Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako nainen jolla pieni palkka, amk koulutus ja tavistyö deittailla hyvätuloista dilpomi-insinööriä?

Vierailija
25.12.2019 |

Onko liian suuri epäsuhta

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida nuo miesten valiot lämmetä sinulle

Vierailija
2/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä en ole tipan vertaa työorientoitunut, enkä jaksa jankuttajia. (Noin tuhannes hassunhauska dilpompi-aloitus.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oikein kehtaa. kyllä sen pitää olla isomman firman toimitusjohtaja tai ministeri. 

Vierailija
4/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mä en ole tipan vertaa työorientoitunut, enkä jaksa jankuttajia. (Noin tuhannes hassunhauska dilpompi-aloitus.)

Miksi amk ei riittäisi?

Vierailija
5/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei kehtaisi vaikka itse sulttaania.

Vierailija
6/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä dildoomi-insinöyhtää voi taviskin tapailla.

Vierailija
7/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi amk ei riittäisi?

On = On liian suuri epäsuhta.

Vierailija
8/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dippisinssi miesten valio?

Vierailija
9/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla dippisten mielipiteitä

Vierailija
10/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä dilpompi, sitä parempi.

Vierailija
11/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien di on ollu joku valio? Siis joka toinen miesjän just on joku di, sehän on tosi perus. Kai niidenkin kaikkien jonkun kans tarvii seurustella jos seurustella haluavat.

Vierailija
12/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö merkitsee eniten, jos olet kaunis ja hoikka niin kelpaa kyllä.

t. DI

Vierailija
13/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien di on ollu joku valio? Siis joka toinen miesjän just on joku di, sehän on tosi perus. Kai niidenkin kaikkien jonkun kans tarvii seurustella jos seurustella haluavat.

Muutama prosentti miehistä

Vierailija
14/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa on tällä hetkellä noin 60 000 työikäistä diplomi-insinööriä ja 115 000 insinööriä."

Insinööri on se tusina-ammatti, vaikeampi DI tutkinto ei ole läheskään yhtä yleinen.

Vierailija
15/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se noinpäin käy, muttei toisinpäin

Vierailija
16/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa on tällä hetkellä noin 60 000 työikäistä diplomi-insinööriä ja 115 000 insinööriä."

Insinööri on se tusina-ammatti, vaikeampi DI tutkinto ei ole läheskään yhtä yleinen.

Kukaan DI ei ole työtön!

Vierailija
17/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Olen itse valmistunut amkista (terveydenhoitaja) ja olen naimisissa tohtorin kanssa. En koe olevani mitenkään huonompi, mutta ehkä sillä onkin enemmän merkitystä että miten itse näet itsesi. En usko että kukaan haluaa seurustella sellaisen kanssa joka pitää itseänsä surkeana.

Vierailija
18/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Jos vertaa vaikka terveydenhoitoalaan niin insinööri on vähän kuin sairaanhoitaja ja DI on lääkäri. Suunnilleen yhtä suuret on erot myös tutkintojen vaativuudessa.

Vierailija
19/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mikä noiden ero on, mitä ihmettä. Mulla on itselläkin akateeminen korkeakoulututkinto ja tuttavapiirissä useampikin di. Ihan tavallisten naisten kanssa ne on pariutuneet ja menneet naimisiin.

Edelleenkin tosi perusjuttu miehelle. Joko se on juristi tai di.

Vierailija
20/82 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu ihan diplomi-insinööristä. Ei kukaan ulkopuolinen voi henkilökemioista tietää. Tosin tällaisten kyselijällä arvioisin olevan keskivertoa heikommat mahdollisuudet.