Kangasala, älkää vaan nousko
Kommentit (52)
Tasa-arvon näkökulmasta päätös on ongelmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon näkökulmasta päätös on ongelmallinen.
Näen tässä paljon isompiakin ongelmia kuin tasa-arvon näkökulman. Esimerkiksi terveen järjen puutteen päätöksiä tehtäessä.
Olen hihhuli enkä varmasti nouse seisoon. Kirkossa saan hihhuloida riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Linkki tähän uutiseen?
En yleensä googlaile toisten puolesta näin helposti löydettäviä juttuja. Mutta menköön nyt näin joulun kunniaksi.
https://www.aamulehti.fi/a/a0c0fc5a-9310-48ab-987a-814a6d490eca
Vierailija kirjoitti:
Koko sali nousi.
Kangasalan yläasteen molemmissa joulujuhlissa Enkeli Taivaan viimeisessä säkeessä kaikki nousivat seisomaan.
Mullakin alkaa seisoon kun kuulen kesäpäivä Kangasalla-biisin. Mää okkssaaallaaa yyyliiimmmääääällläääää....
Kangasala nousee noin 1cm vuosivauhtia kuin muukin Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hihhuli enkä varmasti nouse seisoon. Kirkossa saan hihhuloida riittämiin.
Minä ”hihhulina” nousen seisomaan. Minulla on oikeus kunnioittaa Jumalaani seisten. Sitä ei voi minulta kieltää.
Tosin en vaadi virsiä kouluun (eikä koulu ja koulun juhlat ole minulle tai lapsilleni vielä ajankohtaisia. Lapsillani on myös eri uskontokunta kuin minulla).
11 §. Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Orivesi ja suvaitsevaisuus ei jostain syystä oikein osu yksiin omassa mielessäni. t. ex-orivesiläinen