Kysy mitä vain 25v lapsettomalta joka ei halua lapsia
Kommentit (29)
Onko sulla vielä miestä, töitä tai koulutustakaan? Kyllä ne asiat kuuluukin hankkia ensin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vielä miestä, töitä tai koulutustakaan? Kyllä ne asiat kuuluukin hankkia ensin.
Kiitos, minulla on tosin nämä kaikki jo :)
-ap
Mitä mieltä olet Suomen jouluruoka perinteistä?
No ei sulla vielä kiire olekaan, ehdit muuttaa vielä mielesi monta kertaa.
Jos saisit sterilisaation jo nyt, tekisitkö?
Kuinka kauan leukaani särkee viisuleikkauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, minulla on tosin nämä kaikki jo :)
-ap
Sulla on vääränlainen mies, jos se ei sytytä sinussa vauvakuumetta. Taitaa olla joku maitopartapoju tai muu vastaava kynäniskanörtti? Yhdessäolo on semmoista kivaa hipsuttelua? Jos tapaisit tosimiehen ja saisit kunnon kyydit, niin siinä polkastaisiin sinunkin kohtusi käyntiin niin että tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
M30
Olen naimisissa
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit sterilisaation jo nyt, tekisitkö?
Kyllä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan leukaani särkee viisuleikkauksen jälkeen?
Oletan että 1-7 pvä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Suomen jouluruoka perinteistä?
Tykkään!
-ap
Joo palataan asiaan 10-15v päästä kun olet tilastojen mukaan muuttanut mielesi 95% varmuudella.
Voi että ärsyttää nämä mielestänsä uniikit lumihiutaleet jotka eivät ymmärrä että uniikit mielipiteensä johtuvat pelkästään ikävaiheesta. Kunhan kypsyvät niin kyllä muuttuu ääni kellossa.
Oletko ajatellut, että voit mahdollisesti ajatella asiasta eri tavalla 20 vuoden kuluttua, jolloin et ehkä enää lapsia saa ? t 50 -vuotias, jonka ajattelutapa on muuttunut hyvin paljon vuosien myötä
Hyvä valinta, itsekään en halua lapsia.
N26
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että voit mahdollisesti ajatella asiasta eri tavalla 20 vuoden kuluttua, jolloin et ehkä enää lapsia saa ? t 50 -vuotias, jonka ajattelutapa on muuttunut hyvin paljon vuosien myötä
Toki, mutta en koe että sillä on nyt mitään väliä. Turhaan hankkisin nyt lapsia kun en niitä halua sen takia että EHKÄ saataisin kaivata sellaista joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
M30
Olen naimisissa
-ap
Asia selvä 😊 Aika nuorena olet kyllä naimisiin mennyt. 😮
M30
Miksi te velat tuotte joka keskustelussa julki sen, ettette halua lapsia?
Jos et halua, niin et halua, ei sitä kaikille tarvitse jatkuvasti toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
M30
Olen naimisissa
-ap
Jätä se lammas ja hanki lisääntymishaluinen mies.
Eipä ihmeempiä mutta onnittelen valinnasta.