Huomenta. Mikäs sai hereille tähän aikaan aamusta sinut?
Joulupäivä. Juuri juon kahvia piparin kanssa. Aamulypsy odottaa ja ruokkimiset. Olisi halunnut nukkua pidempään mutta pakko. Itseasiassa tänään hieman myöhempään aloitus..meni eilen joulutohinoissa niin myöhään.. 🤶
Kommentit (42)
Minäkin olisin halunnut nukkua. Heräsin varmaan siihen, että on liian kuuma. Väsyttää, mutta uni vain katkesi :(
Vaikeaa nauttia aamusta, kun tiedän, etten jaksa mitään, koska en nuku :((
Minä nousen joka aamu kello 6, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta.
terveisin aamuvirkku
Huomenta!
Pidempään olisin saanut nukkua, mutta uni loppui. Mies ja poika vielä nukkuu. Lämmitin annoksen eilistää riisipuuroa luumukiisselillä ja sain just syötyä, seuraavaksi kahvinkeittoon ja töllön ääreen av:ta selaillen.
Onko teillä paljon lypsettäviä?
Mukavaa joulupäivää!
Neljän aikaan heräsin kipeän lapsen kanssa.
Olen luullut että lypsytiloilla herätään klo 03-04 lypsyhommiin? Vai puhutko itsesi lypsämisestä? 🤨 Itse heräsin antamaan kissoille aamuruoan.
En oo viel nukkunu. Juonu viskiä ja vodkaa. Odottelen et prismasta sais kaljaa ysiltä. Jaksasko valvoo siihe...
Teen varhaisaamutyötä ja sisäinen kello herättää vapaallakin aina aikaisin. Tänään heräsin n. klo 4. Ei haittaa, otan sitten ip päikkärit 😊
Jouluaatto meni hyvin , yksin vietän joulua, ihanan rauhallista , niin siksi heräsin aikaisin, kun ei ole stressiä
MikaK kirjoitti:
En oo viel nukkunu. Juonu viskiä ja vodkaa. Odottelen et prismasta sais kaljaa ysiltä. Jaksasko valvoo siihe...
Avataanko Prisma ysiltä?
Joka aamu herään viideltä, ei tämä sen kummempi päivä ole kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Avataanko Prisma ysiltä?
Se on 24h mut alkoholi saa myydä vasta 9.
1v9kk ikäinen lapsenlapsi:) Ensimmäisenä kuului kirkas kiljaisu - minun auto! kello kuudelta
Kolmevuotias tuikkasi hereille 6.20.
Sisäinen kello herätti vähän ennen seiskaa. Mut ei haittaa. Sytyttelin kynttilöitä ja katselen kuusta. Joulupäivän aamu on jo lapsesta asti ollut mulle tärkeä. Päivällä voi ottaa päikkärit, jos siltä tuntuu. Lomaa melkein 2 viikkoa jäljellä vielä.
Herään aina aikaisin, koska rakastan aamuja.
Töihin tulevat aamuvuorolaiset. Virallisesti tietenkään ei saisi nukkua, mutta jos täällä nyt jotain hereilläoloa vaativaa tapahtuu niin siihen hälytykseen herää varmaan kuolleetkin.
Valvottiin eilen n. kahteen, siksi heräsin vasta nyt. Muut vielä nukkuvat. Oli ihana jouluaatto.
Aamuvirkku herää toki jo viideltä viimeistään...