Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos juttelet jonkun kanssa treffisivustolla ja sovitte treffit, onko sinulle ok jos toinen käy myös muiden kanssa treffeillä ennen kuin teillä pitäisi olla treffit?

Vierailija
25.12.2019 |

Olisiko tämä sinulle ok? Miksi olisi, miksi ei?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
2/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Ei ketään voi omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi ja saa käydä treffeillä. Enhän edes välttämättä tiedä sitä, eikä hän tiedä, käynkö minä.

Vierailija
4/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykymenoa mistä en pidä mutta pakko hyväksyä.

Vierailija
5/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pitkiä otsikoita. Lukija ehtii unohtaa mitä loppuosassa oli, eikä se näy kokonaan tässä.

Saa sopia treffejä muidenkin kanssa. Miksi pitäisi olla varattuna ihmiselle, jota ei ole edes tavannut tai jota ei tunne kunnolla? Itsetuntoni kestää kyllä sen mahdollisuuden, että vastapuoli löytääkin minua kiinnostavamman ihmisen.

Vierailija
6/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok. Eihän me edes tunneta vielä ja ne on vain tutustumistreffit eikä tietoakaan vielä tulevasta. 

Vierailija
7/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa ei seurustella niin tottakai on ok. Treffailu ei sido yksiavioiseksi pariskunnaksi.

Vierailija
8/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok. Sitten kun jossain vaiheessa tapailua sovitaan että nyt ollaan siinä pisteessä ettei muita enää tapailla niin siihen loppuu sitten treffailu. Eli siis vaikka oltais käyty useammillakin treffeillä mutta keskustelua suhteen laadusta ei ole vielä käyty, molemmat voivat tapailla myös muita. En minä ainakaan yksien treffien perusteella vielä ole naimisiin menossa ja voin hyvin käydä treffeillä muidenkin kanssa jos joku kiinnostava tyyppi tulee vastaan.

Vierailija
9/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä?

Vierailija
10/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Etenkin kun noin puolet treffeistä jää toteutumatta (miehet jänistää), olisi typerää laittaa aina muut suunnitelmat jäihin treffeja odottaessa.

Vierailija
11/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin panen kaikkia jotka kiinni saan

Vierailija
12/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä?

Koska aika monet jatkavat vaikka kuinka kauan tätä muiden tapailua.... siis senkin jälkeen kun ollaan oltu deiteillä. Monilla on kierroksessa kymmeniä, en oikein kestä sitä, onhan se raakaa kilpailua kuka noista sitten jää ja "voittaa".

Vierailija
13/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok, kunhan ei vaan myöhästy tai skippaa niitä meidän treffejä kokonaan😇.

Vierailija
14/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä?

Koska aika monet jatkavat vaikka kuinka kauan tätä muiden tapailua.... siis senkin jälkeen kun ollaan oltu deiteillä. Monilla on kierroksessa kymmeniä, en oikein kestä sitä, onhan se raakaa kilpailua kuka noista sitten jää ja "voittaa".

Jep aika masis fiilis siitä vähän pakolla tulee, kun itse ehkä on ajatellut että ei tässä vaiheessa enää edes jutella muille, mutta mies onkin vielä tinderissä ja ”tylsyyttään” sitä vielä selailee

Vierailija
15/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä?

Itse en pidä raakana sitä, että valitaan itselle sopivin ja katsellaan rauhassa. En haluaisi kumppania, joka on kanssani siksi että pelkäisi pääsevänsä seuraaville treffeille jonkun kanssa vasta puolen vuoden päästä, jos ei nyt sitoudu minuun.

Vierailija
16/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetetaan toisten tapailu, kun sovitaan, että seurustellaan. En oleta tapailu-kumppanieni olevan "uskollisia" minulle, vaikka oltaisi tavattu 100 kertaa, mikäli ei olla sovittu seurustelusta. Tapailu ei tarkoita vakavaa parisuhdetta.

Vierailija
17/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sen pakko olla ookoo, koska tosiaan mitään sitoumuksia ei ole siinä vaiheessa tehty.

Silti: tuntuisi hyvältä jos tietäisi, että sillä hetkellä olen ainoa, johon hän on silmänsä iskenyt. Olisi kiva ajatella, että meidän keskustelut on saaneet hänet kiinnostumaan juuri minusta, ja että hän ei halua tavata muita ennen kuin olemme katsoneet toisiamme silmästä silmään. Tieto siitä lisäisi omia romanttisia tunteitani. Pragmaattisuus ei näissä lemmenasioissa ole se mikä vetoaa.

Vierailija
18/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sen pakko olla ookoo, koska tosiaan mitään sitoumuksia ei ole siinä vaiheessa tehty.

Silti: tuntuisi hyvältä jos tietäisi, että sillä hetkellä olen ainoa, johon hän on silmänsä iskenyt. Olisi kiva ajatella, että meidän keskustelut on saaneet hänet kiinnostumaan juuri minusta, ja että hän ei halua tavata muita ennen kuin olemme katsoneet toisiamme silmästä silmään. Tieto siitä lisäisi omia romanttisia tunteitani. Pragmaattisuus ei näissä lemmenasioissa ole se mikä vetoaa.

Ei se minuunkaan vetoa. Mutta ei minulla ole ikinä herännyt mitään romanttisia tunteita ketään kohtaan pelkkien viestien perusteella.

Vierailija
19/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on paskanen loppu :) kyllä tämmösille sarjadeittailijoille jää hyvin usein pelkkä luu käteen. Jos elää tuon mukaan ett aina nyt löytyy parempi niin miten tämmöset meinaa koskaan tyytyä siihen yhteen. Kyllä mun mielestä raja menee siinä jos ollaan jo useammin tapailtu ja sänkyyn päädytty niin ei muille enää jutella siis jos ollaan alusta asti tehty selväksi että etsitään jotain vakavampaa

Vierailija
20/21 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Itse en jaksaisi monia treffejä lyhyen ajan sisään, mutta kukin tyylillään.