Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinusta tuli palstahullu?

Vierailija
22.12.2019 |

Kuinka se alkoi? Keksikö aiheen sattumalta ja teit yhden provon ja sitten mopo lähti käsistä vai onko aiheesi todella sinulle ns sydämen asia? Millaiset fiilarit tulee kun sinut tunnetaan palstalla? Pyritkö aloituksillasi todella vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin ja kumpaan suuntaan? Olisin todella otettu jos vaikka äitihullu tai sukunimihullu vastaisi tähän ketjuun. Montaa muutakin varmaan kiinnostaisi tarina palstahullun takana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liikaa aikaa ja yksinäistä siksi.

Vierailija
2/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin palstan sattumalta erästä tietoa etsiessäni. Kun sitten vielä ihastuin sopimattomasti, jäin palstalle purkamaan tuntojani. Tosin en nyt varsinainen hullu ole, mutta silloin tällöin käyn, kun aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta elämää niin kehittelen täällä provoja päivät pitkät.

Vierailija
4/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin palstan jonkun iltalehden "uutisen" kautta. En tiedä tunteeko mua kukaan, mutta aihe on mulle sydämenasia :) Pitäis varmaan tehdä enemmän aloituksia :D

Vierailija
5/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstahullu samassa mielessä kuin joku on kuuhullu. Kuinka se alkoi? En tiedä, luulen että sain sen syntymässä.

Vierailija
6/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri aloituksia tee mutta luen mielelläni, ja hyvät provotkin on viihdyttäviä! Rakastan kaikkia "paha sai palkkansa" -juttuja, ja täältä niitä joskus onnistuu löytämään.

Vierailija
7/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sanoo toista hulluksi on ansainnut Helvetin tuomion, sanoo sinunkin Iso Kirjasi.

Vierailija
8/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 alkoi olla jo niin vihamielinen paikka, ettei siellä viitsi olla. Täällä sentään pelaa edes jotenkin moderointi.

Vierailija
9/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka sanoo toista hulluksi on ansainnut Helvetin tuomion, sanoo sinunkin Iso Kirjasi.

Entä jos sanoo itseään hulluksi?

Vierailija
10/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä tuollaista Vuosisatamme Kronikasta :(

Vierailija
11/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran satuin lukemaan muutaman provon ja ajattelin, että minäkin pystyn tuohon.

Tästä on kolme vuotta aikaa ja siitä lähtien olen päivittäin provoillut.

Vierailija
12/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun syrjäydyin, niin hurahdin täysillä kurahousufetissiini. Nykyään en juuri muuta pysty ajattelemaankaan kuin kouluikäisiä henkselikuriksissa. Aloituksia tästä aiheesta teen yleensä noin 5-6 päivässä eri palstoille.

13/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se alkoi? Keksikö aiheen sattumalta ja teit yhden provon ja sitten mopo lähti käsistä vai onko aiheesi todella sinulle ns sydämen asia? Millaiset fiilarit tulee kun sinut tunnetaan palstalla? Pyritkö aloituksillasi todella vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin ja kumpaan suuntaan? Olisin todella otettu jos vaikka äitihullu tai sukunimihullu vastaisi tähän ketjuun. Montaa muutakin varmaan kiinnostaisi tarina palstahullun takana.

En minä vaan te muut, siis palstahulluja. Otin tällaisen neutraalin nicknamen niin se tuntuu rabiesta teissä muissa aiheuttavan :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/14 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Löysin palstan jonkun iltalehden "uutisen" kautta. En tiedä tunteeko mua kukaan, mutta aihe on mulle sydämenasia :) Pitäis varmaan tehdä enemmän aloituksia :D

Hmmm en ole kuullutkaan. Tee toki joku avaus niin pääsee tutustumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme