Harrastatko vanhojen ystävien ja exien stalkkausta?
Minulla on äärimmäisen huono tapa stalkata vanhoja kavereita tai exiä. Viimeksi viime yönä menetin yöunet, kun kaikilla muilla TUNTUU menevän paremmin. Ura tai perhe-elämä, olipa elämän osa-alue mikä tahansa, tunnen välittömästi huonoa oloa ja huonommuutta stalkkailtuani menneen elämäni ihmisiä.
Ja tämä siitäkin huolimatta että mullakin menee ihan hyvin. Tuo ”ihan” vaan korostuu kun tulkitsen muiden elämää heidän somensa perusteella.
Typerää. Muilla sama harrastus?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei rajoitu kavereihin vaan yleensä vanhoja luokkalaisia, joiden nimet muistan. Ehkä "hauskin" yllätys oli yläasteen osalta, kun luokan kympin hikipinko päätyi sairaanhoitajaksi (kaverilta kuulin, että sai lukiossa hermoromahduksen), kun taas se rimaa hipoen läpipäässyt on unelma-ammatissaan ja arvostettu alallaan (jopa voittanut palkintoja).
Joo, vanhat koulukaverit kuuluvat minunkin stalkattavien repertuuaariin. Tosi järkevää...
Ap
Minulla ei rajoitu kavereihin vaan yleensä vanhoja luokkalaisia, joiden nimet muistan. Ehkä "hauskin" yllätys oli yläasteen osalta, kun luokan kympin hikipinko päätyi sairaanhoitajaksi (kaverilta kuulin, että sai lukiossa hermoromahduksen), kun taas se rimaa hipoen läpipäässyt on unelma-ammatissaan ja arvostettu alallaan (jopa voittanut palkintoja).