Miksi en löydä poikaystävää?
Muut seurustelevat, mutta itse en ole löytänyt ketään sopivaa. Mistäköhän johtuu vai johtuuko mistään?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ja oot 17 v 😂 Mä oonki kuule jo yli kaksikymppinen enkä seurustellu. Kaikista vaan ei tykätä.
Kyllä minusta tykätään, mutta tykkääjät ovat "vääränlaisia", joko vanhoja, liian nuoria, huonokäytöksisiä tai liian mielenterveysongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä miestä etsit?
17-19-vuotiasta.
Kai sinä jonkun alfan panoleluksi kelpaat. Sen jälkeen nostat vaatimuksesi miesten suhteen liian korkealle. Sitten odotat ja katkeroidut kun alfat eivät halua seurustella viinille haisevan vanhan hullun kissanaisen kanssa. Sitten alat vihaamaan miehiä ja kirjoitat provoja palstalle. Nirson naisen kohtalo.
Joo, ei sitä aina jaksa naisiakaan. Maailmassa on muutakin. Liaäksi nainen rajoittaa elämää niin paljon, että se ei taida olla hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä jonkun alfan panoleluksi kelpaat. Sen jälkeen nostat vaatimuksesi miesten suhteen liian korkealle. Sitten odotat ja katkeroidut kun alfat eivät halua seurustella viinille haisevan vanhan hullun kissanaisen kanssa. Sitten alat vihaamaan miehiä ja kirjoitat provoja palstalle. Nirson naisen kohtalo.
En ole edes kovin nirso. Ei ole liikaa vaadittu kohtelias, suhteellisen päihteetön ja syvällinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei sitä aina jaksa naisiakaan. Maailmassa on muutakin. Liaäksi nainen rajoittaa elämää niin paljon, että se ei taida olla hyvä diili.
Niin, haluaisin jonkun miehen, joka pystyy olemaan erillään päiviä tarvittaessa.
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edes kovin nirso. Ei ole liikaa vaadittu kohtelias, suhteellisen päihteetön ja syvällinen mies.
Yleensä naisilla on salaisia vaatimuksia miesten suhteen, jopa sellaisia mitä nainen ei itse edes huomaa. Yleensä naisen vaatimukset miehen suhteen ei jää nuohon nuohon kolmeen.
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-19-vuotiasta.
Miksi noin kapea haarukka? Täällä olisi 33v mies tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-19-vuotiasta.
Ok. Kelpaa.
Olet niin nuori. Annappa nyt asialle aikaa muutama vuosi ainakin vielä.
Pahin mitä voit nyt tehdä on madaltaa rimaa. Pidät itsestäsi huolta niin löydät helpommin kumppanin joka myös arvostaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisilla on salaisia vaatimuksia miesten suhteen, jopa sellaisia mitä nainen ei itse edes huomaa. Yleensä naisen vaatimukset miehen suhteen ei jää nuohon nuohon kolmeen.
Olen aika avoin ihmisten suhteen, ehdoton vaatimus on ettei käytä huumeita tai muitakaan päihteitä jatkuvasti.
Riski svettis17 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-19-vuotiasta.
Ok. Kelpaa.
Menes nyt siitä leikkimästä minua, hus hus.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin nuori. Annappa nyt asialle aikaa muutama vuosi ainakin vielä.
Pahin mitä voit nyt tehdä on madaltaa rimaa. Pidät itsestäsi huolta niin löydät helpommin kumppanin joka myös arvostaa sinua.
No tämäkin on totta. Yleensä se rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa, vai miten se nyt meni. En kyllä ole varma osaanko edes rakastua, tuskin.
Kuten aikaisemmin sanottiin, olet vielä niin nuori. Ala sitten huolestua kun olet yli 30 ja et ole rakastunut kertaakaan.
Ja oot 17 v 😂 Mä oonki kuule jo yli kaksikymppinen enkä seurustellu. Kaikista vaan ei tykätä.