Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään vahingossa lipsauttavani lempinimen naapurille, työkaverille

Vierailija
22.12.2019 |

Jonka olen heille antanut.
Vaahtosuu, nököhammas, orava, pihahiippari ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä.

Vierailija
2/4 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä, juoruakka, onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia lempinimiä vahingossa voi lipsauttaa :D

Vierailija
4/4 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran huutelin ajatuksissani Möykkyä pihalla.

Naapurin rouva on aika pullea, joten tulin nimenneeksi sen Möykyksi ennen kuin tutustuttiin. Hemmetin mukava ja hauska nainen ja tuo nimi vaan jäi itellä käyttöön. Miehen kanssa käytäviin keskusteluihin.

"Moiiiii möykkyyy odota, mulla olis asiaa huomisesta!" Enkä edes tajunnut tässä vaiheessa vielä. Kun kohdalle pääsin, tuo sitten kysy, että MIKÄ?! Ups. En ehtinyt vielä kummosesti reagoimaan, kun tää vaan nauro, että on häntä nimitelty ikänsä, mutta tuo olikin uutta. Möykky. - hän jäi makustelemaan ja mä olin varmasti tulipunainen.

Sain soperrettua anteeksipyyntöni, sain anteeksi. Saatiin sovittua siitä "huomisesta" ja elettyä vielä naapureina pari vuotta sovussa. Itse kyllä pidin hieman etäiset välit, kun hävetti.

Anteeksi vaan hänelle vieläkin, jos tunnistaa.

Toinen tapaus on, kun paljastin kaverin lempparit eräille miehiin meneville naisille. Puolituttuja kovia munahaukkoja. Pitkästä aikaa nähtiin ja tervehdin: "Moi! Mitäs ilomiisuille kuuluu?" Jatkoin taas jutustelua kuin se olisi ollut aivan normaalia nimitellä ihmisiä noin. Mikä hitto mua vaivaa!? Sain ansaitusti hudaa ja vain mä. Eihän tuo onneksi kaveriin kohdistunut.

Oikeasti ole varovainen siellä noiden nimittelyiden kanssa. Mä pyrin lopettamaan moisen toiminnon ja pyysin muitakin, ettei ne käyttäis mun aikana noita lemppareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan