Haavistolla näyttää olevan erittäin vahva tuki Vihreissä
Yhtä suuri tuki kuin Ohisalolla. Ehkä jopa hieman yllättävää?
Kommentit (18)
Ei minusta. Pekka on konkaripoliitikko ja all-holinkin suhteen pätevin mahdollinen henkilö. Eihän Suomessa ole montakaan poliitikkoa, joilla on omaa kokemusta kriisialueilla toimimisesta. Piti myös pään todella kylmänä ja kasassa koko all-hol ryöpytyksen ajan.
Jos vaihtoehdot on Emma K ja Toukopouko, niin onko ihme?
Miksei olisi, Pekka on joutunut keskiöön tilanteessa josta ei ole edes ennakkotapauksia hyödynnetäväksi, ja hyvin on hoitanutkin virkansa kaikesta ulkopuolisesta paineistuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot on Emma K ja Toukopouko, niin onko ihme?
ja kolmantena Veronika Honkasalo?
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi, Pekka on joutunut keskiöön tilanteessa josta ei ole edes ennakkotapauksia hyödynnetäväksi, ja hyvin on hoitanutkin virkansa kaikesta ulkopuolisesta paineistuksesta huolimatta.
Kyllä Pekan kelpaa suomalaisia koekanittaa.
Vihreät ovat jotenkin vammaisia. He asuvat suurien kaupunkien keskustoisssa hyvien julkisten liikennevälineiden keskellä ja vaativat yksityisautoilun lopettamista, koska eivät itse autoa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat jotenkin vammaisia. He asuvat suurien kaupunkien keskustoisssa hyvien julkisten liikennevälineiden keskellä ja vaativat yksityisautoilun lopettamista, koska eivät itse autoa tarvitse.
No minä vihreä asun itäsuomen korvessa, ja ymmärrän ettei maailma kestä nykyisiä päästöjä vaikka minusta olisikin miten kiva yksityisautoilla miljoonien muiden tavoin. Vaihtoehtojen luomisessa edelliset hallitukset ovat kuitenkin epäonnistuneet siinä määrin että olemme päätyneet tähän pattitilanteeseen, jossa ei ole olemassa kuin huonoja vaihtoehtoja. Ilmasto-ongelmista puhumattomuus ja teeskentely ettei sellaisia olekaan, ei kuitenkaan saa minun ääntäni mitä muihin puolueisiin tulee.
Vihreissä sekopäävouhottajia riittää, Haavistokin syksyn kohussa osoittautui ”ei niin fiksuksi”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä vihreä asun itäsuomen korvessa, ja ymmärrän ettei maailma kestä nykyisiä päästöjä vaikka minusta olisikin miten kiva yksityisautoilla miljoonien muiden tavoin. Vaihtoehtojen luomisessa edelliset hallitukset ovat kuitenkin epäonnistuneet siinä määrin että olemme päätyneet tähän pattitilanteeseen, jossa ei ole olemassa kuin huonoja vaihtoehtoja. Ilmasto-ongelmista puhumattomuus ja teeskentely ettei sellaisia olekaan, ei kuitenkaan saa minun ääntäni mitä muihin puolueisiin tulee.
Hyi helvetti, että te vihreät kehtaatte. Edellisten hallitusten vika muka ettei ole vaihtoehtoja. Vihreät ovat jo vuosikymmeniä torpanneet sen ainoan realistisen vaihtoehdon fossiilisille eli ydinvoiman.
Tuo "vahva tuki" perustunee pelon ilmapiiriin.
Vihreissä Haavistoa kannattaa vain pieni homofraktio. Muita Haavisto puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, että te vihreät kehtaatte. Edellisten hallitusten vika muka ettei ole vaihtoehtoja. Vihreät ovat jo vuosikymmeniä torpanneet sen ainoan realistisen vaihtoehdon fossiilisille eli ydinvoiman.
Mutta hyi helvetti kun vihreät ei ollut siellä viime hallituksessa torppaamassa yhtään mitään :(
Pekka on humanisti ja pitkänlinjan viherpolitiikko joka sopivasti sattuu myös olemaan homoseksuaali, eihän vihervasemmistolainen puoluejohto edes saa kyseenalaistaa tuollaista henkilöä joutumatta itse piinapenkkiin.
Yo Pentti Hirvonen joka ei osaa muuta kuin ottaa k ullia suuhun ja per äsuoleen sekä kiukutella ja johtaa pelolla kunnon koulukiusaaja tavoin.
Olihan Hitlerilläkin kova suosio natssien keskuudessa.
Huono kannatus omien keskuudessa tekisi hallaa pressahaaveille muutenkin.
Haaviston avustaja-suhteesta ja sen mahdollisesta asiattomuudesta media ollut kovin hiljaa. Metoo kamaahan se olisi mutta seksuaalivähemmistön edustajaa kohdellaan silkkihansikkain.
Ei ole, jos yhtään tuntee virheiden historiaa. Haavisto, Hautala, Hassi ovat heidän legendaarinen kärkikopla, joita muut katselevat ylöspäin sädehtivin silmin kuin Messiasta.