Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveiletko seksuaalisesti aktiivisesta puolisosta

Vierailija
20.12.2019 |

Suhde seksuaalisesti aktiivisen kanssa on kuin päättymätön kiima-aika ilman kiimaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä aktiivisesta kuin itse olen/olisin tai ainakin suurinpiirtein. Sellaisesta, jolla on terve keho ja mieli. Olen ulospäinsuuntautunut hoikka, nätti ja hyväntuulinen nainen ja seksuaaliset haluni syntyvät pääasiassa psyykkisestä läheisyyden, hyvän olon ja jakamisen tarpeesta. Haluaisin seksiä vähintään joka toinen päivä eri tavoin eri päivinä. Kerran päivässä jaksaisin ja syttyisin vastaamaan aloitteisiin varmasti hyvässä suhteessa hyvän miehen kanssa. Minulla ei ole päänsärkyjä enkä ole koskaan kokenut seksiä vastenmieliseksi ajatukseksi edes alkuraskauksissa tai imettäessä, synnytysten jälkeen tarve läheisyydelle oli hetken erilaista. Nyt minulla on mies, joka haluaa seksiä max kerran (kahdessa) viikossa ja tekee siihen harvoin aloitteen (silloin parina päivänä putkeen ja sitten ei taas pitkään aikaan). Hän on stressaantunut ja testot on alhaalla. Kärsin tilanteesta aika paljonkin. Harkitsen eroa joka päivä ja sekin on kuluttavaa. Jos vain saisi miehen kuntoon niin ei tarvitsisi. Suhteen alussa seksiä oli monta kertaa päivässä, niin se elämä yllättää eikä aina iloisesti. :(

Vierailija
2/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haaveilla? Kahdessa viimeisimmässä suhteessa on seksiä ollut jatkuvasti ja monipuolisesti. Voi olla ettet ole vielä sinut oman seksuaalisuutesi kanssa tai sitten olet vain väärän kumppanin kanssa yhdessä. Oma seksuaalisuus ja sen hyväksyntä aukeni vasta keski-ikäisenä.

Ja loppukaneettina ettei ihan jatkuvasti haluava vaimo ei ole ihan niin kiva kuin puutteessa luulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen loppukaneettiin. Itse erosin vajaan 20v avioliitosta vaimon aloitteesta. Tunsin koko liitonajan ettei seksiä ollur niin usein kun olisin halunnut mutten juurikaan alkanut vääntää asiasta. Nyt uudessa suhteessa 14 vuotta nuoremman naisen (30v) kanssa ja välillä tuntuu että liika on liikaa. Ei hän minua painosta seksiin mutta aina kelpaa. Olemme olleet yhdessä noin 2 vuotta ja joka päivä on seksiä ollut jollain tavalla. Seksi on kyllä ollut nautinnollista. Nyt viimeaikoina olen ajatellut että avioliitossa sitä oli lopulta ihan riittävästi 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
4/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän halumme ja toiveemme eivät yksinkertaisesti kohtaa koska minä ja mies olemme hyvin erilaisia. Enkä vonkaa tai painosta, se saisi olla vähintään oletus normaaliälyiseltä ihmiseltä näissä keskusteluissa.

Minulle kumppaniksi sopisi paremmin ihmisläheinen mies, joka nauttii seksin harrastamisesta ja elämästä. Nyt minulla on mies, joka on enimmäkseen masentunut, stressaantunut, väsynyt ja keskittymiskyvytön, koukussa älylaitteisiin.

Yleinen asenne seksiä rakastaviin (nuoriin) naisiin ja miehiinkin on toisinaan negatiivinen. Se, että paljon haluava on sairas hyperseksuaali ja turruttaa läheisyysriippuvuudella menettämisen pelkoa ja paikkaa sielunsa tyhjyyttä...

Myös terve nainen voi haluta seksiä paljon ja usein. Jos mies ei pysy perässä niin se ei tee naisesta vääränlaista vaan parista yhteensopimattoman. Ja todella kelpaisi mies, joka olisi aktiivinen, niitä kuulemma on, katsotaan miten käy. /1

Vierailija
5/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haaveilla? Kahdessa viimeisimmässä suhteessa on seksiä ollut jatkuvasti ja monipuolisesti. Voi olla ettet ole vielä sinut oman seksuaalisuutesi kanssa tai sitten olet vain väärän kumppanin kanssa yhdessä. Oma seksuaalisuus ja sen hyväksyntä aukeni vasta keski-ikäisenä.

Ja loppukaneettina ettei ihan jatkuvasti haluava vaimo ei ole ihan niin kiva kuin puutteessa luulisi.

Loppukaneettisi on se mitä aloituksellani hain. Oon päätynyt ajattelemaan, että suhteen kannalta on parempi jos molemmat on yhtä aktiivisia. Tai sitten niin, että mies on aktiivisempi. Mielyttämisen haluinen nainen kykenee seksiin miehensä kanssa vaikkei haluttaisikaan. Toisinpäin, vaikka mies olisi kuinka mielyttämisen haluinen tahansa ei hän kykene seksiin vaikka haluaisikin miellyttää. Tämä alkaa ahdistaa miestä suhteen jatkuessa enenevissä määrin. Kokee miehenä huonommuutta, kun ei pysty tyydyttämään naisen pohjattomilta tuntuvia haluja. Nainen yrittää kaikkensa, järjestää yllätyksiä, keksii uusia asentoja, pukeutuu seksikkäästi ym. Ja kaikki tämä vain lisää miehen ahdistusta ja vahvistaa tunnetta omasta riittämättömyydestään. Ei ole helppoa olla tällaisessa suhteessa kummankaan saappaissa.

Vierailija
6/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kumppaniksi sopisi paremmin ihmisläheinen mies, joka nauttii seksin harrastamisesta ja elämästä. Nyt minulla on mies, joka on enimmäkseen masentunut, stressaantunut, väsynyt ja keskittymiskyvytön, koukussa älylaitteisiin.

. /1

Voi miten hienosti kirjoitettu!!! Ihan samalla tavalla ajattelen omasta parisuhteestani, osasit kirjoittaa just oikein!

Vierailija
7/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipaisin naista, joka haluaisi seksiä n. 10 päivän tai 2 viikon välein. Mutta silloin kun haluaisi, haluaisi kunnolla, antaisi minun hyväillä pitkään ja kiihkeästi, haluaisi ottaa vastaan suuseksiä ja olisi ylipäätään aktiivisesti mukana. Tykkäisi käyttää lelujakin. Haluaisi myös uusintaa ja useamman orgasmin. Jaksaisi lemmenleikkejä ainakin parin tunnin ajan.

Vierailija
8/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_38 kirjoitti:

No kaipaisin naista, joka haluaisi seksiä n. 10 päivän tai 2 viikon välein. Mutta silloin kun haluaisi, haluaisi kunnolla, antaisi minun hyväillä pitkään ja kiihkeästi, haluaisi ottaa vastaan suuseksiä ja olisi ylipäätään aktiivisesti mukana. Tykkäisi käyttää lelujakin. Haluaisi myös uusintaa ja useamman orgasmin. Jaksaisi lemmenleikkejä ainakin parin tunnin ajan.

Seksuaalisesti aktiivisena naisena masentaa lukea tällaisia. Muuten hyvältä kuulostaa, mutta kuolisin puutteeseen tuossa välissä. Vähemmän aktiiviselle tuo toiveesi seksin määrästä olisi varmaan täydellinen.

Vierailija
9/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

Seksuaalisesti aktiivisena naisena masentaa lukea tällaisia. Muuten hyvältä kuulostaa, mutta kuolisin puutteeseen tuossa välissä. Vähemmän aktiiviselle tuo toiveesi seksin määrästä olisi varmaan täydellinen.

Ylipäätänsä vähemmän aktiiviset ei oikein pysty tai halua ymmärtää miten paljon se vaikuttaa aktiivisempaan henkilöön. Monesti olen huomannut että vähemmän haluavat vähättelevät aktiivisemman halujen todenmukaisuutta. He ikään kuin eivät halua ymmärtää että joku voisi haluta enemmän kuin he ja siksi se ei voi olla totta heidän mielestä.

Vierailija
10/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin, mutta enää ei tarvitse, sillä nykyinen tyttöystäväni haluaa seksiä ihan tarpeeksi välillä tuntuu jopa vähän liikaakin. Olemme kuitenkin tehneet sopimuksen jossa seksistä ei saa kieltäytyä, joten kestettävä on vaikka haluaisi 10 kertaa päivässä. Sama tietty pätee toisinkin päin ja se on kyllä ihanaa että aina saa kun haluaa.

Vierailija
11/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

Ylipäätänsä vähemmän aktiiviset ei oikein pysty tai halua ymmärtää miten paljon se vaikuttaa aktiivisempaan henkilöön. Monesti olen huomannut että vähemmän haluavat vähättelevät aktiivisemman halujen todenmukaisuutta. He ikään kuin eivät halua ymmärtää että joku voisi haluta enemmän kuin he ja siksi se ei voi olla totta heidän mielestä.

Ei voi olla totta varsinkaan jos olet nainen. Naisen halut ovat mielen epätoivoista oirehdintaa, terveen naisen kuuluu haluta vain jos häntä haluava aidosti ja sisäsyntyisesti seksuaalinen mies sattuu kohdalle ja pyytää seksiä. Ihannenainen on taas kerran miehen jatke.

Vierailija
12/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin aika pitkään, kunnes aviokriisin myötä nainen löysi seksuaalisen halunsa uudestaan ja nyt hyvää seksiä on päivittäin. Aikaisemmin jos naisella oli kuukautiset, niin mistään seksiin liittyvästä ei edes puhuttu. Nyt nainen saattaa lähettää päivällä viestin että: Illalla saat sitten kunnon suihinoton ;)

En enää valita yhtään :D

Vierailija
13/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani ei halua kuin humalassa, ja niinkin vain n. kerran kuussa. Kyllähän tässä haaveilee aktiivisemmasta ja selvästä seksikumppanista. Ikävää tässäkin se, että toista ei näe enää samalla tavalla seksuaalisesti haluttavana tuon haluttomuuden seurauksena, niin omatkin aloitteet ovat jääneet aika minimiin.

Vierailija
14/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen seksuaalisesti aktiivista, edes joskus aloitteen tekevästä puolisosta. Minut on hylätty fyysisesti nuorimman lapsemme 4V syntymän jälkeen täysin. Olenkin jo nyt huonoa seksiseuraa, koska puute on niin kova, että yhdynnässä laukean lähes välittömästi ja pelonsekaisesti. Vaimoni haluaa minun suorittavan.. tekevän tarpeeni mahd. nopeasti?

Olen mietinyt usein keinoja ja ratkaisuja, yrittänyt, keskustellut. - ei muutosta. Haaveilen vielä joskus saavani olla seksuaalisesti haluttava mies, jolle nainen haluaakin suoda nautinnon. Sen nautinnon haluaisin myös ensisijaisesti naiselleni tuottaa.

Vierailija
15/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani ei halua kuin humalassa, ja niinkin vain n. kerran kuussa. Kyllähän tässä haaveilee aktiivisemmasta ja selvästä seksikumppanista. Ikävää tässäkin se, että toista ei näe enää samalla tavalla seksuaalisesti haluttavana tuon haluttomuuden seurauksena, niin omatkin aloitteet ovat jääneet aika minimiin.

Olen mies ja nuorempana ei oikein uskaltanut/kehdannut olla aktiivisempi selvinpäin. Piti olla ainakin vähän humalassa että muuttui ”aktiivisemmaksi”.

Noin jatkui aika kauan, vaikka oikeasti olisi panettanut vaikka joka päivä. Siitä kun pääsi yli ja oppi olemaan selvinpäin yhtä estoton kuin humalassa niin onhan se ollu hienoa.

Vierailija
16/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin yhtä vähän aktiivista naista, kuin minäkin. Mutta kun kertoja on harvemmin, niin sitten niihin hetkiin voisi vähän panostaa extraa, että sessiot on pitkiä ja leikkisiä. Ja silti seksuaalisuuden pitäisi olla helppoa ja avointa, vaikka ei ole tarkoitus pupuilla koko ajan. Ja läheisyyttä toki pitää olla muuten paljon, mutta en halua että se aina päätyy aktiin.

Vierailija
17/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin joka päivä ja monta kertaa, mutta avopuolisoni vain mököttää minulle ja tiuskii. Ei pidä rakastelusta juuri ollenkaan. En käytä alkoholia tms. Pitäisi varmaankin älytä erota tuollaisesta.

M.44

Vierailija
18/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse haaveilla, vaan into on molemminpuolista.

Vierailija
19/22 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi tosiaan on parasta silloin, kun molemmilla on suurinpiirtein yhtä suuret halut määrän suhteen. Liian useat sessiot alkavat maistua rutiinille ainakin itselleni. Viime aikoina, 25 yhdessä vietetyn vuoden jälkeen, upeinta parisuhdeseksiä ovat olleet ne sessiot kun molemmat ovat joutuneet odottamaan hiukan liian pitkään edellisen rakastelun jälkeen.

Vierailija
20/22 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on jokaisessa suhteessa erilaista. Toisille pitkä aika on 2päivää toisille enemmän. Jos tarpeet eivät kohtaa on ongelmia tiedossa. Vähemmän haluava kun on tyytyväinen tilanteeseen mutta enemmän haluava ei. Helppoa ratkaisua ei taida olla. Tilanne on loistava jos halujen määrä kohtaa mutta sitä harvemmin tietää kun kumppanin tapaa. Lotossa saattaa voittaa helpommin kuin löytää kumppanin jonka halut vastaa omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi