Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnostu enää kesestäkään, voiko tila olla lopullinen?

Vierailija
21.12.2019 |

Takana pari huonoa parisuhdetta (ei väkivaltaa yms. vaan omalta puoleltani tyytymättömyyttä suhteen laatuun) ja yksi silmitön ihastuminen ja lopulta rakastuminen mieheen, jonka kanssa ei mitään vakavampaa kuitenkaan voi koskaan syntyä. Tässä uuden kiinnostuksen kohteen löytymistä odotellessa on nyt mennyt seitsemän vuotta ja olen kohta 40-vuotias. Olen useampaan otteeseen tapaillut useampaakin eri miestä mutta yhdenkään kanssa ei minulla ole ollut oikeasti hauskaa ja yhtäkään näistä en ole himoinnut seksuaalisesti.

Voiko vain olla niin, että kerran itsensä mielestä täydelliseen kumppaniin törmättyään ja harrastettuaan maailman parasta seksiä hänen kanssaan, mikään ”vähempi” ei ikinä tule riittämään?

Ei enää huvita edes yrittää käydä treffeillä siksi, että taas joku raukka ihastuisi minuun ja joutuisin kiusalliseen tilanteeseen todetessani sen, ettei minulla ole minkäänlaisia tunteita.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään yli 60-vuotiaan naisen joka oli yli 10 vuotta sinkkuna eron jälkeen eikä halunnut edes miestä mutta löysi miehen sitten. Tai siis mies löysi hänet. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
2/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoita keselle, niin asia on sitten ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään yli 60-vuotiaan naisen joka oli yli 10 vuotta sinkkuna eron jälkeen eikä halunnut edes miestä mutta löysi miehen sitten. Tai siis mies löysi hänet. Kaikki on mahdollista.

Koskahan se minun unelmieni nainen löytäisi minut, vai itsekö tässä pitää kaikki etsintä tehdä! M33

Vierailija
4/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kese minustakaan ole kovin kiinnostava.

Vierailija
5/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kese minustakaan ole kovin kiinnostava.

Heh

Vierailija
6/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä haittaa? Nauti elämästäsi.

Vierailija
7/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan se minun unelmieni nainen löytäisi minut, vai itsekö tässä pitää kaikki etsintä tehdä! M33

Naiset ovat itse asiassa todella aktiivisia ja aloitteellisia. Jotta näin tapahtuu, miehen pitää kuitenkin olla kiinnostava.

Vierailija
8/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä haittaa? Nauti elämästäsi.

Harmittaa seksuaalisena ihmisenä se, ettei elämässäni ole seksiä. Tämä ehkä vaivaa eniten.

Vierailija
9/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksinukke

Vierailija
10/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itse asiassa todella aktiivisia ja aloitteellisia. Jotta näin tapahtuu, miehen pitää kuitenkin olla kiinnostava.

Jaa kaupoissa ja kadulla vai?

Vierailija
11/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kukaan ei vaan tunnu miltään. Ja kun tapailemissani miehissä ei todellakaan ole mitään vikaa. Päinvastoin. Järjellä ajatellen mulla ei ole mitään syytä, miksi EN haluaisi olla sellaisen kanssa. Mutta kun tuo sydän on toista mieltä. Oon sitten yksin. Ehkä elämä vielä yllättää joku päivä.

Vierailija
12/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta seksinukke

Ja isolla dildolla

Vierailija
13/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta seksinukke

Ja isolla dildolla

Huoooh näille kommentoijille. Niin väsynyttä ja lapsellista.

Vierailija
14/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta seksinukke

Ja isolla dildolla

Ihan toimiva ehdotushan tuo on. Taivaallinen seksi on muutaman tonnin realdoll-sijoitus.

Vierailija
15/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 33 ja viimeksi ihastuin joskus viisi vuotta sitten. Ihastuin päätä pahkaa ja mies olikin petturi ja valehtelija joka pyöritteli montaa naista yhtä aikaa, vaikka lupaili yhteistä elämää minulle. En ole ihastunut tuon jälkeen, enkä usko ihastuvanikaan. Treffeillä joskus kävin, mutta mulla myös se perus; kukaan ei tunnu miltään. Mukavaa seuraa, mutta ei mitään eroottista kiinnostusta, joten tapailua ei voi jatkaa. En pysty ihastumaan ilman sitä.

Luulen, että olen yksin loppuelämäni. On tuskallista tietää, että ei koskaan saanut kokea sitä molemminpuolista ihastumista ja sitä, että joku oikeasti välittäisi. Ainoa vaihtoehto olisi tyytyä mieheen, joka ei tunnu miltään, mutta kun en kykene siihen.

Vierailija
16/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta seksinukke

Ja isolla dildolla

Ihan toimiva ehdotushan tuo on. Taivaallinen seksi on muutaman tonnin realdoll-sijoitus.

Et ole sitten oikean naisen kanssa koskaan ollut..? Seksi kokonaisuudessaan on nimittäin aika paljon muuta, kuin munan tai keinomunan heiluttelua pillussa tai tekopillussa.

Osa ihmisistä on ilmeisesti niin yksinkertaisia sekä narsistisia, että ihmiskontaktiksi riittää nukke.

Vierailija
17/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehen pitää olla luokkaa rokkitähti tai joku muu kuuluisuus, ennenkuin naiset vaivautuu kätösinsä naputtelemaan esim. lähestymisviestin Facessa. Alkaahan ne jossain iltalööpeissä jollain tempauksellaan olevat nobodymiehetkin yhtäkkiä saamaan naisilta lähestymisiä, kun ovat päässeet kuuluisaksi. Sen se ainoastaan vaatii, ei kummoista.

Vierailija
18/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kaupoissa ja kadulla vai?

Miksi ihmeessä pitäisi olla jossain kaupassa ja kadulla aktiivinen? Ei todellakaan kukaan tuntematon kiinnosta niin paljon että mitään aloitetta tekisin. Jotain muutakin pitää ihmisestä tietää kuin ulkonäkö.

Vierailija
19/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta seksinukke

Ja isolla dildolla

Et ole sitten oikean naisen kanssa koskaan ollut..? Seksi kokonaisuudessaan on nimittäin aika paljon muuta, kuin munan tai keinomunan heiluttelua pillussa tai tekopillussa.

Osa ihmisistä on ilmeisesti niin yksinkertaisia sekä narsistisia, että ihmiskontaktiksi riittää nukke.

Niin niin niin... narsisteja siellä ja narsisteja täällä :D

Kokeile pois vaan rohkeasti niin ei tarvitse haihatella sen herra täydellisen perään.

Vierailija
20/36 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kranttujen naisten huolenaihe. Ihan kyyneltä pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi