Jätkä yritti ostaa vaasalaisessa hallissa ruusukaaleja sanomalla roskål. Vähänkö hävettiin mamman kanssa!
Eli jätkä supisuomalainen, mutta yrittää aina tehdä meikään vaikutuksen. Kuitenkin ruusukaali ei ole ruotsiksi roskål vaan brysselkål. 😠😠😠😠 Että HÄVETTIIN mamman Kaa!!
Kommentit (20)
Mua hävettäis jos joku
-liikkuu äitinsä kanssa
Tai
-kutsuu naispuolista puolisoaan mammaksi
Järkytyitkö tästä kohtalokkaasta virheestä myös? Kysyn tötä, että saadaan myös mukaan kaikki lööppilehtien idiotismitermit.
Shameonu kirjoitti:
Mua hävettäis jos joku
-liikkuu äitinsä kanssa
Tai
-kutsuu naispuolista puolisoaan mammaksi
Olet teini jos äidin kanssa liikkuminen hävettää?
Suomenruotsiksi ruusukaali on roskål
Onko joku ihan aikuisten oikeasti niin köyhä, että syö jouluna jotain kaalta...?!?
Minulle jäi kyllä epäselväksi, että mitä te häpesitte? Joku vieras mies osti brysselinkaalia, so? Mitä se teille teki vai oliko mies kenties teidän seurassanne ja teitä jostain kumman syystä hävetti hänen ruotsinkieli? Vaasassa ja Pohjanmaalla yleensäkin on joidenkin maailmankatsomus kuin tapin reiästä. Maailmalla tuollaisesta välitä kukaan.
Sama miksi sitä kutsuu, mutta paskaa se on.
Tuli pikku moka tossa leikkauksessa täällä Vaasassa. Vaari huuteli jotain hjärtästa ja sekoitin sen huonolla suomenruotsilla hjärnaan. Tein vaarille kaikessa kiireessä lobotomian, ennen kuin tajusin, että hän oli saanut sydänkohtauksen.
Se on häpeällistä, jos Suomessa ei saa palvelua suomeksi.
Nej men, härregud!!! Allihopa, allihopa, trallaalllaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on häpeällistä, jos Suomessa ei saa palvelua suomeksi.
Suomenruotsalaisten alemmat PISA-tulokset kertovat heikommasta oppimiskyvystä. Itse suhtaudun ymmärryksellä ja pitkämielisyydellä heikkolahjaisiin. Et sinä somaliltakaan vaadi suomen kielen osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli pikku moka tossa leikkauksessa täällä Vaasassa. Vaari huuteli jotain hjärtästa ja sekoitin sen huonolla suomenruotsilla hjärnaan. Tein vaarille kaikessa kiireessä lobotomian, ennen kuin tajusin, että hän oli saanut sydänkohtauksen.
Niinpä - meniköhän pääministerilläkin eutanasiat ja empatiat sekaisin...?
Lapsena äitini piinasi minua tyrkyttämällä inhoamiani ruusukaaleja. Kamalan makuisia, onneksi ei tarvitse niitä syödä.
Miksi yritti tilata ruotsiksi? Vaasa on suomalainen kaupunki, suomessa. Ei ruotsissa. Täällä puhutaan suomea.
😂