Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi kaikkien joulun

Vierailija
25.12.2019 |

Kokoonnuttiin vanhemmilleni perinteisesti joulunviettoon. Sisarusteni perheet myös paikalla ja paska mieheni.
Ensinnäkin mies halusi vielä lähteä aattona käymään kaupassa, vaikka olisi senkin ajan voinut olla perheensä kanssa ja vahtia vauvaamme kun oli mukamas vielä jotain ostamatta ja niin se vaan kävi. Siihenkin meni tunti. Joukusaunassakin piti istua kun minä ja vauva jo löhdettii niin hän jäi vielä yksin. Olisin minäkin voinut yksin saunoa. Muutenkin ukko käyttäytyi ärsyttävästi ja jotain se siinä jutteli veljen vaimonkin kanssa liian läheisiä juttuja, että lopulta räjähdin ja avauduin. Mies sanoi ääntä korottaen takaisin ja huusin lisää. Onneksi äitini puuttui tilanteeseen ja tuli puolustamaan minua ja käski ukon lähteä ja niin se hyppäsi autoon ja ajoi oman äitinsä helmoihin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmää ottaa sellanen holtiton mies oman lapsen isäksi.

Vierailija
22/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Joulu saatiin pilattua kuten kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin iso pikkusiskoni, se olisi kyllä heitellyt tavaroitakin.

Vierailija
24/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen kun veljen lapsiaikuinen ystävä. ei onneksi vanhemmat päästänyt sitä pilaamaan jouluamme.

voi veli parkaa mihin hirviöön on joutunut tyytymään. ruma hirviö.

Vierailija
25/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kuin juosten kus tu koko aloitus. Ei mielikuvituksen häivääkään. Miksi, oi miksi kukaan ei tarinoi enää mitään mallikelpoista.

Vierailija
26/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nukkui jouluaattona puoli kahteentoista kun minä tein puuroa ja muita tarjottavia ja järjestelin lasten kanssa kaikkea. Mies kun heräsi, söi pienen kökön puuroa ja lähti hakemaan omasta pihasta kuusta. Toi sen litimärän kuusen heinineen kaikkineen sisään ja sanoi, et hän lähtee salille. Tuli puolitoista tuntia myöhemmin kotiin sohvalle röhnöttämään. Laittoi saunan ja käytiin erikseen saunassa kun toinen oli lasten kanssa. Illalla sitten lähti vielä yksin käymään hautausmaalla. Ja eilen kävin taaperon ja vauvan kanssa yksin tädilläni kun mies lähti illasta kavereidensa kanssa laivalle. Tämmönen kiva perhejoulu. Ja tämä kiva toistuu joka vuosi lähes samanlaisena. Mies menee aina joulupäivänä laivalle ja aattona salille. Minua ärsyttää kun tahtoisin kerrankin olla perheen kesken koko joulun mut ei kun toinen vaan menee omia menojaan ja toteuttaa omia "perinteitään."

Vierailija
27/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte äänestäneet Perussuomalaisia niin olisi joulukin ollut parempi

Vierailija
28/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies nukkui jouluaattona puoli kahteentoista kun minä tein puuroa ja muita tarjottavia ja järjestelin lasten kanssa kaikkea. Mies kun heräsi, söi pienen kökön puuroa ja lähti hakemaan omasta pihasta kuusta. Toi sen litimärän kuusen heinineen kaikkineen sisään ja sanoi, et hän lähtee salille. Tuli puolitoista tuntia myöhemmin kotiin sohvalle röhnöttämään. Laittoi saunan ja käytiin erikseen saunassa kun toinen oli lasten kanssa. Illalla sitten lähti vielä yksin käymään hautausmaalla. Ja eilen kävin taaperon ja vauvan kanssa yksin tädilläni kun mies lähti illasta kavereidensa kanssa laivalle. Tämmönen kiva perhejoulu. Ja tämä kiva toistuu joka vuosi lähes samanlaisena. Mies menee aina joulupäivänä laivalle ja aattona salille. Minua ärsyttää kun tahtoisin kerrankin olla perheen kesken koko joulun mut ei kun toinen vaan menee omia menojaan ja toteuttaa omia "perinteitään."

Oivoi mies sitä, mies tätä.

Naisen paikka on keittiössä, eikä valittamassa.

Vierailija
29/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviömorsiammista tulee näköjään hirviövaimoja ja tulevaisuudessa hirviöanoppeja.

Vinkki miehille, juoskaa kun vielä voitte.

Vierailija
30/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sinun miestä ihan sääliksi. Kauheen muijan on itselleen valinnu. Tuota pomottamista, kun jatkat. Jäät nopeasti yksin.

Vierailija
31/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihminen lakkaa olemasta yksilö vaikka tuleekin perhettä.?

Vierailija
32/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko maksalaatikkoa?

Kiitos osuvasta kysymyksestä. Nimittäin meillä ei tänä vuonna ollut ekaa kertaa. Ei taida tulla jatkossakaan.

Vierailija
33/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi ymmärrettävästi omaa rauhallista aikaa, muttei huomannut sinunkin tarvitsevan. Onkohan sukujoulut kovin hyvä idea, mitä jos olette kotona jouluisin itsekseen ja lyhyempi vierailu. Jonkun pitäisi hoitaa lapsetkin, miten kaikki onnistuu samaan aikaan. 

Vierailija
34/34 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi