Olen selvittänyt miten naisille kannattaa puhua
Ei missään nimessä kannata mielistellä heitä. Eli kaikenlainen mielistelevä hymyily pitää jättää pois, ellei kyseessä ole helppo nainen - sitten on sama mitä teet ja puhut. Olen huomannut, että pääsen naisten suosioon paremmin, kun puhun heille vakavasti. Ystävällisyys on tietysti hyvä, mutta siitä ei saa paistaa läpi se, että haluaa naiselta jotain.
Kauniit naiset saavat paljon huomiota, heistä on virkistävää kun joku suhtautuu heihin tosissaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen. Ei kannata puhua ollenkaan, pääsee paljon helpommalla. Suhtautuu vain välinpitämättömästi.
Osa naisista on kyllä semmoisia, ettei heille uskalla puhua mitään. Hyvin suomalainen ilmiö.
AP
Kauniista naisista on siis aloittajan mukaan virkistävää, että joku suhtautuu heihin tosissaan. Käsittääkseni se on ihan minimivaatimus sosiaaliselle kansakäymiselle, että suhtautuu toisiin ihmisiin tosissaan. Olipa taas maata mullistava ahaa-elämys tullut jollekulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen. Ei kannata puhua ollenkaan, pääsee paljon helpommalla. Suhtautuu vain välinpitämättömästi.
Osa naisista on kyllä semmoisia, ettei heille uskalla puhua mitään. Hyvin suomalainen ilmiö.
AP
Niiden naistenko vika se nyt on, ettet sä saa mitään kiinnostavaa sanotuksi? Voi sua.
Ilmeisesti naiset kokee sellaisen vähäsanaisen ja etäällä pysyttelevän miehen jotenkin mystillisen mielenkiintoisena, josta pitää ottaa selvää. Kun on niin tottunut niihin muihin hymyilevin ja jatkuvaa vitsiä vääntäviin naistennaurattajiin, jotka selkeästi haluu vaan pildee. Mutta mystinen mies, hmmmhmmh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Totta, suomalaiset miehet pelkäävät naisia, varsinkin omia vaimojaan. Kaikkein pelottavin asia on ehdottaa, jos lapselle tehtäisiin isyystutkimus.
Täytyy muistaa myös vältellä jotain tiettyjä puheenaiheita jos vähääkään epäilet, että omat mielipiteet eroaa paljon, etenkin sellaisia jotka vetoavat naisten tunteisiin. Turvallisemmalla maaperällä voi liikkua joissain tekniikkaan tms liittyvissä aiheissa, mutta niista ei kannata liikaa juuttua jaarittelemaan tylsistymisien uhan vuoksi. Naisilla on usein yllättävänkin absurdi ja monimuotoinen huumorintaju, ainakin mun ystäväpiirissä, niitä ei yleensä kannata säästellä, spontaanisti naurava ja hymyilevä nainen on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Totta, suomalaiset miehet pelkäävät naisia, varsinkin omia vaimojaan. Kaikkein pelottavin asia on ehdottaa, jos lapselle tehtäisiin isyystutkimus.
Michael Jacksonhan unohti tehdä isyystutkimuksen lapsilleen ja katso miten onnellisena eli elämänsä.
Oot ehkä vähän jäljillä, mutta silti vielä melko pihalla. Kaikki ihmiset (naisetkin siis myös, koska ovat ihmisiä) arvostavat sitä, että heitä kohdellaan tasavertaisina ja älykkäinä ihmisinä eikä saaliina tai tai muuten sellaisina, joista halutaan vaan saada itselleen jotain hyötyä irti.
Miltä teistä miehet tuntuu silloin, kun keskustelette henkilön kanssa, jonka ilmiselvä tarkoitus on saada myytyä teille jotain eli rahat teiltä pois? Ja kun käy ilmeiseksi, ettei kauppoja synny, keskustelu loppuu siihen?Aivan.
Toimivia on olleet, että sanoo kaikki television typerät ohjelmat mitä naiset katsoo olevan paskaa kuten tempparit, salatut elämät, vain elämää, tanssii tähteiden kanssa jne. Lisäksi haukkuu radion soittolistat paskaksi musaksi. Noiden jälkeen yleensä ei tarte enää keskustella enempää. Toimii joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Kauniista naisista on siis aloittajan mukaan virkistävää, että joku suhtautuu heihin tosissaan. Käsittääkseni se on ihan minimivaatimus sosiaaliselle kansakäymiselle, että suhtautuu toisiin ihmisiin tosissaan. Olipa taas maata mullistava ahaa-elämys tullut jollekulle.
Olet aika naiivi jos kuvittelet että ihmisillä on aina puhtaat motiivit. Työpaikoillakin tehdään enemmän kaikkea muuta kuin työtä, esim koreillaan vaatteilla ja leikitään tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi ei uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi ei uskalla?
Sulkeutuneita/ylimielisiä/kärttyisiä. Tulee tunne, että ajattelevat ”taas joku epätoivoinen pelle tulee iskemään...” kun heille puhuu. Monesti jopa työelämässä jotkut naiset käyttäytyvät noin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Michael Jacksonhan unohti tehdä isyystutkimuksen lapsilleen ja katso miten onnellisena eli elämänsä.
Tosi hyvä esimerkki, Michaelhan oli kuin tavallinen suomalainen mies. Jacksonin elämä meni pilalle jo viisivuotiaana.
Siis että naisille kannattaisi puhua vähän niin kuin ihmisille? Aikamoista...
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaako olet ihmisten kanssa tekemisissä? Otetaan esimerkiksi ujous. Ujot eivät puhu muille ”niin kuin ihmisille”. Ujoille toiset ihmiset ovat hyväksynnän välineitä. Uno itse kärsii, mutta heistä ei pidetä, koska he esittävät muille vaatimuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu oikeasti olevan jonkinlainen yllätys joillekin nuorille miehille. Netin naisvihasivuilla kaiketi antaneet aivopestä itsensä luulemaan, että naiset on jotain ihan muunlajista porukkaa, jonka edessä pitää temppuilla omituisesti.
Tuntemani miehet, joista naiset tykkää, on usein niitä, jotka on kasvaneet siskojen ja muiden naisten parissa. Ovat siis oppineet käyttäytymään normaalisti naisporukassa jo pienestä pitäen. Kaikkilla pojilla vaan ei ole sitä mahdollisuutta.
Jotenkin kiva ja liikuttava aloitus, miehet oikeasti haluaisivat naisiin yhteyden , hyvä homma. kiitos aloituksesta t nainen
Joo, itse olen ystävällinen, mutta jos tahdin naiselta jotakin, olen vain hyväkäytöksinen ja pidän omasta tilastani kiinni. Tällöin naiset olen naisille haaste, ja saan usein haluamani. En tahtoisi toimia näin, minusta tämä on sieltä jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi ei uskalla?
Sulkeutuneita/ylimielisiä/kärttyisiä. Tulee tunne, että ajattelevat ”taas joku epätoivoinen pelle tulee iskemään...” kun heille puhuu. Monesti jopa työelämässä jotkut naiset käyttäytyvät noin.
Ap
No, jos mies lähestyy iskemismielellä enkä ole mitään kiinnostuksen merkkiä antanut, en kiellä etteikö ensimmäinen ajatus olisi tuo. Mutta jos juttelet normaaleja asioita ilman jotain pakollista treffikutsua tai numeron pyytämistä niin suhtautuminen voi olla eri.