Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aletaanko taas laihduttamaan yhdessä?

Ruokapäiväkirja ei valehtele
20.12.2019 |

Metodi vapaa....

Itse aion pitää ruokapäiväkirjaa.

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata sun kanssa. Et ole vieläkään onnistunut.

Vierailija
2/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan vaan. Sen voi aloittaa kätevästi ennen joulua, ettei tarvitse sitten kerryttää konvehteja vyötärölle. Olen jo lisännyt liikuntaa, menin bussimatkan kävellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin jo tammikuussa. Hiljalleen vuoden mittaan on tiputellut kiloja. Nyt 20kg hoikempi kuin aloittaessa, mutta vielä ensi vuoden aikana pitäisi noin 15kg pudottaa.

Vierailija
4/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 3 vuoden laihiksella. Pudotam tosi hitaasti eli vain 500 g/ kuukausi, muu ei mulla toimi. Nyt lähtenyt 5 kg 10 kk aikana ja ensi vuoden tavoite on 6 kg.

Vierailija
5/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pudottanut kesäkuun alusta tähän aamuun 76 kg -> 61 kg. Pituus 169 cm. Pitäisikö vielä pudottaa? Nyt mahtuu 36-38 koon vaatteet mutta itse näen itseni edelleen tukevana. Laihduttaminen on helppoa, ylläpito ei.

Vierailija
6/12 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te saatte painon putoamaan? Mulla ei putoa sitten millään, ei paino ole onneksi noussutkaan. Olen vähentänyt herkuttelua. Herkuttelen vain lauantaisin tai juhlissa. Askelia kertyy puhelimen mukaan noin 8000-10000. Syön normaalia ruokaa. En käytä sokeria turhaan ja leipä on ruista. Juon vihreää teetä, kun tulee mieli syödä ylimääräistä. Silti paino ei putoa. Niksejä kaivataan.

Vierailija
7/12 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainoinen kirjoitti:

Millä te saatte painon putoamaan? Mulla ei putoa sitten millään, ei paino ole onneksi noussutkaan. Olen vähentänyt herkuttelua. Herkuttelen vain lauantaisin tai juhlissa. Askelia kertyy puhelimen mukaan noin 8000-10000. Syön normaalia ruokaa. En käytä sokeria turhaan ja leipä on ruista. Juon vihreää teetä, kun tulee mieli syödä ylimääräistä. Silti paino ei putoa. Niksejä kaivataan.

AP tässä: minä olen huomannut, että itsellä ne asiat, mitkä syömisessä on ongelmina, tulevat esiin ruokapäiväkirjassa. Siitä lähden liikkeelle. Mahtaisiko Sinulla toimia sama? Olet mitä syöt -ohjelmassa kasattiin tämän laihduttajan viikossa syömät ruuat pöydälle, jotta sai kokonaiskuvan kaikesta siitä, mitä syö tietyn ajanjakson aikana...ruokapäiväkirja toimii samalla tavoin...tsemppiä💛

Vierailija
8/12 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainoinen kirjoitti:

Vaihda silti-sanan tilalle sana siksi.

Vierailija
9/12 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap laihduttaa TAAS :)

Vierailija
10/12 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo pudonnut...