Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lapsi saisi itkeä missään julkisella paikalla hetkeäkään?

Vierailija
20.12.2019 |

Kävin eilen lapsen kanssa lääkärissä, ja lapsi (1-vuotias) pelkäsi sitä lääkäriä ja itki kun lähdimme lääkärin huoneesta pois. Juttelin koko ajan lapselle rauhoittavasti ja puhuin ääneen, että "nyt lähdetään kotiin", "puetaan vain haalari päälle niin sitten heti lähdetään kotiin" jne, eli kaikki odotustilassa olevat ihmiset kuuli kyllä, että olemme lähdössä pois. Minun oli kuitenkin pakko istua hetkeksi itkevän lapsen kanssa siihen odotusaulaan, koska minun oli puettava lapselle haalari päälle ja pipo ja kengät ym, kun ulkona oli pakkanen. KAIKKI ihmiset, jotka oli siinä odotustilassa katsoivat minua todella pahasti, kun lapsi siinä yhä pukiessa itki kovaan ääneen. Ja viisi ihmistä poistui siitä tilasta, kauemmaksi käytävälle, yksi jopa ulos, ja palasi heti kun lähdimme. En voinut muuta kuin pukea itkevän lapsen, jotta pääsisimme siitä pois mahdollisimman nopeasti, en minä voinut sitä sisävaatteissa olevaa lasta raahata ulos pakkaseen etenkään kun olimme kävellen liikkeellä ja kotiin oli pitkä matka. Eikö todella pieni yksivuotias saisi missään itkeä hetkeäkään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tkssa tänään kiljui lapsi yli puoli tuntia.

Järkyttävästi järjestelty työt siellä. Menet aamulla heti kun aukeaa, yksi vastaanottotiski ottaa ihmisiä vastaan. Yhden ihmisen asioiden käsittely siinä VASTAANOTTOTISKILLÄ kestää YLI 35 MINUUTTIA !!

Mitä muuta tekemistä siellä voi olla tkssa henkilökunnalla kun yhtään asiakasta ei ole saatu otettua sisään kun ekan kanssa jaaritellaan melkein tunti joutavanpäiväisiä. Tuollainen ihminen pitää ohjata johonkin jatkokäsittelyyn, ja ottaa muu jono käsiteltäväksi.

Oli kuulema kamala kiire siellä. Olen rakennustyömaalla töissä, ja tiedän että silloin kun on kova kiire, ihmiset eivät hitaasti laahusta käytäviä, seisoskele ym. Sanokaa mitä sanotte.

Olosuhteiden pakosta, lapsi itki. Näin on haluttu kunnassa suunnitella.

Vierailija
22/23 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset kun on tehty vessapaperista, eivät pärjäisi 50-luvun maatalousyhteiskunnassa ollenkaan vaan kuolo korjaisi pois. Rumat sanat ja lapsen itku saavat täsyin sortumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tkssa tänään kiljui lapsi yli puoli tuntia.

Järkyttävästi järjestelty työt siellä. Menet aamulla heti kun aukeaa, yksi vastaanottotiski ottaa ihmisiä vastaan. Yhden ihmisen asioiden käsittely siinä VASTAANOTTOTISKILLÄ kestää YLI 35 MINUUTTIA !!

Mitä muuta tekemistä siellä voi olla tkssa henkilökunnalla kun yhtään asiakasta ei ole saatu otettua sisään kun ekan kanssa jaaritellaan melkein tunti joutavanpäiväisiä. Tuollainen ihminen pitää ohjata johonkin jatkokäsittelyyn, ja ottaa muu jono käsiteltäväksi.

Oli kuulema kamala kiire siellä. Olen rakennustyömaalla töissä, ja tiedän että silloin kun on kova kiire, ihmiset eivät hitaasti laahusta käytäviä, seisoskele ym. Sanokaa mitä sanotte.

Olosuhteiden pakosta, lapsi itki. Näin on haluttu kunnassa suunnitella.

Rahat menevät kunnassasi tärkeämpään, kannattaa vilkaista kuntabudjettia. Siellä on jänniin hommiin varattu rahaa. Terveydenhoitoon ei kuitenkaan riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi