Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teidän yläasteella poikia jotka paljastu myöhemmin homoksi vaikket oliis uskonut ?

Vierailija
19.12.2019 |

mulla taitaa nyt 20v myohemmin olla kaksikin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka harrasti jääkiekkoa?

Vierailija
2/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sillä ei ole mitään väliä, onko joku homo vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kuullut kenestäkään mitään.

Vierailija
4/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään homoa mutta lepakoksi tulleesta tiesi jo nuorena mikä on naisiaan.

Vierailija
5/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Olin vielä ihastunut tähän poikaan eikä mikään ulkonäössä/käytöksessä viitannut homouteen. Ärsytti kun asia paljastui lukiossa.

Vierailija
6/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole ketään homoa muinaisissa yläasteen luokkatovereissa, mutta enhän minä kaikkea tiedä.

Vierailija
7/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulusta tiedän yhden. Oli siihen aikaan oikein karski karpaasi. Nykyään on jotenkin "pehmeämpi" ja ikääntyneenä kasaan painunut.

Ollaan alle 50 v vielä, mutta olen nähnyt silloin tällöin ja huomannut miehen pappaantuneen.

Tytöistä tykkääviä naisia tiedän enemmän.

Vierailija
8/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt parin tyypin kanssa päinvastoin. Kaikki "tiesivät" nämä pojat homoiksi, mutta nykyisin molemmilla on vaimot ja lapsia.

Vierailija
9/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietääkseni ole ketään homoa muinaisissa yläasteen luokkatovereissa, mutta enhän minä kaikkea tiedä.

Niinkuin Tammisen pukuhuoneessa.

Vierailija
10/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta oli kolme selvästi homoa. Yksi on nykyään sairaanhoitaja, yksi tarjoilija, näkyi olevan linnanjuhlissakin yks vuosi, yhdestä tuli kanttori. Voi olla, että oli muitakin.

Vierailija
11/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yks Niko Petteri.

Vierailija
12/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yllätys ja yksi josta arvasi jo yläasteella. Sitten oli yksi mistä olin ihan varma, mutta josta päinvastoin tuli myöhemmin melkoinen pleijeri. Ja lepakoksi paljastui yksi tyttö myöhemmin, sitäkään en olisi etukäteen arvannut.

Vierailija
13/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella pahat pojat seukkailivat jännätyttöjen kanssa.

Vierailija
14/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulusta tiedän yhden. Oli siihen aikaan oikein karski karpaasi. Nykyään on jotenkin "pehmeämpi" ja ikääntyneenä kasaan painunut.

Ollaan alle 50 v vielä, mutta olen nähnyt silloin tällöin ja huomannut miehen pappaantuneen.

Tytöistä tykkääviä naisia tiedän enemmän.

Ja tämän suuntaus tuli tietooni, kun törmättiin työelämässä.

Vierailija
15/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon luokalla oli yksi poika, joka nykyään on tullut kaapista. Näkyi kuulemma jo yläasteiässä. En itse huomannut mitään erityistä, mutta en ollutkaan samassa luokassa.

Vierailija
16/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli ilmeistä jo silloin. Toinen vain muuten hiljainen, kävi ilmi myöhemmin. Molemmat muuten todella fiksuja ja mukavia.

Vierailija
17/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä.

Väliä on sillä että jo 8-luokkalaisena yksi rinnakkaisluokkalainen hakkasi toisen pojan maahan ja jatkoi lyömistä niin että tämä menetti näön toisestä silmästään, pysyvästi, lopullisesti.

Jotain suhteellisuudentajua hei. Haluatko syyllistää jotain siitä keitä hän rakastaa? Jepjep...

Vierailija
18/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minun kouluaikanani ei ollut ainuttakaan homoa koko pitäjässä.

Vierailija
19/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just yläasteella?

Vierailija
20/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain yhden. En epäillyt häntä silloin yläasteaikana homoksi, mieleen kyllä jäi että hänellä oli paljon tyttöjä kavereina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme