Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniilta naisilta hyväksytään ihan törkeää käytöstä

Vierailija
25.12.2019 |

niin ystävänä kuin puolisona. Myöskään älyä ei tarvitse olla, kunhan vain olet kaunis ja voit menestyä vaikka työelämässä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kukin pelaa niillä korteilla, jotka on saanut.

Vierailija
2/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kukin pelaa niillä korteilla, jotka on saanut.

Ota uudet kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä on tapahtunut?

Vierailija
4/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia pankinjohtajat ovat aloittaneet uransa aina supermalleina. Pelkällä kauneudella pääsee mihin vain haluaa.

Vierailija
5/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähh ennemminkin sanoisin että hyvä kroppa on se ykkösjuttu ainakin nykypäivänä kunhan nyt ei ole sysiruma niin se keskiverronki näköinen voi treenatulla kropalla nostaa tasoaan

Vierailija
6/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on hyvännäköisellä miehelläkin, saa skitsoilla tavallista enemmän ja silti naiset menee  lohduttelemaan eikä pysy kaukana kuten rumasta riehujasta.

Vierailija
7/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kyllä ihan päinvastoin. Kauniilta ei hyväksytä juuri minkäänlaista käytöstä. Tartutaan paljon herkemmin kaikkeen ja etsitään vikoja. Hyvin varovaisia on monet kauniit esim. työelämässä. Pakko olla.

Vierailija
8/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskennellyt nyt yhden viikon rappusiivoojana.

Siellä tulee vastaan asukkaita aina välillä. Kaikki ovat tervehtineet iloisesti ja jotkut jäävät juttelemaankin.  Paitsi yksi noin 20-vuotias ns. vähän paremman näköinen nuori nainen, joka nyrpisti nenäänsä, kun sanoin "hei" hänelle. (?)  

Vierailija
9/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Itse työskennellyt nyt yhden viikon rappusiivoojana.

Siellä tulee vastaan asukkaita aina välillä. Kaikki ovat tervehtineet iloisesti ja jotkut jäävät juttelemaankin.  Paitsi yksi noin 20-vuotias ns. vähän paremman näköinen nuori nainen, joka nyrpisti nenäänsä, kun sanoin "hei" hänelle. (?)  

Kuitenkin olit pokaamassa. Senkin sika!!!! Ahdistelija!!!

T. Kaunis nainen

Vierailija
10/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ei tervehdi. Luulevatko tosiaan, että tervehtimällä miehiä he antavat vihreää valoa miesten iskuyrityksille? Pillun omistaminen nousee hattuun.

Vierailija
11/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä. 😁 Törkeet ihmiset ei kyl kiinnosta mua, joten eipä oo sen tarkemmin tietoo kaa, koska tosiaa ite en hyväksy.

Vierailija
12/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ei naisen edes tarvii olla kaunis, kunhan se vaan luulee niin, niin se jo riittää.

Vierailija
13/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moiseen törmännyt... Mutta sen sijaan osa komeista miehistä, jotka kulkevat porukalla ovat yleensä todella koppavia ja ylimielisiä. Jos tämmöinen tavallinen nainen erehtyy työnpuolesta lähestyä, niin käytöstavat katoavat täysin.

Eli olen tarjoilija ja monesti on pyydetty, että voisko toi kauniimpi tarjoilla heille. Juu ,eipä onnistu. Te olette nyt jumissa mun kanssa. Jotkut ovat jopa lähteneet pois.. osa jää sitten vittuilemaan ja aukomaan päätänsä kohtaloonsa tyytyen.

Suurinosa ihmisistä tietty osaa käyttäytyä ja ovat huikeita tyyppejä. Jokunen noista komeista toisinaan tajuaa käytöksensä ja tippaa sitten reilusti, jopa pyytää anteeksi.

Silti teen työni aina hyvin ja ystävällisesti.

Vierailija
14/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää salliko heiltä törkeää käytöstä. Helvetin miehet, älkää olko simppejä. Pillun takia älkää katsoko paskaa käytöstä, ei edes kauniin pillun takia.

Kysy sallisitko tätä käytöstä mieheltä? Jos et, niin et naiseltakaan, et vaikka olisi hyperkaunis nainen.

Näin ne tiputetaan sieltä pilvilinnasta. Jos kaikki miehet noudattaisi tätä.

Vierailija
15/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissakin lähestyvä mies torjutaan käsielein. Monessa muussa maassa tätä ei vaan tapahdu. Se olisi todella törkeää.

Vierailija
16/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole moiseen törmännyt... Mutta sen sijaan osa komeista miehistä, jotka kulkevat porukalla ovat yleensä todella koppavia ja ylimielisiä. Jos tämmöinen tavallinen nainen erehtyy työnpuolesta lähestyä, niin käytöstavat katoavat täysin.

Eli olen tarjoilija ja monesti on pyydetty, että voisko toi kauniimpi tarjoilla heille. Juu ,eipä onnistu. Te olette nyt jumissa mun kanssa. Jotkut ovat jopa lähteneet pois.. osa jää sitten vittuilemaan ja aukomaan päätänsä kohtaloonsa tyytyen.

Suurinosa ihmisistä tietty osaa käyttäytyä ja ovat huikeita tyyppejä. Jokunen noista komeista toisinaan tajuaa käytöksensä ja tippaa sitten reilusti, jopa pyytää anteeksi.

Silti teen työni aina hyvin ja ystävällisesti.

Älä ota itseesi noista laumamiehistä. He haluavat vain tehdä toisiinsa vaikutuksen. Mitä ylimielisemmin käyttäytyy, sitä korkeammalla oletettu sija hierarkiassa.

Vierailija
17/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta naiselta hyväksytään myös helpommin "outoa" käytöstä. Mun tuttavapiiriin kuuluu kaksi naista, joilla kummallakin on aika erikoinen persoona (jotain nepsy-häikkää ehkä, mutta ei sen väliä). Toinen nainen on nätti, hoikka ja aina laittautunut, toinen taas pönäkkä ja miesmäinen ulkonäöltään. Voitte varmaan arvata, kummalla näistä on muiden mielestä "ihastuttava ja mielenkiintoinen luonne" ja kumpi taas on vähäsen friikki... On ollut kyllä silmiäavaavaa huomata, miten tälle ns. kauniimmalle tämä tietty erikoisuus on vain plussaa.

Vierailija
18/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kauniille naisille kateelliset perunat.

Vierailija
19/19 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän jo teininä. Ei tämä kuitenkaan kaikkia koske, jotkut ovat ihan samanlaisia kaikille. Aika hyvin kyllä miehiä pystyy pompottamaan tällaiset prinsessat, hyvä esimerkki on se uuden päivän roolihahmo, iskän pissisprinsessa Iiris. Näitä on tosielämässäkin.