Karismaattisia mutta vähemmän kauniita henkilöitä
Hieman tuosta toisesta aloituksesta inspiroituneena ja koska tapailen juuri ihanaa miestä, johon olen täysillä ihastunut meidän viestien vaihdon perusteella, mutta jonka ulkonäkö saa minut hiukan epäröimään. Nyt hyviä esimerkkejä siitä kuinka hieman epäviehättäväkin ulkonäkö näyttää paremmalta kun henkilöllä on presenssiä ja kaunis luonne.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ehkä vähän jakaa mielipiteitä (jotkut pitävät komeana, monet rumana), mutta Adam Driver. Ei todellakaan ole ns. perinteisen komea mies, mutta mielestäni tämän hetken kuumin mies Hollywoodissa. Todella karismaattinen ja kiinnostava.
Adam on ainakin minun silmissäni oikeasti komea! Mutta tykkäänkin persoonallisen näköisistä miehistä. Ja ehkä se on se karisma kuitenkin. Näin hänet ensimmäisen kerran Girls’ssä. Oih grrt. Star Wars’ssa oli vähemmän vakuuttava. Mutta jep, jotain lumoavaa hänessä on.
Ap
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Jare Tiihonen. Olen aina ihmetellyt hänen viehätysvoimaansa. Minusta hän on ruma pullaposki, mutta jotakin suurta hänessä täytyy olla, koska hän on saanut sellaisen hysterian aikaiseksi.
Karismasta olen samaa mieltä mutta rumaksi en häntä sanoisi. Minusta erittäin hyvännäköinen, kiinnittäisin ulkonäön perusteella varmasti huomiota vaikkei olisikaan tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
MasterChef tuomari Matt Preston
Tämä vastaus oli yllätys. Mun mielestä on aina vaikuttanut ohjelmassa ylimieliseltä kuaipäältä, jolla on ilkeä katse. Onko sitten oikeasti erilainen? Parta saa hänet kyllä näyttämään sympaattisemmalta.
N20
Aku Hirviniemi