Haluan huomiota!!
Ainut huomio, jonka saan, on lapseltani. Sekin huomio on oikeasti huomionkerjäämistä.
Työssäni joudun itse koko ajan huomioimaan muita, mutta kukaan ei koskaan kysy minulta, että mitä minulle kuuluu eikä kukaan koskaan keskity minuun! 😔
Kommentit (8)
Tee jotain merkittävää. Lasten hoito on kyllä sinänsä merkittävää mutta harvoin siitä kiitosta saa.
Kiitos kysymästä! Olen väsynyt fyysisesti ja henkisesti, odotan joulunpyhiä kovasti. Verenpaine koholla, unettomuus vaivaa ja tällä hetkellä olo on kovin itkuherkkä. Olisin toivonut tänään muistamista, mutta minua ei muistanut kukaan. Tuntuu pahalta. Enkä ole onnellinenkaan, en rakasta enää miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain merkittävää. Lasten hoito on kyllä sinänsä merkittävää mutta harvoin siitä kiitosta saa.
Käyn töissä, lapseni ovat kouluikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä! Olen väsynyt fyysisesti ja henkisesti, odotan joulunpyhiä kovasti. Verenpaine koholla, unettomuus vaivaa ja tällä hetkellä olo on kovin itkuherkkä. Olisin toivonut tänään muistamista, mutta minua ei muistanut kukaan. Tuntuu pahalta. Enkä ole onnellinenkaan, en rakasta enää miestäni.
Asioilla on tapana kasaantua. Vuoden päästä voi olla jo eri fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioilla on tapana kasaantua. Vuoden päästä voi olla jo eri fiilikset.
Todennäköisesti jo ensi viikolla, mutta tänään olisin kaivannut kiitosta ja muistamista.
Hei! Mitä kuuluu? Miten sä voit? Oletko onnellinen?