Oliko nämä surkeat lahjat 16-vuotiaalle nuorukaiselle?
-merkkihuppari
-2 sukan pakkaus
-villasukat
-kalsarit
-seinäkalenteri
- muki ja juliste
-iso suklaakonvehtirasia
-40 euron lahjakortti stadium
-50 euron lahjakortti prisma
-50 euron lahjakortti k Citymarket
-hygieniapakkaus
-pyyhe
Kommentit (16)
Ei todellakaan, tosi hyvät lahjat.
Mun poika toivoi vaan yhden lahjan: Applen langattomat kuulokkeet, sai lisäksi rahaa ja noita sunkin mainitsemia juttuja. Oli tosi tyytyväinen. Vaatteita oli saanut läjän jo ennen joulua.
Riippuu tietenkin 16-vuotiaasta. Joku on varmasti onnensa kukkuloilla, joku toinen sitten ei, jos on vaikka toivonut sitä yhtä ainoaa elektroniikkavimpainta, jota ei saa.
Minun korvaani nuo kuulostavat tarpeellisilta mutta jotenkin arkisilta lahjoilta. Sukkia, villasukkia, kalsareita, pyyhe, lahjakortteja marketteihin...
Itse antaisin 16-vuotiaalle leffalippuja, lahjakortin seikkailuhuoneeseen tai muuta aineetonta. Villasukat tekisin, jos tietäisin hänen sellaisia toivovan.
Joko lahjat on jaettu? Meillä vasta ruoan jälkeen, eikä ole edes vielä syöty..
Vierailija kirjoitti:
Mun poika toivoi vaan yhden lahjan: Applen langattomat kuulokkeet
Toivottavasti ei hukkaa niitä tai kukaan ei varasta niitä tempaamalla pois korvasta.
Erittäin hyvät lahjat. Tarpeelliset lahjat, pehmeät paketit, ovat hyviä. Villasukat on yksi ihanimmista lahjoista. Lahjakortit myös hyviä. Kotikutoisen oloiset lahjat parhaita. Toki jos teini nimenomaan toivonut jotain elektroniikkaa niin sitten voi olla hieman eri asia. Lahjasi ovat todella hyvät ja niitähän on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko seinäkalenterissa alastomia naisia? 🤔
Tissikalenteri ehdottomasti, muuten pettymys on rajaton.
En tiedä. Kun minä olin 16v toivoin vain että joku halaisi minua. Ei halannut.
Ai oliko hyvät ? Typerä kysymys ! Ap tietää varsin hyvin että todella hyvät lahjat ja ei kaikilla ole varaa tuollaisiin. Ei mun nuoret ole ikinä saaneet noin montaa lahjakorttia. Korkeintaan yhden 50 e lahjakortin jonnekin vaateliikkeeseen ja sitten jotain sukkia, kalsareita ja suklaata. Näin siis minun nuoret ,tytär ja poika , jotka ovat nyt jo aikuisia.
En usko, että meidän teini laittaisi tissikalenterin seinälleen. Mielestäni hänellä on vapaus siihen, eikä meidän perhe ole kauhean siveä, mutta luulen että hän katselee niitä mielummin, niin että kukaan ei tiedä hänen niitä katsomaan. Seinälleen hän laittaisi urheilukalenterin.
Tämä on luuloni. Ja jos tissikalenteri tulisi paketista kaikkien nähden, olisi se noloa. Ehkä. Hän oli ennen avoimempi , mutta nyt teininä sulkeutuneempi noissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kun minä olin 16v toivoin vain että joku halaisi minua. Ei halannut.
Toivottavasti se on jo korvaantunut sinulle monin verroin. Halaisin, jos osaisin, mutta olen kättelijä.
kaikki on surkeaa jos kaveri saa enemmän. Näin setämiehenä saan yleensä vain viinaa ja villasukkia