Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempi työkaverimies on minulle jotenkin tympeä, mutta kuitenkin aina auttaa, jos kysyn apua

Vierailija
25.12.2019 |

Ihmettelen vaan, että miksi kohtelee tuolla tavalla. Aina hieman suuttuneen oloinen mulle ja viime viikolla sanoi, että "siirry siitä, niin korjaan sen", kun kysyin apua. Vielä sellainen pitkä ja urheilullinen, niin tulee jotenkin ankara vaikutelma hänestä. Ei koskaan hymyile mulle, muille puhuu ihan eri sävyyn ja on ystävällisempi, jopa nauraa. Minun seurassa ei koskaan. Mikäköhän mussa on niin ärsyttävää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokenut samaa? Että joku kohtelee teitä eri tavalla, kuin muita?

Vierailija
2/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että voi olla vain ujo jostain syystä. Itsekin vaikutan usein töykeältä ja oudolta, vaikka vain ujostelen ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanha, hän tykkäisi autella vaan nuorempia misuja.

Vierailija
4/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietysti salaa syvästi rakastunut sinuun. Eiks ni?

Vierailija
5/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne muut osaa hommassa ja sinä kädettömänä pyytelet apua.

Vierailija
6/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että haluaisi varmasti mieluummin autella nuorempia ja kauniimpia naisia! Kuitenkin voisi olla vähän ystävällisempi mielestäni.

Vierailija
7/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vain ujo tai vähän estynyt? Ja jotkut ovat muutenkin eleettömiä ja vakavia vaikka ovat ihan hyvällä mielellä. Ehkä olet itse pirteämpi ja nauravainen ja tulkitset mörököllin töykeäksi?

Vierailija
8/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa savustaa sinut ulos työyhteisöstä?

Vierailija
9/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan kuvittelet, että kohtelee sinua eri tavalla kuin muita

Vierailija
10/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa toimia moitteettomasti vaikka ei pidä sinusta, todellisuudessa voi olla jopa valmis puukottamaan selkään heti kun tilaisuus tarjoutuu, on saanut hyväksynnän ylemmiltä jos ei vaivaudu enää teeskentelemään ystävällistä kuten muille, pidä varasi ettet joudu ulos.   

Vierailija
11/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisessa asemassa minuun, että voisi hankkia potkut, olen myös auttanut häntä ja on ollut kiitollinen. Mutta aina kovin vakava ja minulle ei juttele kuten muille.

Vierailija
12/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisestion kyllästynyt siihen, että sua pitää aina olla auttamassa.

Vierailija
13/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kemiat ei vaan kohtaa.

Vierailija
14/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaisessa asemassa minuun, että voisi hankkia potkut, olen myös auttanut häntä ja on ollut kiitollinen. Mutta aina kovin vakava ja minulle ei juttele kuten muille.

Oletkos itse ollut liian ystävällinen tai joku muu saman ikäluokan? Nuoremmat miehet voivat osoittaa tarkoituksella ei-kiinnostustaan.

Vierailija
15/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi työkaverinainen, jonka jutut ja ns. vitsit on yleensä niin itsestäänselvyyksiä, ettei itseäni inspiroi ollenkaan. Sitten osaaminen on vähän vajavaista pitkänkin ajan jälkeen, että sekin vähän hiertää. Näistä johtuen käytökseni on ehkä vähän viileää häntä kohtaan.

Vierailija
16/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydälle vaan.

Jos käytös kohenee = sun etusi, ja jos tyyppi alkaa välttää sua = myös sun etusi.

Ja jos joku alkaa ehdotella että ihastunut se on niin tervemenoa moolok-roskiksen pohjalle ja muista sulkea kansi perässäs 😊👍🏻

Sellaista on että ihastunut menee puihin ihastuksen kohteen seurassa, mutta ihastuminen ei oikeuta kylmää/tympeää käytöstä, eikä sellainen ole ok muutenkaan, etenkään jos muille osataan olla mielin kielin.

Vierailija
17/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla noin 10 vuotta itseäni nuorempi mies, joka toimii eri tavalla kuin muut työkaverit minua kohtaan. Muut tulevat huoneeseeni koputtamalla ja avaamalla oven, tämä nuori jantteri painelee liikennevaloja ja odottaa niin kauan että kutsun sisään. Muiden huoneisiin menee omatoimisesti. Pelkääköhän minua jostain syystä?

Vierailija
18/18 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miten itse käyttäydyt hänen seurassaan? Pyydätkö häneltä apua yhtä paljon kuin muutkin vai enemmän? Käyttäydytkö normaalisti vai onko mahdollista, että hän kokee sinun ahdistelevan tai yrittävän iskevän häntä näiden avunpyyntöjesi varjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän