Epätyydyttävä suhde
Olen viiskymppinen mies. Olin aikani sinkkuna lienee epätoivoinen.
Hakeuduin lihavan, mieleltään epävakaan naisen sänkyyn tietäen etten tule häntä ikinä rakastamaan. Tiesin myös etten muuta hänen kanssaan koskaan yhteen.
Alussa ajattelin että olisin parempi ihminen kun en vaadi kumppanilta pinnallisia asioita. Hyvin nopeasti huomasin etten yleisellä paikalla halunnut hänen kanssaan liikkua.
Pussini kävin parikolme kertaa viikossa tyhjentämäss, muun ajan pyrin olemaan omissa oloissa pakenemalla työhön ym. En kumminkaan kadu mitään. Olen oppinut itsestäni paljon siinä suhteessa.
Onko muilla ollut vastaavaa. Oletteko tylsän arjen vastapainoksi hakeutuneet epätyydyttävään suhteeseen, onko tästä tullut huono omatunto.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin. Miehet on sikoja!
No lihavat naiset niiltä porsailta enemmän näyttää. Hyi vittu.
Kerroitko suhteen päättyessä että olit koko ajan vain käyttänyt tuota naista hyväksesi? Onko sinulla muutenkin taipumusta kuvitella olevasi universumin napa? Itse ainakin loukkaantuisin jos joku noin röyhkrästi varastaisi ainutkertaisesta elämästäni vuosia. Toivottavasti edes ymmärrät hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko suhteen päättyessä että olit koko ajan vain käyttänyt tuota naista hyväksesi? Onko sinulla muutenkin taipumusta kuvitella olevasi universumin napa? Itse ainakin loukkaantuisin jos joku noin röyhkrästi varastaisi ainutkertaisesta elämästäni vuosia. Toivottavasti edes ymmärrät hakea apua.
Varmaan se perinteinen "ei kemiat kohdanneet"
Juu, tein kolme lasta miehen kanssa, jota yritin rakastaa, muttei se ihan rakkautta tainnut olla. No, vain te tiedätte. :o
Ei tuota kutsuta epätyydyttäväksi suhteeksi, vaan toisen luottamuksen hyväksikäytöksi.
Kukaan nainen ei ansaitse olla sun elävä kumiukke, johon "käyt tyhjentämässä pussisi". Ei, vaikka ois kuinka lihava.
Olen ollut montakin kertaa suhteessa miehen kanssa, johon olen suhtautunut varauksella. Eli en ole ollut ihastunut/rakastunut mutta olen ”antanut aikaa” em. tuntemukselle. Kaikki ovat olleet ihan ok-seuraa kaverimielessä mutta joka ikinen on ollut huono sängyssä. On ollut liian pientä munaa, liiallista hikoilua yms. ongelmaa. Joka ikisen ”ok-miehen” ohella olen säilyttänyt pitkäaikaisen fwb-kumppanini.
Minä olen aina kuitenkin lopulta (viimeistään puolen vuoden kohdalla) jättänyt nämä ok-miehet. Minusta ei ole ollut reilua jatkaa heidän nalkissa pitämistään pidempään.
Mutta vastauksena kysymykseesi, olen ollut monessakin epätyydyttävässä suhteessa.
Jos noita lihavia hörhöjä ei joku mies suostuisi panemaan niin ihan ilman jäisivät siitä kivasta. Lihavan ja henkisesti sairaan naisen on ymmärrettävä että saumat altarille ei ihan ylettömät ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos noita lihavia hörhöjä ei joku mies suostuisi panemaan niin ihan ilman jäisivät siitä kivasta. Lihavan ja henkisesti sairaan naisen on ymmärrettävä että saumat altarille ei ihan ylettömät ole.
Ah kas sinäkö se alapeukutit?
Kuule, kyllä mies voi rehellisesti sanoa millainen suhde on kyseessä eikä enempää tiedossa eikä vetää hyväuskoista ihmistä harhaan.
Tässä se taas nähtiin. Miehet on sikoja!