Puolison lainaaminen
Olen mies ja olen pohtinut onko muita pareja, ketkä touhuaisivat samaa ja ovat saaneet homman toimimaan. Eli haluaisin, että puolisoni kävisi vieraan miehen nusittavana ja pääsisin sitten itse jälkiliukkaille. Tietysti täysin minun päätöksen mukaan se tapahtuisi.
vieraalla miehellä tarkoitan kuitenkin tutumpaa ihmistä kehen voi luottaa, mutta luonnolisesti joku muu kuin minä.
Ajatus kiihottaisi minua ja puolisoni olisi valmis tekemään sen jos vaan niin päättäisin. Olen niin itsevarma ja meillä niin hyvä parisuhde, että en ole huolissani vaikutaako parisuhteeseen. Ja jos saa isompaa munaa tai parempaa seksiä niin silloinhan tämä asia palvelee molempia.
Mutta alkuperäiseen kysymykseen, onko muut tehnyt tätä ja onko saatu toimimaan?
Kommentit (11)
Olen tosissani kirjoitti:
Ei ole kokemusta, mutta minulle sopisi tuollainen. Miehelleni ei. Siinä olisi kyllä riski, että rakastuisin siihen toiseen mieheen ainakin jos seksi olisi hyvää eli sellaista, josta nautin varsinkin jos tuo tehtäisiin monta kertaa... No, vaihtelun saamiseksi syötän nyt omalle miehelleni sinkkiä jne ja koitan saada sille kymmenisen kiloa massaa (nyt bmi 17), jospa nousisi testotkin... Hänellä on hyvä raami, naama ja luonne, mutta vähän kaipaisin roimaa alkumiehen voimaa.
Kiitos kommentista ja ajatuksenvaihdosta... Vaikka osaamme hyvin erottaa seksuaalisuden ja romanttisuuden enkä pelkää naiseni rakastuvan toiseen mieheen. Enemmän pelkään, että naiseni ajattelisi että en välitä hänestä kun annan hänen olla toisen miehen kanssa. Tästä ollaan kyllä puhuttu ja nainen uskoo, että näin ei ole mutta muuttuukohan ajatus tositilanteen tullen.
Minä olenkin vaimolleni avoimesti sanonut että nauttisin paljon kun saisin katsoa tai tietää kuinka se on nauttinut hyvästä seksistä ja isosta kyrvästä sisällään.
Minä luotan naiseeni täysin, ongelman ydin pn vain tuo, että pelkään vaimoni ajattelevan jlkeenpäin että hän ei olisi minulle tärkeä kun annan muiden miesten tulla hänen sisäänsä.... Hankala asia....
Jos on hyvä suhde niin silloin ei panna muita. Taidat olla vähän huolissas suhteestanne. Surullista
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä suhde niin silloin ei panna muita. Taidat olla vähän huolissas suhteestanne. Surullista
En ole huolissani suhteestamme ja osaamme erottaa romanttiset suhteet seksuaalisista suhteista.
Alkuperäinen kirjoitti:
Olen tosissani kirjoitti:
Ei ole kokemusta, mutta minulle sopisi tuollainen. Miehelleni ei. Siinä olisi kyllä riski, että rakastuisin siihen toiseen mieheen ainakin jos seksi olisi hyvää eli sellaista, josta nautin varsinkin jos tuo tehtäisiin monta kertaa... No, vaihtelun saamiseksi syötän nyt omalle miehelleni sinkkiä jne ja koitan saada sille kymmenisen kiloa massaa (nyt bmi 17), jospa nousisi testotkin... Hänellä on hyvä raami, naama ja luonne, mutta vähän kaipaisin roimaa alkumiehen voimaa.
Kiitos kommentista ja ajatuksenvaihdosta... Vaikka osaamme hyvin erottaa seksuaalisuden ja romanttisuuden enkä pelkää naiseni rakastuvan toiseen mieheen. Enemmän pelkään, että naiseni ajattelisi että en välitä hänestä kun annan hänen olla toisen miehen kanssa. Tästä ollaan kyllä puhuttu ja nainen uskoo, että näin ei ole mutta muuttuukohan ajatus tositilanteen tullen.
Minä olenkin vaimolleni avoimesti sanonut että nauttisin paljon kun saisin katsoa tai tietää kuinka se on nauttinut hyvästä seksistä ja isosta kyrvästä sisällään.
Minä luotan naiseeni täysin, ongelman ydin pn vain tuo, että pelkään vaimoni ajattelevan jlkeenpäin että hän ei olisi minulle tärkeä kun annan muiden miesten tulla hänen sisäänsä.... Hankala asia....
Itse ajattelen, että tämä riippuu hyvin paljon parista, heidän tunteistaan ja seksuaalisuudestaan. Ja kyllähän seksi ja tunteet liittyvät aina toisiinsa erityisesti kun seksi on hyvää.
Itse ajattelen, että voi kertoa myös suuresta luottamuksesta teidän väliseenne suhteeseen ja sen merkitykseen ja toiseen ihmiseen antaa hänelle lupa harrastaa yhdessä harkitun ja sovitunlaista seksiä ulkopuolisten kanssa. Olisi mielestäni täysin eri asia antaa toiselle lupa mennä ja tulla ja muodostaa millaisia suhteita vain miten haluaa ilman, että se vaikuttaisi omiin tunteisiin ja suhteeseen, silloinhan ei välittäisi. Eri asia mielestäni on jakaa kokemus joko konkreettisesti tai kertomalla yhdessä sovitusti ja tietäen. Silloin se ei tarkoita, ettei ole kiinnostunut toisen elämän tärkeistä asioista kuten ihastumisista ja seksistä.
Jos ei ole kiinnostunut niin sehän kertoo siitä, ettei välitä. Jos on kiinnostunut niin se kertoo jostain muusta, esim. siitä, että haluaa vähän muutakin elämässä, muttei yhtään vähempää sitä mitä jo on. Se, että ei halua muutakin tarkoittaa harvoin, että on täysin tyytyväinen siihen mitä on nimittäin... Luulen, että sitä katuisi enemmän, että kieltäytyisi elämässä kaikesta kuin, että ottaa harkitun riskin ja kokeilee. No, meillä feederöinti jatkuu niin kiusaus harkitsemattomaan riskinottoon ei käy liian suureksi... :))
Alkuperäinen kirjoitti:
Minä luotan naiseeni täysin
Ei ehkä kannattaisi, voi päättyä kyyneliin kun on noin sinisilmäinen.
Jos minun mies ehdottaisi tuollaista, niin kyllä se tuntuisi siltä, ettei hän välitä minusta ainakaan yhtä paljon kuin itse välitän hänestä. Voi olla, että suostuisin ihan vaan siksi, jotta näkisin herääkö hänessä edes tosi paikan tullen mustasukkaisuutta. Suutelisin sitä toista miestä ja sen jälkeen saisivat miehet jäädä kahdestaan.
Olen mieheni halusta antanut hänen kaverilleen jo vuosia. Asumme lähekkäin ja tapaamme usein ja melkein joka kerta käydään myös sängyssä.
Oma mies on mukana jos on paikalla ja jos ei ole on meillä lupa panna milloin halutaan.
Toimii meillä hyvin ja olen kahden miehen nainen mutta luvallisesti.
Vsatii täyden luottamuksen rakkauden ja kunnioituksen muuten ei toimi.
Sara 38v kirjoitti:
Olen mieheni halusta antanut hänen kaverilleen jo vuosia. Asumme lähekkäin ja tapaamme usein ja melkein joka kerta käydään myös sängyssä.
Oma mies on mukana jos on paikalla ja jos ei ole on meillä lupa panna milloin halutaan.
Toimii meillä hyvin ja olen kahden miehen nainen mutta luvallisesti.
Vsatii täyden luottamuksen rakkauden ja kunnioituksen muuten ei toimi.
Olen kyllä kade miehellesi. Kunpa minullakin olisi sinun kaltaisesi vaimo.
Onnistuu kyllä jos vain kemiat kohtaavat ja kakki ymmärtävät pelin säännöt. Aikoinaan olin tuollaisen kolmikon bullina ja hauskoja hetkiä vietettiin. Voisinkin taas vaikka innostua asiasta.. Strongbull205 ja se tuttu gmail-loppuosa
Meillä on kokeiltu ja homma toimii. Tosin olemme varmuuden vuoksi päättäneet, että kutakin miestä voi panna vain kerran. Tämä on meidän pelimme sääntö; muilla on ehkä toisenlaista.