Mies puhuu vasta juotuaan alkoholia
Ja silloin en juuri jaksaisi katsella enkä kuunnella. Pattitilanne?
Kommentit (11)
heh,itteppä ootte valinneet noin huonot,oma vika ihan.
Palstamysteeri vuodesta toiseen! Kun ottaa kännääjän niin kohta huomaakin olevansa kännääjän kanssa.
Minä otin raittiin ja elämä on ihanaa.
syysseleseli kirjoitti:
Toiset valitsi, itse en olisi moista huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Palstamysteeri vuodesta toiseen! Kun ottaa kännääjän niin kohta huomaakin olevansa kännääjän kanssa.
Minä otin raittiin ja elämä on ihanaa.
Vähä provo mutta tärkeä pointti.
Alkosta ei voi olla eri mieltä. Muuten seuraa elinkautinen paha mieli molemmille.
Mä olen puhelias aina, selvänä ja kännissä. Sekään ei riitä kun puhun unissanikin.
M
Minä olin samanlainen, kunnes tutustuin mieheeni kunnolla. Vaati saada luottamus, ennen kuin pystyin puhumaan myös selvin päin. Tämä luottamus toki rakennettiin vain viettämällä aikaa yhdessä ilman alkoholia.
Mies oli kärsivällinen. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Vinkki: jos kirjoitat provon, niin vastaa kysymyksiin, ap.
7
Vierailija kirjoitti:
syysseleseli kirjoitti:
Toiset valitsi, itse en olisi moista huolinut.
No vielä huonompi tekosyy,ei ois pakko ollu ottaa sitä mörköä,ihmisellä on vapaa tahto.
Tai ppakkaa kassisi,kuunnelkoon itekseen,mitä valitat!
Eihän ap sano, että mies on kännikala. Vaan että alkaa avautua ainoastaan humalassa. Minun aikuinen poikani on samanlainen minua kohtaan (luulisin, että vaimolleen hän puhuu selvinpäinkin). Eli toisinaan huomaan aamulla, että yön aikana olen saanut "syvällisiä" viestejä, joissa poikani avautuu itsestään ja elämästään. Tunne- ja kokemuspuolen asioita. Tämmöisiä ei ikinä puhu selvinpäin, eli kun tapaamme normaalisti.
Olen ymmärtänyt, että tämä on suomalaisissa (miehet) aika tavallinen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin samanlainen, kunnes tutustuin mieheeni kunnolla. Vaati saada luottamus, ennen kuin pystyin puhumaan myös selvin päin. Tämä luottamus toki rakennettiin vain viettämällä aikaa yhdessä ilman alkoholia.
Mies oli kärsivällinen. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Tarpeeksi kauan että olisi voinut jo tulla muutosta mikäli tulisi. Hän vain sanoo että ei puhu selvinpäin. Känniset höpinät on minulle suht yhdentekeviä.
Meillä sama.
Laitan kuulokkeet päähän ja syvennyn musiikkiin.
Pälättäköön keskenään.