Valitkaa miehenne nuorena tarkkaan, vanhempana rakastuminen
ei ole enää samanlaista, kun on se kaikki menneisyyden painolasti taakkana. Ei sitä samaa tunnetta ole helppo saada kuin nuorena ja tavallaan vielä viattomana. Siksi kannattaa etsiä hyvää kumppania, sellaista hyvää ja sopivaa, puoleensavetävää ihmistä ja kun sen löytää antautua rakkauteen.
Kommentit (16)
Tinder on pilannut nykyajan nuoret miehet ei kukaan enää halua miettiä edes sitoutumista ennenkuin on vähintää se 35v mittarissa.
N24
No sitä on yritetty mutta kun se vikapiikki tuli tehtyä jo kokemattomana 18-vuotiaana.....
Vierailija kirjoitti:
Tinder on pilannut nykyajan nuoret miehet ei kukaan enää halua miettiä edes sitoutumista ennenkuin on vähintää se 35v mittarissa.
N24
Siis ne sinua kiinnostavat miehet eivät halua sitoutua sinuun. Moni haluaisi, mutta ne ei taas sinulle kelpaa.
Mutta kun nuorena tuntuu että miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja on vaikea valita... siihen tarvitaan ihmistuntemusta jota on vasta vanhempana jolloin sitten taas mahdollisuuksia on vähemmän. Aika ironista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Siis ne sinua kiinnostavat miehet eivät halua sitoutua sinuun. Moni haluaisi, mutta ne ei taas sinulle kelpaa.
Hyvä kun kirjoitit tämän niin mun ei tarvinnut.
Naiset kun puhuu tinderin miehistä niin tarkoittavat aina niitä suosituimpia panomiehiä.
Aivan 100% varmasti on sitoutumishaluisia miehiä nuoressakin ikäluokassa mutta kun ne ei ole niitä kipinöiviä jännämiehiä.
Minä löysin unelmieni miehen jo 10-vuotiaana, mutta teininä riideltiin ja päästin sen menemään. Melko nuorena, 18 v löysin toisen, johon rakastuin, mutta se valinta meni päin pyllyä... Että lähtötilanteessa olen taas. Pitäisiköhän kuitenkin katsoa mikä se tinder on ja pettyä siinäkin...
N26
Vierailija kirjoitti:
N24
Koskee myös vanhempia. Kaikki luulee olevansa jotenkin tosi spessuja ja odottaa 45-vuotiaana jotain prinsessaa.
Ai. Minulla taas nuorena oli niitä epävarmuuksia, itsestä ja muiden tarkoitusperistä, niin paljon, etten uskaltanut rakastua. Vasta kun olin saanut tarpeeksi hyviä kokemuksia, olen uskaltanut antaa itseni heittäytyä – ja huomannut, etten siihen pahimpaankaan sydänsuruun kuole.
Olen siis täysin päinvastaista mieltä aloittajan kanssa. Rakastuminen paranee ajan kanssa.
Nuorena olin hyypiömagneetti. 37- vuotiaana (30v sitten) menin naimisiin unelmieni miehen kanssa.
Näinkin käydä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Niin no kyllä nyt jonkilaista kiinnostusta siihen toiseen osapuoleen pitää olla 😅 eikä ulkonäkö ole koskaan minulle ollut se ykkösjuttu. on sanottu että ”tällä hetkellä ei haeta mitään vakavaa ja kevytmielinen deittailu siis kävisi ja tää on vissiinkin se nykyajan trendi että tapaillaan tässä nyt vaan ja samalla jutellaan muille käydään treffeillä yms
Itse rakastuin teini-ikäisenä ja olinkin siinä suhteessa yli 20 vuotta. Koskaan se rakkaus ei exän puolelta ollut mitään syvää eikä intohimoa ollut. Perhe perustettiin ja olin itse hyvin rakastunut.
Sitten rakastuin 38 vuotiaana hurjasti. Tällaista tunnetta en ole kokenut ennen. Rakkaani sanoo rakastavansa myös tosissaan, mutta tiedän ettei asia ole ihan niin. Hänellä on oma menneisyytensä ja rakkautensa ollut myös, ja joissain tilanteissa se on tullut ilmi. Asian olen hyväksynyt. Tämä suhde on kuitenkin niin paljon parempi kuin entinen, jossa en rakkautta, hellyyttä ja kumppanuutta juuri ensi vuosien jälkeen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Koskee myös vanhempia. Kaikki luulee olevansa jotenkin tosi spessuja ja odottaa 45-vuotiaana jotain prinsessaa.
Minkä minä sille voin, etten tunne kemiaa kuin nuorten ja kauniiden naisten kanssa.
Setämies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Minkä minä sille voin, etten tunne kemiaa kuin nuorten ja kauniiden naisten kanssa.
Miksi sitten tykkäät 40-vuotiaiden profiileista?
Jaa. Mulla ainakin elämäni syvällisin rakastuminen tapahtui nelikymppisenä. Suhdetta en saanut, mutta ei se tunteita estänyt. Suhteisiin olen päässyt vain miesten kanssa, jotka eivät saa sukkia pyörimään jaloissa.
Järki suhde on paras jollei halua loppu elämäänsä yksin viettää ja ajan kanssa oppii sitä rakastamaan. Kaikki rakkaus suhteet ovat eronneet ja sitten vaikeempaa vanhana löytää enään ketään.
Helpommin sanottu kuin tehty. Ja vaikka tunteet niin hyvässä kuin pahassakin olivat teininä paljon voimakkaampia, kyllä rakastuminen aikuisenakin on aivan mieletön juttu.