Leikkiikö tämä mies tunteillani? Vastaa aina heti viesteihini, mutta
ei koskaan itse ota yhteyttä minuun. Olemme molemmat varattuna, vaikuttaako tämä hänen käytökseensä? Jos hän kokisi minut epämiellyttäväksi, ei varmaan vastaisi viesteihin?
Mutta kertokaa minulle mitä hän yrittää viestiä käytöksellään? Haluaa että otan edelleen yhteyttä? Vai pelailee kanssani?
Kommentit (11)
Juu, tuo on juuri tuollaista tyypillistä tunteilla leikkimistä. Sitä opitaan Porvoossa siellä leikkikoulussa.
Muistathan että myös nälkä, viha ja p*skahätä ovat tunteita. Niilläkin se mies leikkii.
Nainen on luontainen jahtaaja kun juttuun ollaan päästy, joten tottakai mies odottaa vain että sinä otat yhteyttä.
Tunteilla leikkiminen on äärimmäisen julmaa. Ja vielä varattu mies!
Miten joku voi toimia noin, vastaa joka kerta. Äärimmäistä sadismia ja laskelmoitua, julmaa, tunteetonta.
Vastaavassa tilanteessa (tosin molemmat sinkkuja) totesin ettei miestä kiinnosta viestitellä joten lopetin yhteydenpidon. Eipä ole hänestä sen jälkeen kuulunut, joten oikeassa olin. En tee mitään yksipuolisella ihmissuhteella.
Vierailija kirjoitti:
Tunteilla leikkiminen on äärimmäisen julmaa. Ja vielä varattu mies!
Miten joku voi toimia noin, vastaa joka kerta. Äärimmäistä sadismia ja laskelmoitua, julmaa, tunteetonta.
Voihan olla että mies leikittelee ap:n tunteilla. Vastaa viesteihin, ja nauttii samalla saamastaan huomiosta.
Mullakin oli joskus vastaava tapaus, jonka kanssa yksipuolisesti hoidin yhteydenpitoa ja kaikkia tapahtumia. Kun sitten kyllästyin pitämään yhteyttä, koko miehestä ei kuulunut enää pihaustakaan. Ei siis kiinnostanut.
Sen vuoksi nyt vähän epäröinkin, kun tapasin yhden ihan mukavan, mutta sillä meni melkein kolme viikkoa näkemisestä laittaa mulle viesti. Että jos se on taas sitä yksipuolista, niin jaksanko edes lähteä koko juttuun vai annanko suoraan olla vastaamatta. Koska eihän se nyt selvästi mitenkään innoissaan ainakaan ole, kun noin kauan kesti.
Rikotte kumpikin suhteitanne.
Katkokaa välit.
Ei oo wörttiä.
Seuraavana päivänä tulet vinkumaan kuinka partneri sai sut kiinni pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luontainen jahtaaja kun juttuun ollaan päästy, joten tottakai mies odottaa vain että sinä otat yhteyttä.
Mies joka odottaa naisen jahtaavan, ei ole jahtaamisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuo on juuri tuollaista tyypillistä tunteilla leikkimistä. Sitä opitaan Porvoossa siellä leikkikoulussa.
Muistathan että myös nälkä, viha ja p*skahätä ovat tunteita. Niilläkin se mies leikkii.
Esileikkikoulussa.
Ei voi jättää vastaamattakaan, kun joku viehko nainen viestii.