Jouluksi lappiin ja kulujen jako
Onko oikein että mies haluaa kaikista halvimman majapaikan ja minä olen käytännössä etsinyt sen ja tehnyt kaiken työn sen eteen ja käskin hänen vain soittaa ja varata yöpyminen niin varmistelee kaikki että maksan bensakulutkin puoliksi (muutama kymppi) kun joudun olemaan hänelle kuskinakin kun hän haluaa juoda ja juhlia? Ja itse selväpäisenä joudun sitten kuskiksi ja kaikki silti ostetaan puoliksi, omat karkit ja sipsitkin ja vielä varmisti että maksanhan bensakulutkin motellin lisäksi puoliksi...onko tämä reilua, jotenkin kuvitellut että mies maksaisi mielellään muutaman kympin enemmän jos minä olen kuskinakin yötä myöten...pitäisikö itsekin alkaa veloittaa vessapaperin käytöstä ja vuokrakuluista kun viikonkin saattaa majailla luonani...mies on tosi kitsas, joka kerta kaupassakin huomauttaa että osta sinä itse sitten se ja se ja pyörittelee muutamaa kolikkoa kädessään ikään kuin laskien että saako hän nyt jonku maksalaatikon sillä kolikolla...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kirjoitti:
Meidän tilanne tavallaan se etten joudu ikinä maksamaan eli maksetaan puoliksi mutta esim pyöreitä täyttäessä sain tokmannilta 3 e lahjan ja kukkia vaan ku vinkuin siitä pari päivää. Ei sitten huvita hänellekään kalliimpia ostella.
Tuo on muuten ok että puoliksi mutta uhraukset eivät mene puoliksi esim nuo kuskijutut ja sitten minä en saisi käydä missään vaikka hän menee yksinkin kapakkaan, jos kahvillakaan yksin käyn niin tulee kysymyksiä ja puhetta että menenkö toisen miehen kanssa se on raskasta ja hän ei itse raskisi esim kahvilla juuri käydä kanssani. En saa tavallaa elää kuten muut normaalit ihmiset mutta sääntö ei koske häntä. Esim minä en saa mennä ulos yksin mutta itse en voi kieltää jos hän kulkeeEn voi millään käsittää kuinka kukaan suostuu tällaiseen järjestelyyn.. Eli ukko tekee mitä haluaa ja olettaa sinun istuvan kotona pikku vaimona.. Herää nyt nainen, onko tuossa ukossa mitään hyvää? Ja mitä luulet jos tuohon suhteeseen jäät niin mikä on meininki 10 vuoden päästä.. En katselisi päivääkään.. Itse olen ollut mieheni kanssa 25vuotta ja edelleenkin hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.. Hän on ainoastaan nuuka jos pitäisi ostaa itselleen jotain, vastteita tai muuta.. Kyllä näillä vielä pärjää.. Siksi ostankin hänelle pääasiassa hänen vaatteet kyselemättä tarviiko uutta.. Minulle hän esimerkiksi osti viime vuonna joululahjaksi yli 600e kameran kun tiesi että sellaisesta olen haaveillut..eikä oke siis mikään varakas vaan ihan perus duunari.. Meillä molempien tulot on yhteisiä.. Yhdessä käydään kaupassa ja se maksaa kummalla rahaa on.. Samaten tilipäivänä mies laittaa varmuuden vuoksi tililleni 100-200e samaten minä omana tilipäivänä hänen, koska ei ole kivaa jos ei sitä rahaa ole.. Koskaan ei olla laskettu kumpi ny makso 5 centtiä enemmän.. Ihan naurettavaa..
Olet oikeassa, haluaisin tuollaisen suhteen kuin teillä. Pitää toivoa että jos ja kun uskallan erota niin löytäisin vielä suhteen jossa on enemmän rakkautta ja välittämistä ja lisäksi kemiaakin
En voi millään käsittää kuinka kukaan suostuu tällaiseen järjestelyyn.. Eli ukko tekee mitä haluaa ja olettaa sinun istuvan kotona pikku vaimona.. Herää nyt nainen, onko tuossa ukossa mitään hyvää? Ja mitä luulet jos tuohon suhteeseen jäät niin mikä on meininki 10 vuoden päästä.. En katselisi päivääkään.. Itse olen ollut mieheni kanssa 25vuotta ja edelleenkin hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.. Hän on ainoastaan nuuka jos pitäisi ostaa itselleen jotain, vastteita tai muuta.. Kyllä näillä vielä pärjää.. Siksi ostankin hänelle pääasiassa hänen vaatteet kyselemättä tarviiko uutta.. Minulle hän esimerkiksi osti viime vuonna joululahjaksi yli 600e kameran kun tiesi että sellaisesta olen haaveillut..eikä oke siis mikään varakas vaan ihan perus duunari.. Meillä molempien tulot on yhteisiä.. Yhdessä käydään kaupassa ja se maksaa kummalla rahaa on.. Samaten tilipäivänä mies laittaa varmuuden vuoksi tililleni 100-200e samaten minä omana tilipäivänä hänen, koska ei ole kivaa jos ei sitä rahaa ole.. Koskaan ei olla laskettu kumpi ny makso 5 centtiä enemmän.. Ihan naurettavaa..