Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinne tinderiin pitää valehdella, että saa tykkäyksiä/mätsejä?

Vierailija
21.12.2019 |

Vinkkejä? Ja en ole susiruma tai läski, ikää toki jo 41 ja mies. Millaisia kuvia? Kirjoittaako tekstiä? Valehdella ikä? Ja ok voisi kaikista itse tykätä, mutta ketä se palvelisi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kuvia sulla siellä on ja millaisia naisia itse olet tykännyt? Millainen esittely sulla on?

Vierailija
2/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella miehellä todella huonoja kuvia. Varmasti naisillakin mutta niitähän en naisena näe. On aurinkolaseja jolloin ei näe silmiä. Kuvat harrastuksista ihan kivoja mutta ne pelkät koirat ja auringonlaskut ei oikein nappaa. Kaljatölkit ja viinapullot voi jättää pois. Toisaalta jos se viina maistuu niin ehkä ne kuvat onkin hyvä juttu, tuleepahan se selväksi :D  Mistään alastomista kroppakuvista en syty. Ei kaikkea pidä heti paljastaa, paitsi jos etsit seksiseuraa. 

Kirjoittakaa edes jotain itsestänne. Ei tarvitse mitään romaania tai ylitsevuotavia kehuja. Vähän vaikka luonteesta, harrastuksista ja mitä etsii. Joskus joku hauska naseva vitsi voi herättää mielenkiinnon mutta ei kerro sinusta mitään. 

Nämä nyt vaan on sellaisia asioita mitä itse kaipailen tinderissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota screenshot pankkitilisi saldosta ja muokkaa kuvaa niin, että pankkitilillä onkin viisinumeroinen summa. Tämän kuvan sitten laitat sinne Tinderiin ja eiköhän ala matcheja tulla.

Vierailija
4/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 29, pituus 184-189cm , ammatti toimitusjohtaja (linkedin, webbisivut pystyyn ja ulkomaalainen yhtiö koska kyllä ne googlaa sua ja sun yhtiötä), koulutus vähintään di/fm, kuvat kämpässä jossa on kalliit designer huonekalut, kalliissa hotellissa.

Vierailija
5/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärät, tuhruiset ja epätarkat kuvat ovat turn-off. Samoin jos 40v mies hakee nuoria naisia, ikähaarukka tyyliin 20-40v. Alastonkuvia en halua nähdä enkä mitään salipullistelukuvia. Tai jos mies harrastaa salipullistelua, niin laittakoon toki sellaisia kuvia, mutta minä en kiinnostu.

Vierailija
6/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photoshoppaa jotain tatskoi kaulaan tai naamaa tyyliin nacci. Harrastukset bilettäminen vipissä, hienot autot, matkailu, punttis.

Vierailija
7/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkustelua riittää. Tulotasosi tulkitaan silloin riittäväksi.

Voit mainita myös viinit.

Vierailija
8/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta se on kiinni

Vierailija
9/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämärät, tuhruiset ja epätarkat kuvat ovat turn-off. Samoin jos 40v mies hakee nuoria naisia, ikähaarukka tyyliin 20-40v. Alastonkuvia en halua nähdä enkä mitään salipullistelukuvia. Tai jos mies harrastaa salipullistelua, niin laittakoon toki sellaisia kuvia, mutta minä en kiinnostu.

Tinderissä oma ikähaarukka ei näy muille käyttäjille.

Vierailija
10/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tinderissä näe mikä ikähaarukka minulla on?

Vierailija
11/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, moni ainakin valehtelee iän. Vanhat kuvat käyttöön tai retusoi rankalla kädellä uusia. Tai mikset laittaisi jonkun muun henkilön kuvaa? Koulutuksenkin voi tietty valehdella, ja sen että olet tosimielellä liikkeellä.

PS. Itse suosittelen rehellisyyttä.

Vierailija
12/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja en ole susiruma tai läski"

Valehtele vaikka nuo samat.

Vierailija
13/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen käyttänyt vain nettideittejä ja niistäkin muutama vuosi sitten viimeksi. Hyvä tietää tämä juttu Tinderistä niin en sinne eksy sitten jos vielä kiinnostaa joskus tällä tavalla hakea seuraa. En haluaisi edes tutustua itseni ikäiseen mieheen, joka haaveilee parikymppisistä tytöistä.

Vierailija
14/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen käyttänyt vain nettideittejä ja niistäkin muutama vuosi sitten viimeksi. Hyvä tietää tämä juttu Tinderistä niin en sinne eksy sitten jos vielä kiinnostaa joskus tällä tavalla hakea seuraa. En haluaisi edes tutustua itseni ikäiseen mieheen, joka haaveilee parikymppisistä tytöistä.

En näe siinä haaveilussa mitään väärää. Parikymppisissäkin on niitä, jotka kiinnostuvat nimenomaan vanhemmista miehistä. Kun aikuisista puhutaan, ikä voi todellakin olla vain numero. Valehtelussa sen sijaan näen väärää.

Vierailija
15/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele, että tykkäät tatuoinneista ja isoista, varsinkin löysistä, tisseistä.

Vierailija
16/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatiksi lentokapteeni. Toimii.

Vierailija
17/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä 29, pituus 184-189cm , ammatti toimitusjohtaja (linkedin, webbisivut pystyyn ja ulkomaalainen yhtiö koska kyllä ne googlaa sua ja sun yhtiötä), koulutus vähintään di/fm, kuvat kämpässä jossa on kalliit designer huonekalut, kalliissa hotellissa.

Hassua, tapasin just noilla spekseillä esittäytyneen miehen vähän aikaa sitten baarissa. Oli vielä tosi mukava ja komeakin. Valehtelikohan se? 🤔

No, ei sen väliä. Ei vaan tullut mieleenkään epäillä asiaa aiemmin, kun lähtökohtaisesti ajattelee ihmisten puhuvan totta keskustellessa. Eikä se vaikuttanut mitenkään leuhkalta tai harjoitelleelta, ihan tavanomaisesti puhui (munkin mielestä kyllä ihan tavanomaisista asioista, joka toinen mies on just joku di). Noilla puheillako siis naisilta yleensä irtoaa? Jännittävää.

Vierailija
18/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppii olisi yllättävän kiva. Sitä ei oikein kehtaa kysyä vaikka se kiinnostaa.

Vierailija
19/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvat kuntoon, se on ihan ensimmäinen ja tärkein asia. Muutama lause itsestäsi, ettei profiili ole tyhjä.

Tykkää niistä kenestä oikeasti tykkäät ja haluaisit tavata. Ihan turha tykätä kaikista, ei hyödytä mitään.

Vierailija
20/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele, että tykkäät tatuoinneista ja isoista, varsinkin löysistä, tisseistä.

No tällä kyllä irtoo, mutta täytyy olla aika puutteessa, jos tuollaisen huolii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi