Miten eteenpäin, kun ihastus torjuu?
Tunnustin tunteeni ihastukselleni ja olin melkein varma, että tunteet ovat molemminpuolisia. Mies ei kuitenkaan tunne mitään minua kohtaan. Miten tästä eteenpäin? Kaiken lisäksi joudumme näkemään toisiamme viikottain.
Miten luulette, että mies toivoo minun käyttäytyvän jatkossa? Miten pääsen tästä yli?
Kommentit (5)
Sori, valta on nyt hänellä, hän voitti tän matsin, koska sinä välität mutta hän ei.
Nyt sun pitää epätoivoisesti yrittää miellyttää häntä kaikin tavoin, jotta saat hänen huomionsa ja ehkä joskus rakkautensakin. Teet kaiken mitä hän pyytää ja häpäiset ittes oikein kunnolla. Varmasti hän lopulta tajuaa, että sinähän se olit hänelle se oikea kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita reboundista sisään.
Olen tapaillut muutamaa vuotta vanhempaa miestä ja kokeilimme ekaa kertaa anaaliseksiä. Olin sitä ennen sanonut aina etten halua sitä edes kokeilla koska koko juttu tuntui vastenmieliseltä.
No eilen sitten uteliaisuuttani annoin periksi ja sanoin että haluaisin kokeilla peppuun ja mieshän siitä ilahtuikin. Hän oli tosi hellävarainen ja sai minut rentoutumaan. Ja pakko sanoa, se tuntui hyvältä. En ehkä joka kerta seksiä harrastaessa sitä haluaisi mutta silloin tällöin. En oikeastaan ymmärrä miksi siitä vouhotetaan täälläkin niin paljon, se on vaan peppu!
En tiiä miksi kerroin tästä täällä, kaikkia varmaan kiinnostaa tosi paljon :D Mutta haluan vain sanoa että kokeilkaa uusia asioita, ette välttämättä tiedä mistä jäätte paitsi ;)
Laita reboundista sisään.