Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan huomiota!!

Vierailija
19.12.2019 |

Ainut huomio, jonka saan, on lapseltani. Sekin huomio on oikeasti huomionkerjäämistä.
Työssäni joudun itse koko ajan huomioimaan muita, mutta kukaan ei koskaan kysy minulta, että mitä minulle kuuluu eikä kukaan koskaan keskity minuun! 😔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mitä kuuluu? Miten sä voit? Oletko onnellinen?

Vierailija
2/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain merkittävää. Lasten hoito on kyllä sinänsä merkittävää mutta harvoin siitä kiitosta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä! Olen väsynyt fyysisesti ja henkisesti, odotan joulunpyhiä kovasti. Verenpaine koholla, unettomuus vaivaa ja tällä hetkellä olo on kovin itkuherkkä. Olisin toivonut tänään muistamista, mutta minua ei muistanut kukaan. Tuntuu pahalta. Enkä ole onnellinenkaan, en rakasta enää miestäni.

Vierailija
4/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain merkittävää. Lasten hoito on kyllä sinänsä merkittävää mutta harvoin siitä kiitosta saa.

Käyn töissä, lapseni ovat kouluikäisiä.

Vierailija
5/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei aina saa mitä haluaa.

Vierailija
6/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä! Olen väsynyt fyysisesti ja henkisesti, odotan joulunpyhiä kovasti. Verenpaine koholla, unettomuus vaivaa ja tällä hetkellä olo on kovin itkuherkkä. Olisin toivonut tänään muistamista, mutta minua ei muistanut kukaan. Tuntuu pahalta. Enkä ole onnellinenkaan, en rakasta enää miestäni.

Asioilla on tapana kasaantua. Vuoden päästä voi olla jo eri fiilikset.

Vierailija
7/8 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioilla on tapana kasaantua. Vuoden päästä voi olla jo eri fiilikset.

Todennäköisesti jo ensi viikolla, mutta tänään olisin kaivannut kiitosta ja muistamista.

Vierailija
8/8 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei saa koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän