Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen selvittänyt miten naisille kannattaa puhua

Vierailija
21.12.2019 |

Ei missään nimessä kannata mielistellä heitä. Eli kaikenlainen mielistelevä hymyily pitää jättää pois, ellei kyseessä ole helppo nainen - sitten on sama mitä teet ja puhut. Olen huomannut, että pääsen naisten suosioon paremmin, kun puhun heille vakavasti. Ystävällisyys on tietysti hyvä, mutta siitä ei saa paistaa läpi se, että haluaa naiselta jotain.

Kauniit naiset saavat paljon huomiota, heistä on virkistävää kun joku suhtautuu heihin tosissaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille pitäisi puhua mitään? Itse odotan että nainen tulee puhuttelemaan minua. Näin päin se homma toimii.

Vierailija
22/25 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naiset kokee sellaisen vähäsanaisen ja etäällä pysyttelevän miehen jotenkin mystillisen mielenkiintoisena, josta pitää ottaa selvää. Kun on niin tottunut niihin muihin hymyilevin ja jatkuvaa vitsiä vääntäviin naistennaurattajiin, jotka selkeästi haluu vaan pildee. Mutta mystinen mies, hmmmhmmh....

Voi heitä raukkoja, jotka tuollaista kokevat! Mä olen tottunut mukaviin miehiin, jotka eivät todellakaan halua sitä, vaan ovat ihmisiä ihmiselle.

Kannattaa valita seuransa tarkkaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille pitäisi puhua mitään? Itse odotan että nainen tulee puhuttelemaan minua. Näin päin se homma toimii.

Tässä näyttäisi olevan kulttuurillinen ero. Olen käsittänyt että Suomessa tykätään mieluiten mieluiten miesten aloitteista ellei nainen ole erityisen kiinnostunut juuri sinusta niin silloin hän ottaa kontaktia. Mene istumaan johonkin Etelä- tai Itä-Euroopan maahan jolloin naiset ovat yleensä ottaneet kontaktia. Täällä eräs palstailija puheli kerran varsinkin itä-euroopassa olevien naisten kummallisesta flirttailutekniikasta josta ei ota Erkkikään mitään selvää.

Vierailija
24/25 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näyttäisi olevan kulttuurillinen ero. Olen käsittänyt että Suomessa tykätään mieluiten mieluiten miesten aloitteista ellei nainen ole erityisen kiinnostunut juuri sinusta niin silloin hän ottaa kontaktia. Mene istumaan johonkin Etelä- tai Itä-Euroopan maahan jolloin naiset ovat yleensä ottaneet kontaktia. Täällä eräs palstailija puheli kerran varsinkin itä-euroopassa olevien naisten kummallisesta flirttailutekniikasta josta ei ota Erkkikään mitään selvää.

Jos naiset haluavat asiallista kohtelua, olisi syytä heidän aloittaa se itsestään. Eli ei enää mitään pussy passeja. M43

Vierailija
25/25 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naiset kokee sellaisen vähäsanaisen ja etäällä pysyttelevän miehen jotenkin mystillisen mielenkiintoisena, josta pitää ottaa selvää. Kun on niin tottunut niihin muihin hymyilevin ja jatkuvaa vitsiä vääntäviin naistennaurattajiin, jotka selkeästi haluu vaan pildee. Mutta mystinen mies, hmmmhmmh....

Voi heitä raukkoja, jotka tuollaista kokevat! Mä olen tottunut mukaviin miehiin, jotka eivät todellakaan halua sitä, vaan ovat ihmisiä ihmiselle.

Kannattaa valita seuransa tarkkaan ;)

No tuolla mystisellä käytöksellä nyt saa. Ei tämä ole kai sinulta pois. Eri