Mies haluaa seksiä vain yöllä
kun olen jo valmis nukkumaan. Muuten ei vastaa kosketuksiin tai ehdotteluihini, vaan vasta sängyssä sanoo "ota minut".
Ja minä otan, koska olen yrittänyt koko päivän vietellä häntä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
"Pimeässä kaikki naiset ovat yhtä kauniita."
Sanonta Rooman valtakunnan ajoilta
Meillä on valot päällä
Ap
No alat vaan nukkua öisin. Eiköhän ala ehdotella päivälläkin.
Ei siis aamuyöllä? Silloin ymmärtäisin, koska kun miehellä alkaa hormonitasot laskea, kykenee seksiin enää vain aamulla tai aamuyöllä.
Mikään ei saa toista niin kuumaksi kuin lemmenlakko.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ei siis aamuyöllä? Silloin ymmärtäisin, koska kun miehellä alkaa hormonitasot laskea, kykenee seksiin enää vain aamulla tai aamuyöllä.
Milloin alkaa aamuyö? Puhun viikonlopusta jolloin nukkumaan menen 1-3 välillä.
Mies hallitsee sinua pihtaamalla päivisin.
Eikös nainen yleensä sano ota minut. Dildovyölläsikö otat miehesi vai oletteko ruskean talon pariskuntia?
Sama meillä. En tajua miksi pitää panna aina vasta nukkumaan mennessä, "pimeässä ja peiton alla" vaikka ollaankin valot päällä ja peitto potkitaan nopeasti pois. Oispa ihanaa jos joskus olisi spontaania seksiä vaikka ihan keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nainen yleensä sano ota minut. Dildovyölläsikö otat miehesi vai oletteko ruskean talon pariskuntia?
Olen joskus ottanutkin, mutta mies odottaa minun muutenkin olevan aktiivisempi osapuoli, ottavan hänet, olevan päällä jne.
Mies siis esittää alistuvaa vaikka määrää milloin hänet saa ottaa
Odotas vaan kunnes koko totuus paljastuu kun mies sanooki vahingossa "ota minut Reiska"
Voit korvata tuon Reiskan miehesi parhaan miespuolisen kaverin nimellä.
"Pimeässä kaikki naiset ovat yhtä kauniita."
Sanonta Rooman valtakunnan ajoilta