Seurustelukumppani haluaa nähdä harvoin
Mitä teen?
Miehellä on paljon menoja ja sanoo että tapaa mieluiten ystäviään koska minua voi nähdä milloin vain. Asumme aika lähekkäin mutta näemme noin kerran viikossa. Siitä on ollut vääntöä.
Hänellä myös puhelimeen tulee koko ajan viestejä ja hän vastaa niihin kommentoimatta minulle mitään.
Olen hirveän rakastunut, hän sanoo välittävänsä eikä halua erotakaan. Ollaan seukattu lyhyt aika mutta mulla on outo fiilis tästä?
Kommentit (8)
Sinä olet rakastunut, hän "välittää". Siinä se tulikin.
Sama. Paitsi että me nähdään kerran kuukaudessa.
Mistä tuollasia miehiä löytää, jonka voi nähdä kerran viikossa? Minulle sopisi hyvin, kun tykkään käyttää aikani itseni hoitamiseen, työhön, lapsiin ja rakastan omaa aikaa.
Taitaa miehellä olla muutama muukin tapailtava. Pitää sut kuitenkin mukana ringissä. Minkä ikäisiä olette?
On se vähän hassua, jos asutte oikeastikin hyvin lähekkäin. Mutta koska suhde on sanojesi mukaan kestänyt vasta hyvin lyhyen aikaa, olette vasta tutustumisvaiheessa. On ihan normaalia, että puolituttuun ei vielä panosteta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollasia miehiä löytää, jonka voi nähdä kerran viikossa? Minulle sopisi hyvin, kun tykkään käyttää aikani itseni hoitamiseen, työhön, lapsiin ja rakastan omaa aikaa.
Jostain syystä nuo raksamiehet tuppaavat olemaan tuollaisia. Niitä löytyy Tinderistä niin, ja Tallinnan alueelta, mutta ihan Suomesta bongasin tämän 1-2 viikon välein kävijän.
Sama tarina, osa 10 589.
Kun näitä tupsahtelee palstalle useita päivässä, miten kukaan voi tosissaan kiistää sitä että naiset pyörivät muutamien suosittujen miesten haaremeissa?