Mikä ihmeen hinku ihmisillä on mennä ravintolaillan jälkeen yöllä kaatokännissä suihkuun?
Ja sitten pahimmassa tapauksessa sammua sinne (miten ikinä edes mahdollista), tukkia lattiakaivo ja aiheuttaa valtavat vesevahingot.
Kommentit (33)
Puhtaana sänkyyn ja aamulla herää asteen verran fressimpänä, siinä syy.
Varsinkin nykyään, kun ei enää haise tuhkakupille baarista tultuaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaana sänkyyn ja aamulla herää asteen verran fressimpänä, siinä syy.
Jos olet sammumiskunnossa yöllä, niin siinä ei minkäänlainen peseminen tee aamuksi raikkaampaa oloa.
Yksi nuorehko nainen oli sammunut suihkuun ja lattiakaivon imu oli imenyt valtavan ritiläfritsun selkään. Vakava juttu joo, mutta en voinut kun nauraa.
Kivempi sen deitin nuolla pannua kun on käynyt ensin alapesulla.
Yrittävät pestä nousevaa huonoa omaatuntoa pois
Toiset alkavat laittaa ruokaa ja sammuvat kesken kaiken.
Järkevä suunnittelee asiat etukäteen niin, että kotiin tullessa ei tarvitse kuin rojahtaa sänkyyn ja näin on sekä itse että muutkin turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nuorehko nainen oli sammunut suihkuun ja lattiakaivon imu oli imenyt valtavan ritiläfritsun selkään. Vakava juttu joo, mutta en voinut kun nauraa.
Just joo. Missäs tällaisia imeviä lattiakaivoja on? Porvoossa?
Mulla on kylpyhuonessa 2 lattiakaivoa ja sauna siinä lattialistattoman lasioven takana, sielläkin lattiakaivo. Ei olisi vaaraa vesivahingoista jos vaikka sammuisinkin suihkun lattiakaivon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Missäs tällaisia imeviä lattiakaivoja on? Porvoossa?
Mä olin kuullut sellaista juttua, että lattiakaivon imu oli imenyt miehen kullia koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Kivempi sen deitin nuolla pannua kun on käynyt ensin alapesulla.
Ai sinne suihkokopin lattialle sammuneen?
Sama kuin edellä, mullakin on kylppärissä kaksi lattiakaivoa ja lisäksi suihkun puolen kaivolle on tehty sellainen kallistus lattiaan, että vaikea kuvitella pystyväni tällä hoikan naisen kropallani sitä mitenkään vesitiiviisti tukkimaan.
Totta kai käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa. Olin kännissä tai en.
Jossain muuten olikin uutisoitu, että uusiin opiskelija-asuntokohteisiin laitetaan nykyään kaksi lattiakaivoa rutiininomaisesti juuri tämmöisten ongelmien takia.
Yksi ystäväni vuosi pari sitten heräsi miehensä kanssa siihen että makuuhuoneeseen sataa vettä. Ylimmässä kerroksessa tapahtuneen suihkuunsammumisen vuoksi vettä valui kellariin asti, eli aika mittava vesivahinko tuli... Heilläkin oli kuivuri puhaltamassa viikon pari.
Samaa sarjaa on ne känniruuanlaittajat. Kerran yksi naapuri tuli umpituiterissa kotiinsa (vanha talo niin seinät paperia) ja alkoi keittämään hernekeittoa. Ensin asuntooni leijaili palaneen hernekeiton haju, myöhemmin hyvin pohjaanpalanut ruoka. Olin jo valmis soittamaan palokunnan paikalle heti kun palohälytin alkaisi piippaamaan, mutta taisi naapuri onneksi herätä ennen sitä.
En tiedä, itse jaksan hädin tuskin pestä meikit pois ja riisua vaatteet.
En juo kovinkaan paljoa, en pidä krapulasta ja halua pilata seuraavaa päivää, mutta on siinä oma logiikkansa.
Alkoholissa on varsin paljon energiaa ja kehon sitä polttaessa tulee helposti kuuma. Juotuaan jos ja kun käy suihkussa, ottaa ensin hieman lämpöisen suihkun ja pesee itsensä, sitten vaihtaa veden viileäksi niin se ilo tuntuu ainakin minusta hyvältä aika pitkään ja unen päästä saa paremmin heti kiinni kun ei ole kuuma.
Aamuun asti se tunne ei toki kestä, mutta niin kauan että on unten mailla.
Laitatin kylppäriä renomtoitaessa viimeksi muuten suihkun alle erillisen kuivakaivon ja märkäkaivo (viemärillä) on puolentoista metrin päässä, lisäksi suihkun kohdalla on tuuman korkuinen reunus ennen muuta kylppäriä ja kylppärin kynnys tietysti vielä nykyisten määräyksen mukainen. Nämä ei sillä, että itse tunaroisin, mutta että ei niiden laitto isomman remontin yhteydessä juuri kustannuksia nosta ja hyvät varmistukset ne on kuitenkin.
Joskus on pakko,jos on yrittänyt nukkua tunnin pari,mutta päätynytkin oksentamaan kylppärin lattialle niin kuuma suihku lohduttaa yrjöjen välissä
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa on ne känniruuanlaittajat. Kerran yksi naapuri tuli umpituiterissa kotiinsa (vanha talo niin seinät paperia) ja alkoi keittämään hernekeittoa. Ensin asuntooni leijaili palaneen hernekeiton haju, myöhemmin hyvin pohjaanpalanut ruoka. Olin jo valmis soittamaan palokunnan paikalle heti kun palohälytin alkaisi piippaamaan, mutta taisi naapuri onneksi herätä ennen sitä.
Kieltämättä erikoista touhua :D Itse, jos olen sammumiskunnossa, niin hyvä jos jaksan ottaa vaatteet pois, kun kaadun välittömästi sänkyyn tai sohvalle nukkumaan.
Jotkut sitten pistävät ensin suihkun tai hellan päälle ja menevät vasta sitten nukkumaan. Ei näköjään mitään itsesuojeluvaistoa, vaikka toki kännissä se madaltuukin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain muuten olikin uutisoitu, että uusiin opiskelija-asuntokohteisiin laitetaan nykyään kaksi lattiakaivoa rutiininomaisesti juuri tämmöisten ongelmien takia.
Yksi ystäväni vuosi pari sitten heräsi miehensä kanssa siihen että makuuhuoneeseen sataa vettä. Ylimmässä kerroksessa tapahtuneen suihkuunsammumisen vuoksi vettä valui kellariin asti, eli aika mittava vesivahinko tuli... Heilläkin oli kuivuri puhaltamassa viikon pari.
Kyllä niitä on laitettu 70 luvulta saakka. Tulee halvemmaksi kuin persaukisten vesivahingot.
Samaa aina ihmetellyt. Mulle tuottaa tuskaa jo pelkkä piilareitten poisto ennen sänkyyn rojahtamista.