Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, luulin yhden miehen ihastuneen minuun ja laitoin hänelle jouluviestin,

Vierailija
25.12.2019 |

ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan mies ollakin tosi kiinnostunut! Jos hän ei ole yhtään ollut varma aloittajan tunteista, vaan luullut olleensa yksipuolisen kiinnostunut. Nyt vastaa jouluntoivotuksiin, ettei saa kiusata sydänhymiöillä, koska tekee mieli ottaa ne kirjaimellisesti ;) t: romantikko

Nyt alan ymmärtämään miksi laki vainoamisesta on laadittu...

Vierailija
182/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan mies ollakin tosi kiinnostunut! Jos hän ei ole yhtään ollut varma aloittajan tunteista, vaan luullut olleensa yksipuolisen kiinnostunut. Nyt vastaa jouluntoivotuksiin, ettei saa kiusata sydänhymiöillä, koska tekee mieli ottaa ne kirjaimellisesti ;) t: romantikko

Nyt alan ymmärtämään miksi laki vainoamisesta on laadittu...

Niinpä. Toinen vaihtoehtoinen tulkinta tällaisille "romantikoille" on, että vaimo näki viestin, joten oli pakko vastata tylysti. Todellisuudessa kuitenkin rakastaa. 

On olemassa todella häiriintyneitä ihmisiä, mutta ei ap ole sellainen. Itselläni on ollut juuri työpaikalta tullut vainooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet söpö. Ei kannata hävetä.

Vierailija
184/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei hymiöitä kiitos.” :D anteeksi mutta melkein naurattaa kun mietin millainen tuo mies voi olla. Ei kai nyt noin vastata kenenkään jouluntoivotuksiin. Et menettänyt mitään tuossa ukossa, sinun ei tarvitse hävetä yhtään toisin kuin hänen!

Vierailija
185/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laitan kavereille juuri tuollaisissa tilanteissa hymy-emojeita, ilman mitään romanttista tarkoitusta. Esim. joulun toivotukset, onnittelut jne. Jos saisin vastaukseksi tuon minkä ap, varmaankin vastaisin takaisin tyyliin "wtf?" 

Vierailija
186/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.

Naiset ne ei vaan suostu tajuamaan, että jos mies on aivan todella sulava ja pöksyjä kostuttavan itsevarma naisen seurassa, niin se tarkoittaa suurella todennäköisyydellä jotain huonoa vaihtoehtoa naisen kannalta. Tästä vaan valitsemaan mikä on naisen mielestä kivoin vaihtoehto miehessä:

- varattu

- panomies jolla jatkuvasti viisi hoitoa pyörityksessä

- äärimmäisen suosittu mies, esim julkkis, jonka kanssa kyseisellä naisella ei mitään saumoja parisuhteeseen

- seurapiirihomo

- psykopaatti

- tai vain yksinkertaisesti mies joka ei tunne mitään seksuaalista vetoa kyseiseen naiseen

Totuus on, että mies joka tuntee jotain naista kohtaan, ei ole äärimmäisen sulava ja itsevarma eikä sano eikä tee jatkuvasti juuri oikeita asioita.

Vierailija
187/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä laitan kavereille juuri tuollaisissa tilanteissa hymy-emojeita, ilman mitään romanttista tarkoitusta. Esim. joulun toivotukset, onnittelut jne. Jos saisin vastaukseksi tuon minkä ap, varmaankin vastaisin takaisin tyyliin "wtf?" 

Niin, kavereille varmaan monet laittavatkin, mutta kun nyt ei ollut kaverista kyse. Luetteko edes noita aloituksia?

Vierailija
188/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laittanut siihen, että kiitos samoin tai hyvää joulua. Ainoastaan ei hymiöitä kiitos. Tunnen itseni idiootiksi. Kerrankin ajattelin olla rohkea. Nyt en haluaisi enää nähdä koko miestä.

Jos joku saa hävetä, niin se mies. Tosi tökeröä ja huonokäytöksistä vastata hyvän joulun toivotukseen tuolla tavalla. Onneksi ei mennyt pidemmälle teidän juttu. Selvästi sellainen tyyppi, että olisi sanellut sulle kaiken, mitä puhut, miten pukeudut yms. Sinä älä häpeä yhtään

Vierailija
189/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna sydänhymiö kuuluu toivotukseen, useita sydämiä olen minäkin viesteihin tänä jouluna laittanut, myös miehille. Oman työpaikan miehille voisin hyvin hyvänjouluntoivotukseen laittaa sydämen eikä KUKAAN kuvittelisi yhtään mitään.

Niinhän sinä luulet, mutta työkaverisi voivat olla ihan kyllästyneitä viesteihisi. 

Hyvänjouluntoivotuksia työkavereille en tänä vuonna laittanut vaan sanoin ne face to face viimeisenä työpvnä. Ja ihan kuule halattiinkin osan kanssa!

Vierailija
190/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun näet sen miehen töissä, niin ole ihan coolisti vaan. Jos hän sanoo jotain, että ei pidä lähettää hymiöitä hänelle, niin sano ystävällisesti, että "kiitos tiedosta, muistan sen ensi kerralla. Toivottavasti kukaan muu ei loukkaantunut siitä, pitääpä varmuuden vuoksinlopettas lähettämästä niitä."

Voi taivas :D :D :D  Toivottavasti ap ei todellakaan noudata näitä täältä saamiaan neuvoja ja tee itsestään täyttä pelleä. No en usko, kuulosti ihan järkevältä.

Luultavasti mies ei puhu asiasta mitään, joten unohda ap koko juttu! Aloite meni pieleen, mutta ei se mitään, sellaista sattuu. 

Joo eli seuraavan kerran kun tapaatte ole niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos se tyyppi sanoo jotain siitä viestistä, niin hymyile vaan niin kuin ymmärtäisi mistä puhuu. Älä selitä asiaa mitenkään.

Vierailija
191/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kavereille varmaan monet laittavatkin, mutta kun nyt ei ollut kaverista kyse. Luetteko edes noita aloituksia?

Luin kyllä aloituksen ja sen mukaan ap ja tämä mies eivät ole mitään täysin vieraita, kun kerran ovat ilmeisesti useamman kerran keskustelleetkin. Ihan hyvinhän olisi voinut vaikka olla, että ap olisi laittanut esim. kaikille whatsapp/puhelimen kontakteilleen tuon saman hyvää joulua-viestin sydämellä. Mä voisin reagoida "ei hymiöitä kiitos" viestiin tuolla wtf?-kysymyksellä, tai sitten jos olisi esim. todella etäinen (esim. työkaveri), voisin vastata vain "anteeksi mitä? Huono päivä sulla"??-tyyliin. 

Vierailija
192/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei voi olla pahoillaan, jos joku on ihastunut häneen, eli ei häpeää ap. Mutta jos hän on varattu ja ilmaissut, että ei ole hyvä olla yhteyksissä, niin tietenkin sitä kunnioitetaan. Ja kuten moni kirjoitti, sydän ei tarkoita mitään. Monet käyttävät sitä nykyään ystävien kesken. Itse olen nainen ja laitan sydämmiä siis emojeja usein ystävilleni.

Vierailija
193/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle lähettäisi sydänviestin joku mies josta en ole kiinnostunut niin ärsyttäisi.

Sitten taas jos olisin kiinnostunut ei ärsyttäisi yhtään.

Jos oikein ärsyttäisi niin saattaisin juuri vastata samoin kuin tämä mies.

Sama toimii luultavasti toisinpäinkin.

Eli joku tuossa on syynä kun mies vastasi kuinka vastasi.

Ei ilmeisesti ollut kiinnostanut tai ihastunut lähettäjään.

Tai oli varattu. Tai sitten jotenkin outo.

Ja se ei pidä kyllä paikkaansa, että nykyään "kaikki" lähettelee sydänviestejä ihan kenelle tutulle vaan. Ei lähetä.

Vierailija
194/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämet ihan normaaleja kirjoitti:

Kukaan normaali ihminen ei voi olla pahoillaan, jos joku on ihastunut häneen, eli ei häpeää ap. Mutta jos hän on varattu ja ilmaissut, että ei ole hyvä olla yhteyksissä, niin tietenkin sitä kunnioitetaan. Ja kuten moni kirjoitti, sydän ei tarkoita mitään. Monet käyttävät sitä nykyään ystävien kesken. Itse olen nainen ja laitan sydämmiä siis emojeja usein ystävilleni.

En sitten tunne montaakaan normaalia naista itseni mukaanlukien, koska näitä ei-toivottuja ihailijoita tulee tielle tämän tästä.

Ei sydämiä, suklaata, kukkia, lahjoja niille, joita et oikeasti tunne kiitos.

Vierailija
195/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tämä mies ei ollut aloittajan ystävä.

Vaan olivat satunnaisesti jutelleet ja ehkä flirttailleet.

Jos on kyseessä ystävyys niin silloin ollaan niinsanotusti samoilla tasoilla, ei tule väärinkäsityksiä.

Mutta väärinkäsityksen tai kiusaantumisen vaara on aina kun ei sen kummemmin tunne toista tai tiedä toisen elämäntilanteesta.

Fiksumpi on silloin pitäytyä olla laittamatta sydämiä, miksi laittaisikaan kun ei ole sen kummempia tunteita, ei ystävyys- eikä muita lämpimiä. Ainakaan varman päälle molemminpuolisia.

Vierailija
196/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitten tunne montaakaan normaalia naista itseni mukaanlukien, koska näitä ei-toivottuja ihailijoita tulee tielle tämän tästä.

Ei sydämiä, suklaata, kukkia, lahjoja niille, joita et oikeasti tunne kiitos.

Aivan näin!

Vierailija
197/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu ja tyttis vastasi sinulle, mies ei itse koko viestiä nähnyt. Eli ei kannata jatkaa.

Vierailija
198/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt tiedät millainen ukko oli luonteeltaan. Et menettänyt mitään. Kaikki hyvin :)

Vierailija
199/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka edes laittaa jotain sydämiä ihmiselle, kenen kanssa ei ole edes ilmeisesti aiemmin viestitellyt?

Puhumattakaan vastakkaista sukupuolta olevalle työkaverille. Pitäisin kyllä ihan friikkinä tällaista tyyppiä.

Mukavaa joulua 😊- olisi sopiva viesti, jos jotain on pakko lähettää.

Vierailija
200/202 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus oli umpitörkeä. Olisi voinut samalla toivottaa hyvät joulut takaisin, mutta tollanen töksäytys hymiöstä on vain epäkunnioittava.  En kyllä itse sietäisi jos mun kohdalle sattuisi tollanen törkimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme