Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ole vieläkään laittanut jouluvaloja:D

Vierailija
20.12.2019 |

Onkohan masentunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, ei mullakaan ole. Pitää mennä varmaan hakemaan kriisiapua.

Vierailija
2/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En ole masentunut. Kaikki eivät halua koristeita kuukauden ajaksi, vaan riittää kun hiljalleen aatoksi laitetaan koti nätiksi. Tulee erityinen juhlan tunnelma, kun kuusikin tuodaan aaton aattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatkohan minua? Minulla on vielä kaikki joulukortisteet ja kyntteliköt laittamatta. Ne laitan vasta sunnuntaina kun saan kaikki siivoukset tehtyä.

En ole masentunut. Minun jouluperinteisiini vain kuuluu laittaa jouluvalot vasta ihan pari päivää ennen joulua. Jos laitan ne liian aikaisin, eivät ne enää jouluna näytä miltään.

Vierailija
4/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ei mullakaan ole. Pitää mennä varmaan hakemaan kriisiapua.

Meillä on kolme migreenipotilasta ja on vain keittiössä ikkunalaudalla sähkökynttelikkö. Kyttäävätköhän tontut ja tekevätkö lasun kun jouluilmettä on luotu vain tekstiileillä?

Vierailija
5/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua minäkään en ole laittanut mitään, ja lähden illalla reissuun niin en ehdi koristelemaan. Ai kamala, odottaako valkotakkiset ovella kun tulen takaisin.

Vierailija
6/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän kotikadulla olisi jollekin naapureista sattunut noin ajattelematon lipsahdus, olisi meidän naapurin Pirkko jo käynyt siitä sanomassa ja antamassa puhuttelun, tai mennyt itse ripustamaan ne pahuksen valot. Täällä ei olla kädettömiä!

Vierailija
7/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät kuinka paljon sillä on jouluvaloja ym. koristuksia? Eihän ne välttämättä tarvi olla ikkunassa/ikkunalla?

Vierailija
8/8 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan ole ikkunalla 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän