Kukkakauppiaan silmällä kierrän jouluhaudat läpi: TURHA LUULLA, että markettikukat menisivät lävitse!!!!
Näen jo kaukaa marketeista ostetut asetelmat. Niissä käytetään halpoja kukkia ja hutaistua työnjälkeä, kun taas kukkakaupan vastaavat ovat hienoja, arvostusta herättäviä arvokkaine kukkineen. TURHA LUULLA, että markettikukat menisivät lävitse!!! 😠😠😠
Kukkakauppias
Kommentit (25)
Ihan sama mikä risu siinä on. Asukas on kuollut. Ei se niitä kattele.
Aivan oikein, AP. Kukat aina kukkakaupasta, josta saa asiantuntevaa palvelua.
Olen huomannut, että esim ruusuissa laadultaan ylivoimaisesti parhaita on Pirkka reilunkaupan ruusut. Ne kestää maljakossa viikonkin nuupahtamatta yhtään, vaikkei tekisi mitään kommervenkkejä virkisteiden ja vesien kanssa.
Rippijuhlissa ja lakkiasissa on saatu paljon upeita pitkävartisia ruusuja, jota on seuraavana päivänä nuupallaan, vaikka antaisi virkisteet ja veisi yöksi viileään. Ja hintaa niillä on melkein kympin kappale.
Mun mummo (vielä elossa oleva) oli kukkakaupassa töissä ja arvostelee aina kaikki kukat joita saa synttäreinä tai jouluna. Voin kuvitella että sitten kun on vainaa ja joku onneton sukulainen tuo markettikukkia haudalle niin pomppaa ylös haudasta huutaen "tuollaisia ruotkuja ei tarvi minulle tuoda"😁
Me ostetaan joulu pelargoniat haudalle aina kukkakaupasta.