Ihosairaala Helsingissä
Millainen paikka? Olen ajatellut käydä siellä hoidattamassa aknea ja siitä tulleita arpia.
Kommentit (29)
Outoa, että nimi on Ihosairaala, mutta siellä ei pystytty auttamaan, vaan kehotettiin menemään sairaalaan. Kyseessä oli kroonistuneen haavan hoito.
Tämä onkin siis yksityinen lääkärikeskus 😒
Kävin poistattamassa luomia, joista jäi kunnon arvet kasvoihin. Toisella kertaa couperosaan en saanut mitään apua. En suosittele siis ainakaan jos haluaa saada esteettisesti hyvää jälkeä.
Itsekään en missään nimessä suosittele laseria aknearpiin ko. paikassa. Ala on toki yleisesti hirveää ahnetta rahastusta, mutta silti kohtelu ja myös korvausten saamattomuus oli valtava pettymys.
Siihen asti oli kyllä hyvä kokemus, kunnes (kuten parilla muullakin tässä ketjussa) jäi laserista selkeät arvet. Niiden mahdollisuudesta ei ollut siis kerrottu.
En saanut penniäkään korvauksia (enkä anteeksipyyntöäkään, niin käsittämätöntä kuin se onkin). Jos menette mihin tahansa ihokäsittelyihin, älkää olettako, että joku ottaa vastuun ongelmista tai kertoo riskeistä etukäteen todenmukaisesti. Asiakkaan räikeä harhaanjohtaminen on Suomessa ihan sallittua ainakin näissä ihokäsittelyissä.
Ilmeisesti alalle on lobattu sellaiset suojat, että kateeksi käy muiden alojen työntekijöitä. Muuta selitystä vaikea keksiä.
Luotto Suomen potilasturvaan nyt nolla.
Itsellä Ihosairaalasta ristiriitaisia kokemuksia. Olen asioinut siellä kahdesti. Ekalla kerralla poistettiin kasvoista hämähäkkiluomia /pieniä verisuonipurkaumia laserilla. Todella ystävällinen ja osaava hoitaja, joka antoi ilmaiseksi vielä takuukäynnin, jossa poistettiinn loput suonet joihin hoito ei ensimmäisellä kerralla purrut.
Toisella kertaa ihan päinvastaiset tulokset. Halusin poistaa silmän ympäriltä valkoisia täpliä. Lääkäri väärindiagnisoi ne rasvaluomiksi, eikä kryohoito tehonnut. Menin reklamaatiokäynnille ja käsitin että se olisi myös ollut veloituksetta. Sain kuitenkin pulittaa 100e siitä, että todettiin että luomet olikin milium / luufinnejä, joihin kryo ei toimi. Kului siis yht. n. 400 e lumehoitoon. Ärsytti.
Ihosairaala on esteettinen klinikka :D
Minulle jäi kasvoihin pysyvä arpi Mehiläisessä tehdystä laserhoidosta.
Jos tää ketju liittyy Kampin yksityiseen Ihosairaalaan niin aulan asiakaspalvelussa on parantamisen varaa. Soittoaikaa puhelimella varatessa työntekijä ei kysynyt mikä aika sopisi vaan sanoi ylimielisesti ajankohdan eikä edes sanonut soittaako lääkäri seuraavalla vai sitä seuraavalla viikolla. Asiakaspalvelijat ei tunnu tietävän mistään mitään.
Minulla väärä diagnoosi, kasvoissa ihoinfektio, lähettävät vielä sähköpostin: lasku myöhässä, 2 päivän sisällä lähettävät uuden viestin, oho olettekin maksaneet sen.
Mutta myös lääkärien toiminta samanlaista, ei vain laskutuspuolen... En suosittele.
Miten laserista voi jäädä arpia?