Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Montako joulukorttia lähetit
19.12.2019 |
ja mikä on saatujen saldo?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
^ Ok. Minä lähetin 16 ja puolelta tullut kortti. Yhden tiedän jolta korttia tulen tuskin samaan, mutta se on hänen valintansa. ap
En lähettänyt yhtään ja nyt vähän harmittaa, kun olen jo 3 korttia saanut. No, lähetän viestinä jouluterveiset heille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moni kortin lähettäjä toivoo saavansa myös kortin eikä tekstiviestiä. Myös hyvää uutta vuotta voi toivottaa kortilla ja samalla kiittää joulukortista. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole lähettänyt yli 10 vuoteen yhtään joulukorttia enkä ole saanut yhtään.
Alue: Aihe vapaa
33. Saatu on tähän asti 6 tai 7, mutta onhan tässä vielä aikas jäljellä.