Miten saan miehen siivoamaan?
Vituttaa kun joulusiivous pitää taas itse tehdä. Mies ei muuta tee kun juo kaljaa ja pelaa tietokoneella kun on niin muka ollu stressaava vuosi ja nyt haluaa vaan muka relaa. Jos hiukan korotan ääntäni että alkais siivoominen kiinnostaa niin hulluksi lehmäksi haukkuu ja muuta loukkaavaa. Mitä tollasen kans voi tehdä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totea miehelle, että joko siivoatte yhdessä tai sitten koti jätetään siivoamatta ja joulua vietetään sellaisessa kodissa kuin se nyt on. Varaudu myös siihen, että miehesi valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon. Mutta tapahtuuko siinä mitään suurta vahinkoa?
Mies muutama vuosi sitten hankki joulusiivousta tekemään siivoojan. Siinä oli vaan se että siivooja oli mua nuorempi ja kaunis nainen jolle mies sitten flirttaili. Me kyllä lähdettin kotoa pois siksi aikaa kun siivooja oli, mutta mies halusi mennä katsomaan kotiin millainen siivooja on. Viikkojen ajan sitten mulle kehui sitä siivoojaa. Ja nyt on sitten sekin aseena mua vastaan. Mies kysyy että hankitaanko sitten siivooja ja että kyllä se hänelle sopii ja vihjaa siihen naiseen, joka kerran siivoamassa kävi. Että ei oo helppoa tämä.
ap
Oletko provo? Vai muuten vain helposti manipuloitavissa oleva naisparka?
Teet ilmeisesti elämästäsi ja elämästänne haasteellisen vaikeaa, jolloin lehmään vertaaminen on vielä lievää suhteessa siihen millaista piinaa ilmeisesti aiheutat stressaamalla kaikesta kaikkia.
Jos nyt todellakin on totta, että kaunis siivojanainen vei yöunesi ja uskot hänen tuhoavan teidän parisuhteenne, niin sitten olet todellakin hataralla pohjalla itsesi ja miehesi kanssa. Parisuhteet eivät pääsääntöisesti romahda kauniista tai komeista siivoojista. Ja jos niin uskot voit aivan hyvin kysellä miessiivoojiakin. Ei tuo nyt sen vaikeampaa voi olla?
Koetahan nyt vain katsoa peiliin ja jatkossa neuvotella aikuisen naisen tavoin. Jos rakennat elämäsi sen varaan, että odotat miehen osallistuvan ja tekevän kanssasi kaiken tulet turhautumaan monet kerrat.
Siivoaminen on niin tylsää hommaa, että jos se sinullekin on kynnyksen ja mätkättämisen takana, on viisasta opetella perussääntö parisuhteessa: tee se minkä oikeasti haluat tehdä. Kaikki on vapaaehtoista; myös parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tasa-arvo: minä siivoan ja leivon, mies tekee miesten työt. Minä en niihin koske. 😀
Tapahtuuko tuo siivoaminen ja leipominen yhtä usein, kuin mies vaihtaa auton renkaat... eiku vie auton renkaiden vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama ongelma. Miten saan itseni siivomaan. Mies.
Tuossahan se alla jo tulikin. Annat anusseksiä. Varmaan rupeaa äkkiä siivoaminen maittamaan sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia haukkua lehmäksi. 🙈 jättäisin miehen...
Ei se niin helppoa ole lähteä lasten kanssa. Avioehto ja mies on paljon mua varakkaampi.
ap
eli loisit miehen rahoilla ja kehtaat vielä valittaa siivoamisesta?
Varakkaasta miehestä on pidettävä kiinni hinnalla millä hyvänsä. Av -palstalle voi aina valittaa anonyyminä ja tänne purkaa pahaa oloa. Varakkaalle miehelle ei päin naamaa kannata huudella, koska silloin voi joutua mieron tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totea miehelle, että joko siivoatte yhdessä tai sitten koti jätetään siivoamatta ja joulua vietetään sellaisessa kodissa kuin se nyt on. Varaudu myös siihen, että miehesi valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon. Mutta tapahtuuko siinä mitään suurta vahinkoa?
