Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhuollon tyly henkilökunta saa minut laiminlyömään hoitoni - onko muita

Vierailija
20.12.2019 |

joille käynyt samoin?

Tänään rohkaistun soittamaan kontrollikäynnistä. Töykeä hoitaja puhelimessa sai minut melkein itkemään. Ajattelin, että kerään rohkeutta taas ainakin vuoden, en mene kontrolleihin enkä hoitoihin. En vaan jaksa sitä töykeyttä.

Pliis, älkää sanoko, että "oma asenne ratkaisee" ja "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Muutkin ovat kyseisessä paikassa googlailun perusteella saaneet tylytystä. Pointti ei ole kuitenkaan tylyydessä, vaan siinä, että se saa laiminlyömään hoidon.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen hoitajana poliklinikalla ja työhöni kuuluu myös puhelinpalvelu. Saamasi palvelu on ollut todella ikävää ja väärin. Anna palautetta netin kautta, se kyllä menee perille - osastonhoitajalle ja ylilääkärille ja tavoittaa myös työntekijät. On myös erittäin tärkeää, että varaat tarvitsemasi kontrolliajan.

Vierailija
22/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan muka tylyttää, kun varaat itsellesi kontrolliaikaa? Mäkätetään mikset ole tehnyt sitä jo aiemmin vai että voi voi meillä ei ole aikoja vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Jorviin ibd-hoitajalle!

Vierailija
24/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan sanottava tylyttäjälle, että koska on aika varattuna, oon huomannu et tylyttää, ettei tarvisi antaa aikaa. mulla kans pitkä aikainen sairaus vaattii konttrollia, niin en välitä mitä sanovat en lähde ennenkun saan ajan ja lääkkeet ja mittaukset. onneks joskus on yksityinen, työnantajan kautta. yksityisel normaali kohtelu

Vierailija
25/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa soittaa päivystykseen kun siellä on yksi ihan kauhea henkilö joskus vastaamassa. Enkä soitakaan ellei ole ihan pakko. Lapsen asiasta viimeksi soitin ja niin ärsyttävä ääni siellä : mitääää seee äityliii on mieltääää jos aamuuuuun kotonaaaa oletteee. Ei täälläää yöllää mitään hoitoaaa annetaaa. Soitin sitten hätänumeroon ja mentiin ambulanssilla ja hoitoakin yöllä lapselle annettiin.

Vierailija
26/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman hoitosi laiminlyönnistä kärsit vain itse. Ei ne hoitajat yms. susta välitä eikä niiden tarvitsekaan, mutta saisivat kyllä tehdä työnsä asiallisesti. Tuskin huomaavat, jos jätät käymättä. Miksi vahingoittaisit omaa terveyttäsi sellaisten ihmisten vuoksi, joille olet yhdentekevä?

Huolehdi itsestäsi itsesi vuoksi.

Muita alas päin katseleva terveydenhuollon ammattilainenko se siellä?

Vierailija
27/30 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tarkoituski

Vierailija
28/30 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kielii siitä että palveluja kuormitetaan vääränlaisella tavalla, eikä ole keinoja karsia hoitoon haluavia.

Vierailija
29/30 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on tarkoituski

Onkohan ap tässä parin vuoden aikana toipunut noista sanoista. Saas nähdä onko vielä linjoilla.🤣

Vierailija
30/30 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. En ole koskaan lähtenyt lääkäriin helpolla, viimeisen 20-25 vuoden aikana käyntejä tai yrityksiä on alle kymmenen. Tiedän, että monta kertaa on ollut tilanne, että olisi kannattanut ainakin tarkistuttaa tilanne. Koska olen saanut viime vuosina kaikkiin muutamiin kertoihini kunnallisen terveydenhuollon portinvartijoina toimivilta hoitajilta ylimielistä ja tylyttävää kohtelua, nostaa se kynnystä entisestään.

Ymmärrän alan kiireet ja paineet, mutta olen alkanut epäillä, että hoitajiksi myös hakeutuu ja valikoituu ihan vääränlaisia ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi