Karismaattisia mutta vähemmän kauniita henkilöitä
Hieman tuosta toisesta aloituksesta inspiroituneena ja koska tapailen juuri ihanaa miestä, johon olen täysillä ihastunut meidän viestien vaihdon perusteella, mutta jonka ulkonäkö saa minut hiukan epäröimään. Nyt hyviä esimerkkejä siitä kuinka hieman epäviehättäväkin ulkonäkö näyttää paremmalta kun henkilöllä on presenssiä ja kaunis luonne.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön ketju, ei sen miehen ulkonäkö muutu vaikka kuinka kuvittelisit sen joksikisn superkarismaattiseksi hlöksi. Eli et tule tuntemaan vetoa.
Höpöhöpö. Minulla oli tätä ennen puoli vuotta kestänyt suhde itseäni pienempään ja ikäistään vanhemman näköiseen mieheen, johon ihastuin ajan kuluessa aina vain syvemmin ja ulkonäkö muuttui silmissäni todella sympaattiseksi. Hänen ihonsa tuoksu oli ihana, jopa kasvon rypyt ihastuttavia. Nytkin sydämeni heltyy kun ajattelen häntä. Harmi kun käytännön asiat tulivat väliimme...
Ärsyttää kun ulkonäöstä on tehty niin hirmuisen tärkeä elementti. Ja eniten ärsyttää, että olen itse astunut samaan ansaan. Mies in ihana ja haluan, että pystyn näkemään hänet kauniina ja hyvänä. En halua olla tämän ajan pinnallisuuden vanki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Gerard Depardieu
Tämä on täydellinen esimerkki! Oijoi mikä mies...
Frasier Kelsey Grammer
Sipowicz Dennis Franz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerard Depardieu
Tämä on täydellinen esimerkki! Oijoi mikä mies...
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön ketju, ei sen miehen ulkonäkö muutu vaikka kuinka kuvittelisit sen joksikisn superkarismaattiseksi hlöksi. Eli et tule tuntemaan vetoa.
Sinä et vaan tajua. Minä olen tuntenut vetoa muutamaan vanhempaan mieheen joita yleisesti pidettäisiin rumana, koska heissä oli vaan sitä jotain, karismaa!
Vierailija kirjoitti:
Mestari Halla-aho
Tässä hu oripu kissa ei ole mitään hyvää, hänellä ei ole ihmisarvoa, hän on saas taa, pelkkää pask aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari Halla-aho
Tässä hu oripu kissa ei ole mitään hyvää, hänellä ei ole ihmisarvoa, hän on saas taa, pelkkää pask aa.
Se määrä mitä puskaradiosta on vuotanut tietoa miehen naiskaatoseikkailuista, niin voisin kyllä todeta sinun olevan objektiivisesti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari Halla-aho
Se määrä mitä puskaradiosta on vuotanut tietoa miehen naiskaatoseikkailuista, niin voisin kyllä todeta sinun olevan objektiivisesti väärässä.
Minä kuolisin enemmin kuin antaisin tuon oksettavan ääliön koskea itseeni edes sormenpäällään. Syljen aina päin kun näen hänet.
Tellervo Koivisto. On toki näyttävä nainen, mutta se itsevarmuus ja hienostuneisuus, jolla itsensä kantaa. Tyttärensä Assi on samanlainen, hyvin elegantti tapaus.
Jare Tiihonen. Olen aina ihmetellyt hänen viehätysvoimaansa. Minusta hän on ruma pullaposki, mutta jotakin suurta hänessä täytyy olla, koska hän on saanut sellaisen hysterian aikaiseksi.
Lauri Tähkä. Osaa ottaa yleisönsä ja omaa sellaisen ”pahan pojan” karisman.
Jätä se sika!