Mies muutama vuosi sitten hankki joulusiivousta tekemään siivoojan. Siinä oli vaan se että siivooja oli mua nuorempi ja kaunis nainen jolle mies sitten flirttaili. Me kyllä lähdettin kotoa pois siksi aikaa kun siivooja oli, mutta mies halusi mennä katsomaan kotiin millainen siivooja on. Viikkojen ajan sitten mulle kehui sitä siivoojaa. Ja nyt on sitten sekin aseena mua vastaan. Mies kysyy että hankitaanko sitten siivooja ja että kyllä se hänelle sopii ja vihjaa siihen naiseen, joka kerran siivoamassa kävi. Että ei oo helppoa tämä.
ap
Teille molemmille tekisi hyvää käydä psykologin/psykiatrin juttusilla... tai ihan vain parisuhdeterapiassa.
Miten parisuhdeterapia auttaa paskojen provojen kirjoittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tasa-arvo: minä siivoan ja leivon, mies tekee miesten työt. Minä en niihin koske. 😀
Tapahtuuko tuo siivoaminen ja leipominen yhtä usein, kuin mies vaihtaa auton renkaat... eiku vie auton renkaiden vaihtoon?
Täytyyhän polttopuutkin jonkun tehdä! Minäkö? Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teille molemmille tekisi hyvää käydä psykologin/psykiatrin juttusilla... tai ihan vain parisuhdeterapiassa.
Miten parisuhdeterapia auttaa paskojen provojen kirjoittamiseen?
Menköön siis psykologin/psykiatrin juttusille... kuten ensimmäiseksi ehdotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdäänkin ihan joka päivä tuntitolkulla. Höpöhöpö. Meillä tehdään kerran vuodessa yhdessä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdäänkin ihan joka päivä tuntitolkulla. Höpöhöpö. Meillä tehdään kerran vuodessa yhdessä.
Eri
Kuten jo sanoin, Minä en mene polttopuumetsään, ne on miesten hommia. En tee pienempiä, enkä isompia remontteja, koska mies osaa ne paremmin. Mies käy myös kaupassa ja raahaa näin painavat kassit, kirjoitan vain puutelistan..... niin paljon on miehellä hommaa huushollissa! Enkä minäkään joka päivä leivo, enkä siivoa! 😀
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ryhtyy siivoamaan aattoaamuna. Tosin siihen mennessä minä olen siivonnut koko talon, mutta mies ryhtyy suurieleisesti viskelemään tavaroita sikinsokin kaappeihin. Siis vessasta käsipyyhkeitä, eteisestä kuramaton ja lasten kengät jne. ja valittaa, kun minä en tee mitään, katson vain lasten kanssa telkkaria. Puoleenpäivään mennessä hän on saanut itsensä sellaisee raivoon, että minä ja lapset lähdemme mummolaan.
Ihmettelen vain, mikä saa teidät takaisin samaan kotiin sieltä mummolasta...
Onko teillä kuitenkin hyvää seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kuitenkin hyvää seksiä?
Ah, niin joo tämä! Luuleeko jotkut pelaavansa itsensä ulos puhtaan seksin voimalla? Ei ne kotityöt katoa mihinkään vaikka tätä harrastetaan ;)
Mikä ihmeen tarve on ylipäätään ollut mennä yhteen miehen kanssa, joka ei tee kotona mitään? Sanoit että ei ole ennenkään siivonnut. Oma vika ja syynkin kerroit eli raha. On se raha niin pyhä lehmä mammoille, että miehet saa olla just niin sikoja kuin tahtoo vain siksi, koska raha.
Kyllä sen PARIsuhteen pitäisi perustua johonkin ihan muuhun kuin rahaan.