Lähtikö jälleen Instrumentarium keskustelu
Alkaa kovin tuntua sensuurilta. Ihmisten jakaminen luokkiin demokraattisessa tasavallassa on ilmeisesti Ok?
Kommentit (34)
Mua jotenkin ärsyttää, että aina kun joku toimitusjohtaja sekoilee jotain ja juttu nousee esiin, niin kaiken sitten kuittaa "julkinen anteeksipyyntö". Onko nyt työntekijöillä jotenkin parempi fiilis, kun kumminkin oikein anteeksi pyydettiin?
Pasi on nyt pyytänyt hlökunnalta anteeksi. Pasi ku si työnantajansa muroihin ja pas kansi päälle. Ihana joululahja toimarilta.
Anteeksipyyntö ei meille riitä, Pasi ulos tai firma ikuiseen boikottiin.
Tollo tyyppi tämä Pasi.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Instrumentarium
Toimitusjohtaja möläytti joulukuussa 2019. 😁
Jääköhän tuo nyt iliajoiksi Wikipediaan... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Luin tuosta Ilta-Sanomista ja kyllä loksahti suu auki. Ihan käsittämätöntä toimintaa. Onkohan siellä ketään hr-koulutuksen saanutta töissä?
Valitettavasti myöskään hr-johtajilla ei välttämättä ole mitään valmiuksia toimia tällaisissa tilanteissa. Eräässä yrityksessä lakimies-koulutuksen saanut naispuolinen hr-johtaja oli täysin johtoryhmän vietävissä kiusaamistapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Pasi kuuluu selvästi punaisiin (eikä keltaisiin kuten kuvittelee), koska on selvästi vihamielinen muita ihmisiä kohtaan ja on vaikeuksia ottaa palautetta vastaan.
kuka pasi.
Asiallinen ketju mutta miehen maine menee ja vaikuttaa vielä myyntiin.
Joku voi vielä huomata jos ei ole lehtiä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissen on Instrun sisaryritys. Halvemmat hinnat ja huonompi laatu. Koskee myös sitä.
No mutta eikös tuo toimari ihan itse kehoittanutkin siirtymään silmäasemalle jos ei instrun meininki miellytä?
MItä tarkoitat? Silmäasema on laadukkaampi kuin Nissen. Ei ole Instrun pulju.
Psykiatrian asiantuntijoiden mukaan yksi merkittävimpiä psykopaatteja / sosiopaatteja sisältäviä ryhmiä ovat yritysten huipputason johtoryhmät. Tälläisen ryhmän sisällä erityisesti ulkoa yritykseen palkatut toimitusjohtajat. Heidän persoonallisuushäiriönsä on juuri sellainen josta he saavat huomattavaa hyötyä uralla etenemiseen ja huipulle nousemiseen.
Osittainen tai täydellinen tunnekylmyys sekä vahva narsismi ovat valitettavasti huomattavia etulyöntitekijöitä. Kyky kohdella toisia ihmisiä kuin elottomia esineitä joita manipuloida, uhkailla tai yksinkertaisesti poistaa tarpeettomana on surullista kyllä suuri etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissen on Instrun sisaryritys. Halvemmat hinnat ja huonompi laatu. Koskee myös sitä.
No mutta eikös tuo toimari ihan itse kehoittanutkin siirtymään silmäasemalle jos ei instrun meininki miellytä?
No taatusti kun onhan siellä laadukkaampi toimarikin. Tai no, missäpä ei olisi. Nissen on sen sijaan samaa pskaa kuin Instrukin jonka tuo toimari upotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instrun toimari käski siirtymään kilpailijalle eli silmäasemalle jos instrun/nissenin meininki ei miellytä.
Asiakkaat tekee nyt niin, koska tuollainen meininki ei tosiaan juuri ketään miellytä. Jatkossa toimarin meininki ei varmasti miellytä omistajia mutta se taas ei ole meidän murhe.
Pasi on tainnut olla omistajien puhuttelussa, koska katumusviesti. Omistajat pelkäävät asiakaskatoa ja liittotaistelua. Taisi olla poikaparalla lyhyt työhistoria Instrussa.
Mulla on Kelan maksusitoumus silmälaseihin Instrulle. On mun pakko se käyttää vaikka en haluaisi sitä enää tämän uutisen takia Instrussa käyttää :(. Kelaankin voisi laittaa palautetta, että lopettaisivat Instrun kanssa yhteistyön. Taidan laittaakin kun on joulunpyhinä aikaa.
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.