Olen päättänyt avioitua tapaamani miehen kanssa
Tämä saattaa kuulostaa hullulta, ja sitä varmaan onkin, mutta näin teen. Tapasin miehen, jonka kanssa minut on taatusti luotu yhteen. Välilämme on hieman etäisyyttä, mutta toisaalta se ei haittaa, koska suunnitelmastani huolimatta en halua suinpäin suhteeseen.
En tiedä, onko mies tästä vielä mitä mieltä, mutta minun vakaumukseni on vahva. En ole koskaan ollut näin varma kenestäkään miehestä aiemmin.
Onko muille herännyt tällaisia tunteita? Kuinka kävi? Päädyittekö avioon?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Olet päättänyt? Tjaah, yleensä sen toisenkin on syytä olla ajatuksessa mukana...
Olen melko varma tästä suhteesta. Ennen pitkää mies tekee saman valinnan. Täydennämme toisiamme täydellisesti.
Oletko mieheltä kysynyt? Jos kyseessä on tuollainen löytö, niin muitakin ottajia varmaan on.
Muutama kuukausi sitten.
Varmasti olisikin ottajia, sitä en epäile yhtään. Mutta miksi heistä pitäisi välittää, kun hän on minun kanssani juuri nyt?
Toivottavasti onnistut paremmin kuin minä 20-vuotiaana. Yritystä kyllä riitti!
Onko kyseessä kanadalainen lääkäri vai amerikkalainen taistelulentäjä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä kanadalainen lääkäri vai amerikkalainen taistelulentäjä?
Nuorilla tuuppaa olemaan tuo ensimmäinen, keski-ikää lähestyvillä jälkimmäinen.
Toivottavasti et ole tapaamani nainen, niin paljon kuin sinusta pidänkin, niin avioliitto on nounou.
Minähän laitoin tuonne jo varoituksen, että hullua tämä varmaan on. Mutta ihan todella, jos tämä juttu menee puihin, niin en tiedä löytyykö minulle enää moista vastinparia. En käyttäydy kuin pakkomielteinen hullu, vaan aion päivästä toiseen näyttää tälle miehelle, että minä olen hänelle se oikea. Sanokaa, mitä sanotte.
Mutta jos on pakko saada tietää, niin hän on gambialainen taisteluhelikopteri.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole tapaamani nainen, niin paljon kuin sinusta pidänkin, niin avioliitto on nounou.
Oletko Oulusta?
Vierailija kirjoitti:
Minähän laitoin tuonne jo varoituksen, että hullua tämä varmaan on. Mutta ihan todella, jos tämä juttu menee puihin, niin en tiedä löytyykö minulle enää moista vastinparia. En käyttäydy kuin pakkomielteinen hullu, vaan aion päivästä toiseen näyttää tälle miehelle, että minä olen hänelle se oikea. Sanokaa, mitä sanotte.
En oikein ymmärrä, kuinka mies voi olla helikopteri, mutta jos näin todellakin on, niin käsite ”helikopterivanhempi” aukeaa aivan uudella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta lopusta unohtui varmaan joku sana?
Ei, hän on taisteluhelikopteri. Kuin taistelunorsu, mutta helikopteri.
Olet päättänyt? Tjaah, yleensä sen toisenkin on syytä olla ajatuksessa mukana...