Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo laittoi sormen mun pyllyyn.

Limu
23.12.2019 |

Harrastettiin vaimon kanssa seksiä ihan normaalisti, olemme huomanneet että kun vaimo koskettelee mun pyllyä niin se tuntuu mukavalta. Tällä kertaa vaimo yllätti ja laittoi ohuet vinyyli suoja käsineet käsiinsä ja otti liukuvoiten luulin että hän vaan hyväilee ulkoisesti, mutta hän laittoikin sormen mun pyllyyn sisälle. Se tuntuikin niin hyvälle että ännähdin nautinnosta, joten vaimo jatkoi hyväilyään. Jostain syystä erektio veltostui mutta silti tuntui hyvälle ja vaimo jatkoi viellä hetken ja yht äkkiä ilman minkäänlaista varoitusta laukesin ja koin niin valtvan orgasmin että en sellaista ole ikinään kokenut, vaikka erektio oli miltei kokonaan poissa.
Vaimo häkeltyi niinkin itse myös en tiennyt tuollaisen olevan mahdollista, joten ajattelin kysyä että onko muilla tälläisiä kokemksia tai neuvvoja kuinka voisin kokea tuon viellä uudlleen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Lähtis muija pihalle samantien kun tommosen tempun tekis

Vierailija
2/22 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä veltostumisen aiheutti mutta

Työntäs minunki vaimo sormen hanuriini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, ellei saa samalla stimulaatiota kalulle. Kokeileppa vaimon klittakiihotinta hanuriin samalla kun hän ottaa suihin.. sitä sperman määrää...

Vierailija
4/22 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee kyllä gutaa. Sormettaisipa puoliso munkin pyllyä pitkästä aikaa.

Vierailija
5/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peukku vaimolle! 👍

Vierailija
6/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vinyylihanska?

Sormi tai lelu takapuolessa tekee kyllä nannaa

Vierailija
7/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl lähtis oma mies hyvin nopeesti ovesta ulos jos tuollaista edes ehdottais. Mutta ei tarvi pelätä että ehdottais koska hänessä ei ole homon piirteitä.

Vierailija
8/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl lähtis oma mies hyvin nopeesti ovesta ulos jos tuollaista edes ehdottais. Mutta ei tarvi pelätä että ehdottais koska hänessä ei ole homon piirteitä.

😂 No onneksi sitten olette löytäneet toisenne, ettekä normaaleja, seksiin ja nautintoon mutkattomasti suhtautuvia kumppaneita...

Munarikasta joulua!

Vierailija
9/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vinyylihanska?

Sormi tai lelu takapuolessa tekee kyllä nannaa

Ei tarvitse köydä pesulla välillä kun menee ykköseen

Vierailija
10/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykin sormea vaimon kakkoseen ,

Mutta ei ole vielä lykkinyr mun hanuriin.

Hänelllö on.kyllä pitkät kynnet ,

En tiedä onnistusko. Vai mitä laittas suojaksi

Vierailija
11/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 No onneksi sitten olette löytäneet toisenne, ettekä normaaleja, seksiin ja nautintoon mutkattomasti suhtautuvia kumppaneita...

Munarikasta joulua!

Nimenomaan ME ollaan normaaleja. Meillä on oikein ihana,monipuolinen seksielämä. Mun miestä ei vaan kiinnosta että sen paskareikää ronkitaan kun se ei ole hintti:D

Vierailija
12/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lykin sormea vaimon kakkoseen ,

Mutta ei ole vielä lykkinyr mun hanuriin.

Hänelllö on.kyllä pitkät kynnet ,

En tiedä onnistusko. Vai mitä laittas suojaksi

Vaimo käyttää nahkahanskaa kädessä kun työntää sormen hanuriini.

.pyyhkii hanskan kostealla liinalla ja laittaa sängyn viereen laatikkkoon odottamaan seuraavaa kertaa

Vierailija
13/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munarikasta joulua!

Nimenomaan ME ollaan normaaleja. Meillä on oikein ihana,monipuolinen seksielämä. Mun miestä ei vaan kiinnosta että sen paskareikää ronkitaan kun se ei ole hintti:D

Mua ei lakkaa hämmästyttämästä, miten pienestä on pienen ihmisen turvallisuuden tunne kiinni... Mutta kai se on pääasia, että tuntee olonsa turvalliseksi, vaikka välillä vähän käykin tällaisella jännittävällä palstalla kurkkimassa?

Munarikasta joulua, edelleen 🙂

Vierailija
14/22 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on onnen peppa kun sai eturauhasorgasmin joka on paljon normaali orgasmia voimakaampi. Tuollainen eturauhasorgasmi vaatii yleensä harjoittelua, mutta ekalla kerralla VAU.

Onhan se ikävää että miehen g-piste eli eturauhanen siaitsee tuolla hanurissa ja sinne ei viitsisi mennä ronkkimaan mutta minkäs sille teet.

Vierailija
15/22 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pelkkää estoisuutta jos ei peppua huomioida ainakin joskus. Miehelle se vaikuttaa enemmän mutta voi naisenkin peppua sormettaa tai laittaa sinne jonkin lelun. Ex oli siitä erikoinen nainen että halusi välillä ihan panon peppuunsa. Hänen oli tosi vaikeaa saada sanottua se. Sanoi jotenkin että hävettää yksi pyyntö mutta voisinko joskus.. No niissä sänkyhommissa naisen ei koskaan tarvitse multa pyytää kahta kertaa.

Vierailija
16/22 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi tapaamisella tuleva vaimoni halusi että panen kakkoseen.

Vierailija
17/22 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pelkkää estoisuutta jos ei peppua huomioida ainakin joskus. Miehelle se vaikuttaa enemmän mutta voi naisenkin peppua sormettaa tai laittaa sinne jonkin lelun. Ex oli siitä erikoinen nainen että halusi välillä ihan panon peppuunsa. Hänen oli tosi vaikeaa saada sanottua se. Sanoi jotenkin että hävettää yksi pyyntö mutta voisinko joskus.. No niissä sänkyhommissa naisen ei koskaan tarvitse multa pyytää kahta kertaa.

Mietin vähän lisää niin ymmärrän hyvin miksi naisen joskin entisen oli vaikea pyytää. Ensimmäinen pitkä suhteeni niin olipa vaikea pyytää suihin otto. Sitä olin jo saanut samalta pyytämättä. Menin varmasti naamasta punaiseksi kun kysyin voitko ottaa? Seksi jutut on arka paikka jopa tämmöiselle muka itsevarmalle miehelle. Nykyään jollakin lailla ymmärrän ettei se naisillakaan ole sen helpompaa.

Heh ja hah vaikka miehenä pitkään ajattelin niin ettei naiset voi olla huonoja sängyssä. Tiedän nykyään paremmin mutta oikeasti joskus luulin kaikkien naisten olevan hyviä sängyssä. On mulla sillain ollut mieletön säkä että moni yhden yön juttu on mennyt usean vkl jutuksi. Mikäs siinä kun molemmin puolin haluja muttei yhtään napannut sitoutua.

Vierailija
18/22 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin veltostuu alussa kalu kun tulee sormee rauhaselle.

Orkun lähetessä kovettuu ja lientä lentää.

Vierailija
19/22 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava vaimo.

Vierailija
20/22 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä