Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asentokeskustelu!

Vierailija
20.12.2019 |

Huvittaisi ottaa kokeiluun pari uutta asentoa, kun näemme miehen kanssa joululoman jälkeen... Mies on mua sen verran pidempi, ettei esim. takaapäin seisaaltaan onnistu, jollei mulla ole jotain koroketta jalkojen alla. Monessa paikassa myös ylistetään seksiä sylikkäin lootusasennossa, mutta meillä tuo ei toiminut kyllä mitenkään päin. Siinä oli jotenkin tosi vaikea liikkua. :D

Mutta siis! Kuinka moni on kokeillut niin, että nainen istuu esim. pöydän reunalla, mies seisoo naisen jalkojen välissä ja tulee siitä sisään? Onnistuuko? Voisin luulla, että se tuntuisi hyvältä.

Saa muutenkin heitellä vinkkejä hyvistä asennoista, koska aina on kiva kokeilla uutta. Lähäri, doggy style, ratsastus ja takaapäin nyt tietysti ovat ne yleisimmät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin persiiseen!

Vierailija
2/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tarvitse lukea, jos ei pidä sirkusseksistä. :D

Yksi hauska tapa tutustua eri seksiasentoihin voisi olla esim. kama sutra -kortit. Me keksittiin sellaisia itse, mutta kai niitä ja muita pelejä jossain myös myydään. Itsetehdyistä tulee helposti vähän... kuluneet, mutta humoristiset toki.

Pöydän pitää olla ainakin aika tukeva, jotta nainen pystyy rentoutumaan tuossa vaikka olisikin siro. Ainakaan itse en uskalla (meidän huteran) keittiön pöydän päällä, mutta jos olisi jokin jämerä kokouspöytä niin voisi toimia. :D Ehkä jotain tyynyä voisi pistää pepun alle.

Lootusasennosta voi toimia helpommin asento, jossa miehellä on jalat suunnilleen lootusasennossa ja nainen on sylissä kasvot vastakkain enemmän polviensa varassa.

Meillä olimme suhteen alussa aika paljon myös lusikassa eli aamulla kun herättiin ja miehellä oli erektio niin vain siirrettiin pikkareita (jos oli jalassa) ja se kävi siinä aika kevyesti. :D Itse kyllä tarvitsen silloin myös hierontaa lauetakseni, mutta se onnistuu miehen vapaalla kädellä. Olisipa nytkin aikaa aamulla...<3

Meilläkin on pituuseroa sen verran, että seisten minun on nostettava toinen jalkani esim. keittiön työtason päälle tai saunassa miestä ylemmällä lauteella polvillaan ylimmälle lauteelle tai käytettävä korkoja (sopii varsinkin stay uppien kanssa). Tai mies voi nostaa syliin, yleensä lopussa.

Lähiksessä tietysti voi nostella jalkoja. Jos nainen on päällä niin mies voi joko istua tai maata ja nainen eri päin ja eri kulmissa kyyryssä tai kyykyssä.

Takaapäin nainen voi olla samalla tasolla tai korkeammalla kuin mies. Siinäkin voi olla täysin kontillaan, lähes maaten tai polvillaan (eli melkein kuin seisten, mutta pituusero tasoittuu).

Yksi asento, jossa pituuserosta on hyötyä on sellainen, jossa nainen ikäänkuin selällään pyllistää ilmaan ja mies on vähän kyykyssä naisen takana. Tietysti pidemmän naisen kanssa ei tarvitsisi joustaa polvillakaan niin paljon. Hyvä jos miehellä on tukeva asento, ettei mene ohi...

69 toimii hyvin kun naisen torso on lyhyempi. :D

Lisäksi voi hankkia apuvälineitä eri asentoihin kiipeämiseen ja niiden keventämiseksi. Me hankittiin tämän palstan innoittamana puolapuut ja stapetsirenkaat ja niillä pääsee aika monipuolisiin asentoihin. Varsinkin nostelu on miehelle kevyempää kun naisella on tukeva ote ja kannattelee osan painostaan.

Sitten täällä joskus neuvottiin (muistaakseni M62) T-mallinen asento, jossa nainen makaa selällään ja jalat vähän levitettynä (on se T:n pystyviiva). Mies voi asettua kyljelleen naisen jalkojen alle naisen hartioiden suuntaisesti ja hieroa peniksellä naista (ja ehkä katsoa naisen masturbointia) ja työntyä lopussa sisään. Se vaatii aika rauhallista tunnelmaa ja aikaa. Se toimii hyvin esim. jos haluaisi kokea laukeamisen yhtä aikaa sisäkkäin ja jos nainen ei saa muuten yhdynnässä. Eli mies voi yrittää säädellä siinä hyvin omaa kestoaan runkkaamalla itseään ja naista, huomatessaan naisen lähestyvän o:ta jatkaa samalla tavalla ja tulee samaa aikaa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuossahan oli monta hyvää ideaa! :D Tähän opiskelijan koirankoppiin ei ehkä saa puolapuita, mutta saunan lauteita voisi kyllä hyväksikäyttää....

Ap

Vierailija
4/9 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla melkoisesti pituuseroa jos ei seisten takaapäin onnistu. Itse olen 30 cm vaimoani pidempi, ja hyvin on onnistunut.

Tuo mainitsemasi, jossa nainen istuu tai makaa selällään pöydällä tms. sopivan korkuisella tasolla, ja mies panee seisten edestäpäin, on oma suosikkini (olen mies). Siinä on helppo liikkua, ja kaikki on hyvin näkyvillä ja ulottuvilla. Jos ei ole tullut kokeiltua, niin kannattaa ehdottomasti!

Toinen, josta pidän, on se kun nainen makaa mahallaan ja hieman kohottaa peppua, ja minä asetun makaamaan päälle ja panen takaapäin, eli ns. 'speed bump'. Se on tavallaan doggy stylen ja lähärin yhdistelmä, mutta tuntuu erilaiselta, ja ainakin meillä molemmat tykätään.

Vierailija
5/9 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melkoisesti pituuseroa jos ei seisten takaapäin onnistu. Itse olen 30 cm vaimoani pidempi, ja hyvin on onnistunut.

Tuo mainitsemasi, jossa nainen istuu tai makaa selällään pöydällä tms. sopivan korkuisella tasolla, ja mies panee seisten edestäpäin, on oma suosikkini (olen mies). Siinä on helppo liikkua, ja kaikki on hyvin näkyvillä ja ulottuvilla. Jos ei ole tullut kokeiltua, niin kannattaa ehdottomasti!

Toinen, josta pidän, on se kun nainen makaa mahallaan ja hieman kohottaa peppua, ja minä asetun makaamaan päälle ja panen takaapäin, eli ns. 'speed bump'. Se on tavallaan doggy stylen ja lähärin yhdistelmä, mutta tuntuu erilaiselta, ja ainakin meillä molemmat tykätään.

Mun päälakeni on miehen hartian tasalla, eli on sitä pituuseroa jonkin verran. Onnistuu kyllä, jos rullaan vaikka maton jalkojeni alle. Olen huomannut että mitä paremmin saan notkistettua alaselkää, sen paremmin onnistuu.

Kiitos miesnäkökulmasta! :)

Ap

Vierailija
6/9 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Joku oli kommentoinut listaani, mutta on näköjään poistunut.. Olisin mielelläni kuullut mitä ideoita sinulla olisi ollut fantasiaani. :o Ja aiempi idea (strapetsi) oli hyvä ja on päästy kokeilemaan muutaman kerran tietenkin ensin villeimmät variaatiot mitä mieleen tuli. Minulla kyljet on tulleet tosi kipeiksi ja pitää varoa vähän aikaa, mutta mies ei valita. Se on myös kokeillut kiipeillä ja tämä toi aika paljonkin uusia ulottuvuuksia. :D Vatsalauta hankitaan vielä, mutta sillä ei ole kiire. :)

Vierailija
7/9 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelleni hänen ilokseen ja joululoman kunniaksi ihanan tissipanon. Mies sai ensin  leikkiä rinnoillani ja liukastaa ne muutamalla tipalla hierontaöljyä. Sen jälkeen asettaudun hänen jalkoväliinsä, asettelin rinnat hänen kalunsa ympärille ja aloin liikkua, aluksi pieniä liikkeitä tehden. Mielestäni se on kivaa touhua ja liukkaan kalun liike tuntuu myös miellyttävältä tissejä ja rintakehää vasten. Ihanaa katsella kun oma rakas nauttii ja lopulta laukeaa. Miehillä lienee samankaltainen tunne antaessaan suuseksiä naiselle?

Vierailija
9/9 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kädet sidottuina sängyn päätyyn ja jalat levälleen. Pituudella ei ole väliä kun sinä olet makuulla hasrat auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä