Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys VAIN naisille!

19.12.2019 |

Kauanko rakastelun yhteydessä se itse yhdyntä kestää? Siis kun esileikkien jälkeen mies tulee sisäänne ja alkaa yhdyntäliikkeet ja päättyy orgasmiin!

Timo Korhonen

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20 minuuttia. Joskus laiskoina viikonloppuaamuina toki pidempäänkin.

Vierailija
2/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein pysty laskemaan, koska yhdyntä keskeytetään välillä ja tehdään muita hommia sängyssä, vaihdellaan asentoa, hyväillään välillä muuten kuin yhdynnällä, joten pitäisi ynnätä kaikki sekunnit kun kikuli on sisällä. Meillä ei ainakaan ole sellaista että laitetaan vehkeet sisäkkäin ja sitten yhdellä jynkytyksellä miehen maaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Joskus on tullut parista työnnöstä ja joskus on kestänyt 30 Min. Kai keskimääräinen aika on tuo kuin ylläolevalla 10-20 Min.

Vierailija
4/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee jonkin verran. Enimmäkseen menee 3-5 min, mutta jos keskitytään paljon mieheen ennen yhdyntää niin 1 min. Joskus asentoja vaihtamalla tms. ehkä 7-10, jos keskeytetään välissä niin pidempään.

Itse ehdin saada n. 5+ minuutissa yhdynnässä, jos minuun on keskitytty paljon ennen sitä niin nopeammin.

Kun mies käytti lääkkeitä niin 20-45 min, olin itsekin niin nuori silloin etten kehdannut sanoa, että paikat ei kestä, oli aika hiertynyt olo jälkeen... Käsin/suullakaan ei tullut nopeammin. Älkää lopettako omin päin, voi mennä psykoosiin, mutta ei kannata käyttää jos pärjäisi ilmankin.

Vierailija
5/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 15-30min, paitsi, et ihan aina minä nainen panen päällä. Esileikit kestää kauan (useimmiten). Minä saan perinteisesti vähemmån huomiota, onneksi viime aikoina paremmin ja enemmän. Olen liian miellyttämishaluinen ja miehellä hieman autoseksuaalisia piirteitä.

Vierailija
6/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa aika hyvin säädellä yhdynnän kestoa. Jos oon lauennut ennen yhdyntää, voi tulla hyvinkin nopeasti. Joskus taas voidaan olla yhdynnässä pitkäänkin jos haluaa tuottaa siten nautintoa. Karkea arvio 2-20min.

Vierailija
7/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-60min

Vierailija
8/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-20 min. Mediaani n. 10 min.

Vierailija
9/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan orgasmini saan arviolta parin minuutin kuluttua, en ole kyllä koskaan kellottanut. Mies sitten pitkittää mielellään omaansa niin että ehdin yleensä saada 5-10 kertaa ennen miehen laukeamista. Varmaan joku 20 minsaa lienee keskiverto kesto siihen.

Vierailija
10/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kovasti miehen kiihottuneisuudesta... En ole koskaan aikaa ottanut enkä ota, mutta ainakin meillä mies kestää melkein aina alle 5 minuuttia jos miehellä on kova kiima päällä ja yhdyntäliike tapahtuu tasaisella tahdilla. Itse en oikeastaan koskaan ehdi mukaan noin nopeaan, joten tykkään siitä kun mies vaihtelee yhdynnän tahtia ja tekee välillä oikein hitaita työntöjä. Silloin kestää hieman pitempään.

Vierailija
11/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan orgasmini saan arviolta parin minuutin kuluttua, en ole kyllä koskaan kellottanut. Mies sitten pitkittää mielellään omaansa niin että ehdin yleensä saada 5-10 kertaa ennen miehen laukeamista. Varmaan joku 20 minsaa lienee keskiverto kesto siihen.

Mistä näitä naisia sikiää, jotka eivät erota supistuksia ja painetta ja orgasmista? Harjoittelepa vielä, yllätyt iloisesti.

Vierailija
12/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naisia sikiää, jotka eivät erota supistuksia ja painetta ja orgasmista? Harjoittelepa vielä, yllätyt iloisesti.

Älä viitsi. Mä nyt satun saamaan peräkkäisiä. Olen saanut aina siitä asti kun aloin harjoitella n. 30 vuotta sitten.

Vierailija
13/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Mä nyt satun saamaan peräkkäisiä. Olen saanut aina siitä asti kun aloin harjoitella n. 30 vuotta sitten.

En jaksa kaivaa tutkimusta nyt, mutta n. 10 % naisista ei ikinä koe orgasmia. Tutkimuksissa on havaittu, että osa heistä kuitenkin erehtyy luulemaan tietynlaista kiihottumista orgasmiksi. Kehon mitatut reaktiot eivät heillä kuitenkaan ole samat heidän luullessaan saavansa orgasmin kuin naisella, joka oikeasti laukeaa. Mutta vielä on elämää jäljellä, on se mahdollista sinullekin. Täällä on ketju orgasmin harjoitteluohjelmasta. Suosittelen lukemaan avoimin mielin. :)

Vierailija
14/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peräkkäiset orgasmit ovat mahdollisia, eivät vain tuolla tavoin.

Vierailija
15/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättäköön nyt vielä, ettei tule muille liian paha mieli, että eka on selvästi voimakkain ja pitkäkestoisin. Ekan jälkeen saatan saada uuden jopa ihan muutamassa sekunnissa, mutta se ei ole enää yhtä intensiivinen. Kolme-viisi tulee helposti, sen jälkeen alan uupua. Kymmenen on ehdoton maksimi, sitä enempää en ole koskaan jaksanut.

Vierailija
16/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No, tutkijat ovat vapaita tulemaan toteamaan orgasmini.

Vierailija
17/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kuulostaa uskottavalta, ihan rehellisesti luulin, että olit sama kuin aiemmin päivällä avautunut seksiä yhden vuoden verran harrastanut nainen, joka sai jo jopa 15+ orgasmia 15-30 min sessioissa. Sen vuoksi tuli tarve näpäyttää. Anteeksi.

Vierailija
18/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista minuutista puoleen tuntiin. Riippuu kuinka nopeasti mies haluaa tulla tai minä haluan hänen tulevan.

Vierailija
19/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kuulostaa uskottavalta, ihan rehellisesti luulin, että olit sama kuin aiemmin päivällä avautunut seksiä yhden vuoden verran harrastanut nainen, joka sai jo jopa 15+ orgasmia 15-30 min sessioissa. Sen vuoksi tuli tarve näpäyttää. Anteeksi.

Ahaa, ok, olen tosiaan harrastanut seksiä jo aika paljon pidempään, ja tämä ketju eka johon tänään vastaan. Eipä sillä tietysti väliä uskooko joku mun orgasmeihin vai ei, itsehän minä niistä nautin. Orgastista joulua vaan kaikille.

Vierailija
20/27 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisättäköön nyt vielä, ettei tule muille liian paha mieli, että eka on selvästi voimakkain ja pitkäkestoisin. Ekan jälkeen saatan saada uuden jopa ihan muutamassa sekunnissa, mutta se ei ole enää yhtä intensiivinen. Kolme-viisi tulee helposti, sen jälkeen alan uupua. Kymmenen on ehdoton maksimi, sitä enempää en ole koskaan jaksanut.

Näin naisena kuulostaa, että jos et provoa niin lasket orgasmeiksi yhden ja saman orgasmin aiheuttamat supistukset. Tätä supistelua pystyy ylläpitämään melko pitkäänkin esim. jalkojen yhteen puristelulla tai jos klitorikselle kohdistuu painetta. Sykähdykset kuitenkin laimenee ja lopulta loppuu. Esim. Orgasmin jälkeen suoraan yhdyntään siirtyessä voi tuntua näitä "sykähdyksiä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi