Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karismaattisia mutta vähemmän kauniita henkilöitä

Vierailija
22.12.2019 |

Hieman tuosta toisesta aloituksesta inspiroituneena ja koska tapailen juuri ihanaa miestä, johon olen täysillä ihastunut meidän viestien vaihdon perusteella, mutta jonka ulkonäkö saa minut hiukan epäröimään. Nyt hyviä esimerkkejä siitä kuinka hieman epäviehättäväkin ulkonäkö näyttää paremmalta kun henkilöllä on presenssiä ja kaunis luonne.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön ketju, ei sen miehen ulkonäkö muutu vaikka kuinka kuvittelisit sen joksikisn superkarismaattiseksi hlöksi. Eli et tule tuntemaan vetoa.

Höpöhöpö. Minulla oli tätä ennen puoli vuotta kestänyt suhde itseäni pienempään ja ikäistään vanhemman näköiseen mieheen, johon ihastuin ajan kuluessa aina vain syvemmin ja ulkonäkö muuttui silmissäni todella sympaattiseksi. Hänen ihonsa tuoksu oli ihana, jopa kasvon rypyt ihastuttavia. Nytkin sydämeni heltyy kun ajattelen häntä. Harmi kun käytännön asiat tulivat väliimme...

Ärsyttää kun ulkonäöstä on tehty niin hirmuisen tärkeä elementti. Ja eniten ärsyttää, että olen itse astunut samaan ansaan. Mies in ihana ja haluan, että pystyn näkemään hänet kauniina ja hyvänä. En halua olla tämän ajan pinnallisuuden vanki.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gerard Depardieu

Tämä on täydellinen esimerkki! Oijoi mikä mies...

Vierailija
24/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier Kelsey Grammer

Sipowicz Dennis Franz

Vierailija
25/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gerard Depardieu

Tämä on täydellinen esimerkki! Oijoi mikä mies...

Vierailija
26/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön ketju, ei sen miehen ulkonäkö muutu vaikka kuinka kuvittelisit sen joksikisn superkarismaattiseksi hlöksi. Eli et tule tuntemaan vetoa.

Sinä et vaan tajua. Minä olen tuntenut vetoa muutamaan vanhempaan mieheen joita yleisesti pidettäisiin rumana, koska heissä oli vaan sitä jotain, karismaa! 

Vierailija
27/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Malkovich

Vierailija
28/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestari Halla-aho

Tässä hu oripu kissa ei ole mitään hyvää, hänellä ei ole ihmisarvoa, hän on saas taa, pelkkää pask aa.

Vierailija
29/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestari Halla-aho

Tässä hu oripu kissa ei ole mitään hyvää, hänellä ei ole ihmisarvoa, hän on saas taa, pelkkää pask aa.

Se määrä mitä puskaradiosta on vuotanut tietoa miehen naiskaatoseikkailuista, niin voisin kyllä todeta sinun olevan objektiivisesti väärässä.

Vierailija
30/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Perlman

Jack Nicholson

Vierailija
31/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Till Lindemann

Vierailija
32/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestari Halla-aho

Se määrä mitä puskaradiosta on vuotanut tietoa miehen naiskaatoseikkailuista, niin voisin kyllä todeta sinun olevan objektiivisesti väärässä.

Minä kuolisin enemmin kuin antaisin tuon oksettavan ääliön koskea itseeni edes sormenpäällään. Syljen aina päin kun näen hänet.

Vierailija
33/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Jeremy

Vierailija
34/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellervo Koivisto. On toki näyttävä nainen, mutta se itsevarmuus ja hienostuneisuus, jolla itsensä kantaa. Tyttärensä Assi on samanlainen, hyvin elegantti tapaus.

Vierailija
35/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare Tiihonen. Olen aina ihmetellyt hänen viehätysvoimaansa. Minusta hän on ruma pullaposki, mutta jotakin suurta hänessä täytyy olla, koska hän on saanut sellaisen hysterian aikaiseksi.

Vierailija
36/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä. Osaa ottaa yleisönsä ja omaa sellaisen ”pahan pojan” karisman.

Vierailija
37/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Harris

Vierailija
38/48 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta, Hjallis Harkimo

Vierailija
39/48 |