Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkeen olet ollut koukussa?

Vierailija
20.12.2019 |

Minä olen hyvin helposti asioihin koukuttava.

Olen ollut nuorena koukussa auringonottoon, lenkkeilyyn, ulostuslääkkeeseen (jonkinlainen syömishäiriö) ja karkkeihin.

Nykyään olen koukussa edelleen sokeriin ja uusimpana siivous/järjesteleminen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mihinkään. Juon kyllä kahvia koska pidän siitä, mutten saa hepuleita jos kahvia ei jostain syystä olekaan saatavilla. Sama tupakan kanssa. En kärsi mistään "niksoista".

Olen vetänyt piriä, paljon, lopetin kun seinään kun ei enää huvittanut. Voin ryypätä helposti kaksi viikkoa jos siltä tuntuu, sitten lyön korkin kiinni kun ei nappaa enää. Ei mitään vierotusoireita. En taida olla koukuttuvaa tyyppiä.

Minullekin aikoinaan, noin kymmenkunta vuotta sitten, maistui piri aika usein. En syönyt-nuuskannut sitä päiväkausia putkeen, hyvin harvoin kahtena peräkkäisenä päivänä, koska se ei vain huvittanut sillä tavalla. Otin sitä yleensä perjantaina töitten jälkeen ja ei siitä sillä tavalla tullut mitään näitä valistajien kertomia vieroitusoireita, sellainen krapulamainen olotila vain. Minulle tuosta tavarasta tuli sellainen rauhallinen olo, monet muut taas sinkoilivat ympäriinsä. Viimeksi otin tuota tavaraa kolme vuotta sitten, yhtenä iltana erään kaverin kanssa otettiin parit pienet viivat vain ja se siinä.

Olen tuo jota lainasit ja mä nuuskasin en vain päiväkausia vaan kuukausitolkulla putkeen. Siis käytännössä koko ajan, noin viisi vuotta. Töissä kävin koko ajan (fyysinen työ, kyllä jaksoi!). Lopettamisen jälkeen ei mitään mielenkiintoa. Ei myöskään happoon, essoihin tai kokkeliin. Kaikki nekin tuli kokeiltua. Tästä jo yli 15 vuotta. On tarjottu ilmaiseksikin, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi