Emättimen "tunnottomuus" seksin aikana
Halua on ja kosteutta, mutta emätin on oudon turta. Kuin siellä olisin joku kalvo päällä mikä vähentää tuntoa. Ihan outoa. Orgasmin saan klitoriksen kautta. Tuntuu siis hyvältä, mutta jää vajaaksi se tunne emättimen sisällä. Voiko tälle tehdä jotain?
Kommentit (106)
Ota yhteyttä lääkäripalstaan,ketä nää jutut kiinnostaa.EI ASIALLISTA!
Minulla tunto herkistyy vasta todella kiohottuneena ja kun emättimen etuseinämää stimuloidaam tarpeeksi. Muistan myös, ettei yhdyntä tuntunut minusta oikein miltään vielä teininä, mutta sitten tapasin mieheni, jonka kanssa seksi nousi kerta heitolla aivan eri levelille. Kaikilla siellä tuntoa on, mutta se vaatii kiivottumista ja paljon, silloin herkempikin kosketus tuntuu todella selvästi hyvältä ja kovempi kosketus antaa orgasmin. Henkisiä asioita myös. Muttei tuntoa voi lisätä, tuntemista voi lisätä oikealla mielentilalla. Vähemmän av:ta enemmän tekoja.
Voisitko postata juttusi seksipalstalle, kiitos.
Tämä on täysin normaalia ja todella yleistä
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
Ruuttaa sinne tiikeribalsamia niin alkaa jo tuntumaan jotakin.
jos sitä jyystää samalla tahdilla monta minuuttia niin kyllähän se puutuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tunto herkistyy vasta todella kiohottuneena ja kun emättimen etuseinämää stimuloidaam tarpeeksi. Muistan myös, ettei yhdyntä tuntunut minusta oikein miltään vielä teininä, mutta sitten tapasin mieheni, jonka kanssa seksi nousi kerta heitolla aivan eri levelille. Kaikilla siellä tuntoa on, mutta se vaatii kiivottumista ja paljon, silloin herkempikin kosketus tuntuu todella selvästi hyvältä ja kovempi kosketus antaa orgasmin. Henkisiä asioita myös. Muttei tuntoa voi lisätä, tuntemista voi lisätä oikealla mielentilalla. Vähemmän av:ta enemmän tekoja.
Suomeksi sanottuna sait isoa niin alkoi tuntumaan.
Ei siellä tuntoaisteja ole, siksipä naiset ei yhdynnästä saa orgasmia.
Oletko trolli vai mies, vai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi sanottuna sait isoa niin alkoi tuntumaan.
Miehelläni on ihan normaalikokoinen niinkuin aiemmilla poikaystävillänikin. Meillä vain synkkaa paremmin.
Pyydät nätisti siirtämään sen peniksen sieltä naapurireiästä hitusen ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siellä emättimen sisällä paljon tuntoa olekaan. Enemmän sitä on siinä suuaukolla ja ulkosynnyttimissä.
Kaikkea sitä. Siis pitääkö miesten nyt jatkossa lipsutella vain aukolla, ja käyttää vain sen verran syvemmällä, että g-piste stimuloituu? Eikö kukaan oikeasti halua pohjaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä lääkäripalstaan,ketä nää jutut kiinnostaa.EI ASIALLISTA!
Oletko amish? Vai katolinen?
Siis eihän se koko sisätilalta ja ympärysmitalta mitään tuntoherkkää aluetta olekaan. Monotoninen jyystö saa sen nopeasti puutumaan.
Pitää löytää ne itselle oikeat kohdat, että yhdynnästä saa jotain naisenakin irti. G-piste tai klitoriksen sisäinen osa, miten sen nyt käsittääkään. Itse en saa klitoriksen näkyvää osaa koskettelemalla enkä suuseksillä, vaan vain ja ainoastaan yhdynnässä, kun penis hinkkaa juuri oikeasta kohdasta oikeassa kulmassa oikealla paineella. Yleensä hoidan tämän itse ja mies vain ihmettelee.
Opiskele itseäsi. Jokainen nainen on omanlaisensa.
Jokainen hoitaa orgasminsa: itse.
Voisiko isompi mela auttaa asiaan?
Toivon että tällä palstalla pysyttäisi vain asiallisissa aiheissa!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko isompi mela auttaa asiaan?
Ei auta.
Täysin normaalia. Itse käsittelen yhdynnän aikana klitorista ja mies keskittyy lykkimiseen ja muuhun =)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen hoitaa orgasminsa: itse.
Totta. Parasta seksiä saa itseltään. Miestä siihen ei tarvita lainkaan. Mies pilaa vaan koko homman.
Eipä siellä emättimen sisällä paljon tuntoa olekaan. Enemmän sitä on siinä suuaukolla ja ulkosynnyttimissä. Opiskele anatomiaa ja fysiologiaa.